Og då hadde jo sikkert fotball vore førstevalget ditt uansett?No problem
Jeg sitter jo likevel her, få som gidder å skravle, og noe må jeg skrive om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og då hadde jo sikkert fotball vore førstevalget ditt uansett?No problem
Jeg sitter jo likevel her, få som gidder å skravle, og noe må jeg skrive om
Vel, nei, det er nå så, men altså, jeg er ikke den som har så mye mot det jeg da. De andre her i tråden derimot, som heier på dem vi spiller mot for at vi ikke skal kvalifisere oss, så de slipper så mye fotball i media.... de om det.Og då hadde jo sikkert fotball vore førstevalget ditt uansett?![]()
![]()
HAHA, det er det raraste eg har høyrt... Heia Norge jaVel, nei, det er nå så, men altså, jeg er ikke den som har så mye mot det jeg da. De andre her i tråden derimot, som heier på dem vi spiller mot for at vi ikke skal kvalifisere oss, så de slipper så mye fotball i media.... de om det.
Jeg heier på Norge jeg
HAHA, det er det raraste eg har høyrt... Heia Norge ja
Om det er EM eller VM, så blir det jo vist akkurat like mykje fotball på tven sjølv om Norge ikkje er med....
JippiOg der er det blåst av, vi vant
Kos dykkOg derved planlegger jeg å logge av pc og krabbe til sengs.
Helst med mannen på slep, man venter da el denne uka!
Haha, stemmer!Han mer eller mindre sover jo... og må snakkes klart og tydelig til for å skjønne hvorfor han skal gidde stå opp fra sofaen.
Natta, sov godt, med eller uten mannOg derved planlegger jeg å logge av pc og krabbe til sengs.
Helst med mannen på slep, man venter da el denne uka!
Natta, i morgen er nok jeg og litt mer påNei nå er det natta her, skravles i morgengod natt!
Ja, hva vil du vite?Noen av dere som har hatt hånd, fot og munnsykdom i hus?
Jeg har en mann som ikke klarer og sovne på sofaen... Det har skjedd, men det er kanskje en gang hvert jubelår.Han mer eller mindre sover jo... og må snakkes klart og tydelig til for å skjønne hvorfor han skal gidde stå opp fra sofaen.
Hvor gammel var ungen og hvordan taklet barnet det? Når var det værst? Hva gjorde du med det?Ja, hva vil du vite?![]()
Var 4 år, det værste var ved måltider, og når hun skulle gå... Vondt i munnen ved spising og vondt i blemmer under bena... Vi smurte og smurte og tok tiden til hjelp...Hvor gammel var ungen og hvordan taklet barnet det? Når var det værst? Hva gjorde du med det?
Hva smurte dere med? Hun har fått brennkopper i tillegg, så det er ikke så lett. Har ikke så mange blemmer under foten enda, men på siden av sålen og i hendene. Har ikke fått sett så mye inni munn, men hun sikler plutselig, noe hun aldri gjør til vanlig.Var 4 år, det værste var ved måltider, og når hun skulle gå... Vondt i munnen ved spising og vondt i blemmer under bena... Vi smurte og smurte og tok tiden til hjelp...
Stakkars litenHva smurte dere med? Hun har fått brennkopper i tillegg, så det er ikke så lett. Har ikke så mange blemmer under foten enda, men på siden av sålen og i hendene. Har ikke fått sett så mye inni munn, men hun sikler plutselig, noe hun aldri gjør til vanlig.