Den var jo ikke bitteliten heller.... Og fin. Hva er det?Mannen har egentlig gitt med kjøpestopp når det kommer til planter.
Lurer på hvor lang tid det tar før han oppdager denne
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var jo ikke bitteliten heller.... Og fin. Hva er det?Mannen har egentlig gitt med kjøpestopp når det kommer til planter.
Lurer på hvor lang tid det tar før han oppdager denne
![]()
Det er en Tradescantia Quadricolor.Den var jo ikke bitteliten heller.... Og fin. Hva er det?
Så utrolig kjedelig, men det går an å feire forsinket ogsåBuhu, vi hadde planlagt kinamat takeaway og film ikveld siden det er bursdagen min. Men pga situasjonen i kommunen akkurat nå så er den stengt frem til 28![]()
Gratulerer med dagenBuhu, vi hadde planlagt kinamat takeaway og film ikveld siden det er bursdagen min. Men pga situasjonen i kommunen akkurat nå så er den stengt frem til 28![]()
Gratulerer med dagen!Buhu, vi hadde planlagt kinamat takeaway og film ikveld siden det er bursdagen min. Men pga situasjonen i kommunen akkurat nå så er den stengt frem til 28![]()
Min søster er lik . Kunne bodd på plantasjrn og blomsterbutikkerDet er en Tradescantia Quadricolor.
Hadde en avblomstret Amarilys som jeg fjernet og satte den der.
Det kunne jeg ogsåMin søster er lik . Kunne bodd på plantasjrn og blomsterbutikker
Jeg har ikke fått samme interesse. Hos de ser det ut som en plantasje. Stua er full. og alle mulig andre rom haha. Terrassen osv. Så er visst kjøpenekt der og, men hun klarer og sno seg unna. Så har hun dilla på Potter.Det kunne jeg også![]()
Er ikke så ille her.Jeg har ikke fått samme interesse. Hos de ser det ut som en plantasje. Stua er full. og alle mulig andre rom haha. Terrassen osv. Så er visst kjøpenekt der og, men hun klarer og sno seg unna. Så har hun dilla på Potter.
Er ikke på langt nær slik heller, men jeg kunne godt tilbrakt en del timer på hageland og plantasjen for tiden. Så mye spennende stiklinger i salg nå. Jeg liker stiklinger. Å få se dem vokse opp, klippe og stelle.Er ikke så ille her.
Inntil for et år siden døde de fleste plantene jeg fikk i hus, men så skjedde noe, alt begynte å trives veldig...
Der er det illeEr ikke så ille her.
Inntil for et år siden døde de fleste plantene jeg fikk i hus, men så skjedde noe, alt begynte å trives veldig...
KjiptOhoi, da var kommunen vår på forsiden av vg igjensmitteutbrudd..
Grattis med dagenBuhu, vi hadde planlagt kinamat takeaway og film ikveld siden det er bursdagen min. Men pga situasjonen i kommunen akkurat nå så er den stengt frem til 28![]()
Gratulerer med dagenBuhu, vi hadde planlagt kinamat takeaway og film ikveld siden det er bursdagen min. Men pga situasjonen i kommunen akkurat nå så er den stengt frem til 28![]()
Jeg leste Potter som Harry Potter. >_>Jeg har ikke fått samme interesse. Hos de ser det ut som en plantasje. Stua er full. og alle mulig andre rom haha. Terrassen osv. Så er visst kjøpenekt der og, men hun klarer og sno seg unna. Så har hun dilla på Potter.
Hehe vet hun har lest bøkene, men hun har lest veldig mye greier. Lærer og lesehestJeg leste Potter som Harry Potter. >_>