Februarskravla!

Mannen har egentlig gitt med kjøpestopp når det kommer til planter.
Lurer på hvor lang tid det tar før han oppdager denne :p
151820935_10157565992136143_8344652561172842211_o.jpg
Den var jo ikke bitteliten heller.... Og fin. Hva er det?

Buhu, vi hadde planlagt kinamat takeaway og film ikveld siden det er bursdagen min. Men pga situasjonen i kommunen akkurat nå så er den stengt frem til 28 :shy:

Buhu, vi hadde planlagt kinamat takeaway og film ikveld siden det er bursdagen min. Men pga situasjonen i kommunen akkurat nå så er den stengt frem til 28 :shy:
Gratulerer med dagen

Å se mgp med hun som snart blir 10 medfører spørsmål

Mamma, hvorfor synger de på engelsk?

Og den noe tøffere

Mamma, hvorfor har de så lite klær på seg?

Jeg har ikke fått samme interesse. Hos de ser det ut som en plantasje. Stua er full. og alle mulig andre rom haha. Terrassen osv. Så er visst kjøpenekt der og, men hun klarer og sno seg unna. Så har hun dilla på Potter.
Er ikke så ille her.
Inntil for et år siden døde de fleste plantene jeg fikk i hus, men så skjedde noe, alt begynte å trives veldig...

Er ikke så ille her.
Inntil for et år siden døde de fleste plantene jeg fikk i hus, men så skjedde noe, alt begynte å trives veldig...
Er ikke på langt nær slik heller, men jeg kunne godt tilbrakt en del timer på hageland og plantasjen for tiden. Så mye spennende stiklinger i salg nå. Jeg liker stiklinger. Å få se dem vokse opp, klippe og stelle.

Kost oss hos svoger og svigerinne , nevøen min gir de beste kosene og niesen min shower og danser ❤️ Har ike sett de siden midten av desember , så nå var det jamen godt å se de igjen :)

Back
Topp