Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se her jaLitt lekemat på vei , håper niese blir happy
Vis vedlegget 349185 Vis vedlegget 349187 Vis vedlegget 349188 Vis vedlegget 349189
Er vel bare å søke , her er det helt Texas for tiden. 700 søkere til 15 stillinger liksom, 200 på en stilling osv .Så i tenkeboksen på jobb om dagen, men det passer liksom ikke helt å bytte nå heller. Men gjør det noen gang det? Hmm...jobba på samme plass i 11 år nå![]()
Virka kul den og lidt i blinken i den alderenSe her jaså mye gøy! Den peppa greien skal jeg jaggu få bestilt selv. Til tantebarnet på 3 år
![]()
Jeg heier på deg!Mannen er åpenbart en evighetsmaskin. Men kommer til gjengjeld knapt ut av kjøkkenet. (han har tatt ned utrlysene, men ellers har han mye vært på kjøkkenet. Som trenger en grundig vask det også altså, det gjør jo det)
Jeg, er sliten. Landet i trappa med mobilen for en pustepause. Igjen. Jeg må få fullført litt mer fra lista mi. I tillegg til stua, fakrisk enten kjellergangene eller badet, for at der som står igjen i morgen skal la seg gjennomføre på angitt tid. Da skal jeg jo bake kake og pizzaboller også, i tillegg til det som står igjen på lista mi (jax det står der det også da) og handle.
Hva gjør at det ikke passer og hvorfor vurderer du å bytte jobb?Så i tenkeboksen på jobb om dagen, men det passer liksom ikke helt å bytte nå heller. Men gjør det noen gang det? Hmm...jobba på samme plass i 11 år nå![]()

Vi har bursdagsselskap i morgen, så det er liksom deadline.Jeg heier på deg!
Men MÅ du gjøre alt til i morgen?
Ser helt nydelig utSpania (Albir, bilder under ) og Mauritius
Vis vedlegget 349213
Som sagt jobbet samme plass på 11 året. Har vært leder der, jobbet turnus dag/ kveld og nå nattevaktHva gjør at det ikke passer og hvorfor vurderer du å bytte jobb?![]()
Ja santVirka kul den og lidt i blinken i den alderen
Ja hadde nok vært det, fabtastisk beliggenhet hverfallSer helt nydelig ut![]()
Jo er vel bare det, men hode er ikke helt klart likevel føler jeg. Vil, men tenker jeg hiv deg i det så blir jeg så stressa haha. Samtidig er jo jobben jeg har trygg, mistrives ikke...men er liksom ikke noe nytt der og hatt flere roller der.Er vel bare å søke , her er det helt Texas for tiden. 700 søkere til 15 stillinger liksom, 200 på en stilling osv .
Ser den, godt å bytte innimellomJo er vel bare det, men hode er ikke helt klart likevel føler jeg. Vil, men tenker jeg hiv deg i det så blir jeg så stressa haha. Samtidig er jo jobben jeg har trygg, mistrives ikke...men er liksom ikke noe nytt der og hatt flere roller der.
Skjønner! 11 år er mer enn dobbelt så lenge som jeg har vært på samme arbeidsplass, så skjønner det godt.Som sagt jobbet samme plass på 11 året. Har vært leder der, jobbet turnus dag/ kveld og nå nattevaktmen kunne tenkt så mye. Så vet ikke hvor jeg skal begynne liksom...haha. Nei altså. Må jo komme gira i ny jobb føler jeg, og ikke alltid hue er helt med med alt som hverdagen krever...og mannen starter jo i ny jobb nå i mars
![]()

Gjør jo aldri detSå i tenkeboksen på jobb om dagen, men det passer liksom ikke helt å bytte nå heller. Men gjør det noen gang det? Hmm...jobba på samme plass i 11 år nå![]()
Ja jobba her siden jeg var ferdig utdannetSkjønner! 11 år er mer enn dobbelt så lenge som jeg har vært på samme arbeidsplass, så skjønner det godt.
Min erfaring er at det er først når jeg har søkt jeg har blitt skikkelig sikker på om jeg har lyst på/er klar for ny jobb.