Februarskravla!

Haha joda:) føler meg ung og jeg:) lurer på hvor lenge jeg gjør det da. Og får høre jeg ser ut som 25år ish
Det er jeg helt enig i at du gjør :)
Du kler deg elegant og tidløst og ikke antydning til en eneste rynke som jeg har sett :)

I morgen rømmer jeg huset, har fri 2 dager nå etter arbeidshelg:) Kommer både snekker og rørlegger i morgen så blir mye bråk. Får gå en lang tur, storhandle og må innom for flere perler et eller annet sted:p

Ser på bokhyller åå nett og planlegger barnerom , moro!
Så stas❤️ Her må det også forandringer til snart på rommene. Fargene er grusomme Hehe, og de liker de ikke selv lenger :) de valgte selv tidligere :) og skal slå ned en vegg så O får større rom. S skal få vårt rom og vi tar hennes :)

Så stas❤️ Her må det også forandringer til snart på rommene. Fargene er grusomme Hehe, og de liker de ikke selv lenger :) de valgte selv tidligere :) og skal slå ned en vegg så O får større rom. S skal få vårt rom og vi tar hennes :)
Blir nok malt her om det kommer jente, er det gutt tror jeg det forblir sånn det er i fargen

I morgen rømmer jeg huset, har fri 2 dager nå etter arbeidshelg:) Kommer både snekker og rørlegger i morgen så blir mye bråk. Får gå en lang tur, storhandle og må innom for flere perler et eller annet sted:p
Har fri mandag, onsdag og fredag denne uken på grunn av vinterferien :)

Back
Topp