Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGod kveld
Gratulerer med dagen til bursdagsbarna![]()
Deilig det ogsåTakk
Bare en rolig dag hjemme, med god middag.![]()
Under normale tider hadde vi kanskje gått ut og spist, men dette er helt greit. Prøver å se det positive i situasjonen!Deilig det også![]()
Det er jeg helt enig i at du gjørHaha jodaføler meg ung og jeg
lurer på hvor lenge jeg gjør det da. Og får høre jeg ser ut som 25år ish
Nå vil jeg også seDet er jeg helt enig i at du gjør
Du kler deg elegant og tidløst og ikke antydning til en eneste rynke som jeg har sett![]()
Håper vi kan det på min bursdag, i fjor Kunne vi jo ingentinhUnder normale tider hadde vi kanskje gått ut og spist, men dette er helt greit. Prøver å se det positive i situasjonen!
Er det lenge til?Håper vi kan det på min bursdag, i fjor Kunne vi jo ingentinh
Nope bare noen få uker, går jo sn nå så satser på det ikke blir verre fremoverEr det lenge til?
Håper det er mulig når den tiden kommer.![]()
Da håper vi på det.Nope bare noen få uker, går jo sn nå så satser på det ikke blir verre fremover
Vi har møttes noen ganger når jeg har vært i BergenNå vil jeg også se![]()
Ahh.Vi har møttes noen ganger når jeg har vært i Bergen![]()
Tusen takkDet er jeg helt enig i at du gjør
Du kler deg elegant og tidløst og ikke antydning til en eneste rynke som jeg har sett![]()
Hehe tror ikke jeg er så spennende å se på egentligNå vil jeg også se![]()
Så stasSer på bokhyller åå nett og planlegger barnerom , moro!
Blir nok malt her om det kommer jente, er det gutt tror jeg det forblir sånn det er i fargenSå stasHer må det også forandringer til snart på rommene. Fargene er grusomme Hehe, og de liker de ikke selv lenger
de valgte selv tidligere
og skal slå ned en vegg så O får større rom. S skal få vårt rom og vi tar hennes
![]()
Hvilken farge er det nå?Blir nok malt her om det kommer jente, er det gutt tror jeg det forblir sånn det er i fargen
Har fri mandag, onsdag og fredag denne uken på grunn av vinterferienI morgen rømmer jeg huset, har fri 2 dager nå etter arbeidshelgKommer både snekker og rørlegger i morgen så blir mye bråk. Får gå en lang tur, storhandle og må innom for flere perler et eller annet sted
![]()