Februarskravla!

Så i tenkeboksen på jobb om dagen, men det passer liksom ikke helt å bytte nå heller. Men gjør det noen gang det? Hmm...jobba på samme plass i 11 år nå :)

Så i tenkeboksen på jobb om dagen, men det passer liksom ikke helt å bytte nå heller. Men gjør det noen gang det? Hmm...jobba på samme plass i 11 år nå :)
Er vel bare å søke , her er det helt Texas for tiden. 700 søkere til 15 stillinger liksom, 200 på en stilling osv .

Mannen er åpenbart en evighetsmaskin. Men kommer til gjengjeld knapt ut av kjøkkenet. (han har tatt ned utrlysene, men ellers har han mye vært på kjøkkenet. Som trenger en grundig vask det også altså, det gjør jo det)

Jeg, er sliten. Landet i trappa med mobilen for en pustepause. Igjen. Jeg må få fullført litt mer fra lista mi. I tillegg til stua, fakrisk enten kjellergangene eller badet, for at der som står igjen i morgen skal la seg gjennomføre på angitt tid. Da skal jeg jo bake kake og pizzaboller også, i tillegg til det som står igjen på lista mi (jax det står der det også da) og handle.
Jeg heier på deg!
Men MÅ du gjøre alt til i morgen?

Jeg heier på deg!
Men MÅ du gjøre alt til i morgen?
Vi har bursdagsselskap i morgen, så det er liksom deadline.

Altså, da har jeg ikke tatt hele huset til roten, men fokus på de delene av huset som vises frem. Bare at det desverre er mye av det, man må gjennom kjelleren for å komme opp.

Perfekt blir det ikke. Og prosessen fortsetter etter selskapet, men listen min er liksom alfsp med fokus frem til da, derav inkl baking av kake og koking av gele

Hva gjør at det ikke passer og hvorfor vurderer du å bytte jobb? :happy:
Som sagt jobbet samme plass på 11 året. Har vært leder der, jobbet turnus dag/ kveld og nå nattevakt :) men kunne tenkt så mye. Så vet ikke hvor jeg skal begynne liksom...haha. Nei altså. Må jo komme gira i ny jobb føler jeg, og ikke alltid hue er helt med med alt som hverdagen krever...og mannen starter jo i ny jobb nå i mars :)

Er vel bare å søke , her er det helt Texas for tiden. 700 søkere til 15 stillinger liksom, 200 på en stilling osv .
Jo er vel bare det, men hode er ikke helt klart likevel føler jeg. Vil, men tenker jeg hiv deg i det så blir jeg så stressa haha. Samtidig er jo jobben jeg har trygg, mistrives ikke...men er liksom ikke noe nytt der og hatt flere roller der.

Jo er vel bare det, men hode er ikke helt klart likevel føler jeg. Vil, men tenker jeg hiv deg i det så blir jeg så stressa haha. Samtidig er jo jobben jeg har trygg, mistrives ikke...men er liksom ikke noe nytt der og hatt flere roller der.
Ser den, godt å bytte innimellom

Som sagt jobbet samme plass på 11 året. Har vært leder der, jobbet turnus dag/ kveld og nå nattevakt :) men kunne tenkt så mye. Så vet ikke hvor jeg skal begynne liksom...haha. Nei altså. Må jo komme gira i ny jobb føler jeg, og ikke alltid hue er helt med med alt som hverdagen krever...og mannen starter jo i ny jobb nå i mars :)
Skjønner! 11 år er mer enn dobbelt så lenge som jeg har vært på samme arbeidsplass, så skjønner det godt. :happy:
Min erfaring er at det er først når jeg har søkt jeg har blitt skikkelig sikker på om jeg har lyst på/er klar for ny jobb.

Skjønner! 11 år er mer enn dobbelt så lenge som jeg har vært på samme arbeidsplass, så skjønner det godt. :happy:
Min erfaring er at det er først når jeg har søkt jeg har blitt skikkelig sikker på om jeg har lyst på/er klar for ny jobb.
Ja jobba her siden jeg var ferdig utdannet :p Mhm, det kan godt være stemmer. Akkurat nå er det uansett ikke noe fristende som ligger ute.

Back
Topp