Felles skravle 2015

Vi har bestemt oss for rottis:D så vi må spare penger og finne en seriøs oppdretter :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Svarer en gang til på dette innlegget :p
Tenker du å dra på utstillinger etterhvert da ? ^^ du må oppdatere meg når dere har funnet oppdretter, kan jo høre med min om de kan anbefale noen i nærheten av der du bor, om du vil det? :)
Vår kennel heter Nerimee, men de bor i nærheten av Trondheim.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har bestemt oss for rottis:D så vi må spare penger og finne en seriøs oppdretter :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Vi og men kan ikke ha hund der vi bor nå :(

Taster på appen :)

Svarer en gang til på dette innlegget :p
Tenker du å dra på utstillinger etterhvert da ? ^^ du må oppdatere meg når dere har funnet oppdretter, kan jo høre med min om de kan anbefale noen i nærheten av der du bor, om du vil det? :)
Vår kennel heter Nerimee, men de bor i nærheten av Trondheim.

jeg er egentlig ikke noen utstillings menneske, så blir ikke til det. kanskje mens den er valp får se.
ja du kan godt høre med oppdretteren din om det er noen gode oppdrettere i oppland/oslo området

jeg er egentlig ikke noen utstillings menneske, så blir ikke til det. kanskje mens den er valp får se.
ja du kan godt høre med oppdretteren din om det er noen gode oppdrettere i oppland/oslo området
Om du velger å prøve det kanskje du blir bitt av basillen :p

Da skal jeg gjøre det :)
Er det mest en familihund dere skal ha? Eller tenker dere noe annet også? Regner med de kommer til å spørre om det

Naboen her har en fantastisk rottweiler.
Ser fantastisk ut, og har et helt fantastisk gemytt.
Nå snakker de om å sette valper på henne.

Jeg har virkelig lyst på en at de eventuelle valpene....

Om du velger å prøve det kanskje du blir bitt av basillen :p

Da skal jeg gjøre det :)
Er det mest en familihund dere skal ha? Eller tenker dere noe annet også? Regner med de kommer til å spørre om det

det blir nok mest familiehund vi er ute etter. kankskje vurdere å begynne med valper senere

Naboen her har en fantastisk rottweiler.
Ser fantastisk ut, og har et helt fantastisk gemytt.
Nå snakker de om å sette valper på henne.

Jeg har virkelig lyst på en at de eventuelle valpene....
Håper de sjekker henne for hd, ad og øyenlysning :) å herre mannen også bør være sjekket. Å besteforeldre. Selv om en hund er fin å har et fint gemytt så teller sykdom veldig. Å de anbefaler også at de er mentalsjekket

Ikke for å virke negativ at jeg skrev det, men du har igjen for det senere :)

Pusen nettopp kommet inn, trur det var litt kaldt ute. Hun maujet høyt å ville inn, hun maujer aldri høyt :p

ImageUploadedByBV Forum1399019290.699165.jpg

Krise, jeg har ikke kommet meg på fb på lenge nå! Den hengte seg helt opp hos meg

Taster på appen :)

Back
Topp