Felles skravle 2015

Virker som at det er mange som har lagt seg, trur jeg legger meg jeg også.
Ikea en tur i morgen før valpebesøk, så god natt ^^ oppdaterer med bilde i morgen!

Sent from my iPhone using BV Forum
Kos deg på valpebesøk idag da. Savner egentlig litt at "valpen" min på 11 mnd er valp. Hun veier over 30 kg nå;)

Gid morgen til dere og.
Planer idag da?
Her blir det jobb og tur med hundene. Å muligens litt husarbeid:/
Nå har eg lagt sammen alle klærene eg ikkje tok når det var fint vær:p så nå skal eg rydde litt så reise på stor handling og så på jobb i kveld:)
Du då?

Kos deg på valpebesøk idag da. Savner egentlig litt at "valpen" min på 11 mnd er valp. Hun veier over 30 kg nå;)

Hihi.. Da er det forståelig at valpefølelsen er litt borte. :p

Haha. Ja definitivt. Hun er normal for rase, men har og ei på 3 år som er mer spinkel bygd. Så "valpen" moser fint hun eldste i lek. Det er jo 8-10 kg i forskjell.
Du har hund du og?

Ja, har en hund på 2 år. :) Litt sjelden rase, så vil ikke si så mye mer her på forumet. ;)

Nå har eg lagt sammen alle klærene eg ikkje tok når det var fint vær:p så nå skal eg rydde litt så reise på stor handling og så på jobb i kveld:)
Du då?

Asj det er så kjedelig å legge sammen klær. Greit å vaske osv, men å legge sammen :confused:.
Skal igang å jobbe nå. Har hjemmekontor, så skal jobbe til 12 ca. Da blir det fjelltur med hundene i det fine været.

Skjønner. Fult forståelig:) Gøy med hund da.

Ja, det er veldig mye morsomt med hund. Veldig fint selskap, masse kos, masse kjærlighet. Og det er gøy å trene og kommunisere med hunden. Det blir aldri ensomt hjemme når man har hund (bortsett fra om både mann og hund er på tur da, men da blir det til gjengjeld veldig ensomt hjemme).

Ja, det er veldig mye morsomt med hund. Veldig fint selskap, masse kos, masse kjærlighet. Og det er gøy å trene og kommunisere med hunden. Det blir aldri ensomt hjemme når man har hund (bortsett fra om både mann og hund er på tur da, men da blir det til gjengjeld veldig ensomt hjemme).
Ja det er fantastisk. Veldig greit at en da og må komme seg ut på tur uansett vær. Utrolig gøy å se hvor godt hundene liker å trene og. Jeg trener spor med begge to, å de blir jo elleville når de ser selen og sporlinen:)

Ja det er fantastisk. Veldig greit at en da og må komme seg ut på tur uansett vær. Utrolig gøy å se hvor godt hundene liker å trene og. Jeg trener spor med begge to, å de blir jo elleville når de ser selen og sporlinen:)

Det er utrolig gøy å trene med hund ja, jeg tenker at om jeg hadde blitt SÅ glad hver gang jeg hadde sett joggeskoene og treningstøyet mitt så hadde jeg vært utrolig slank og veltrent! ;) :D :p

Back
Topp