Februarskravla!

Trøtt. Vekking kl 5 gjør noe med morgenen. Altså, ufrivillig og unødvendig vekking.
Flashback til da yngste startet dagen sin mellom halv 5 og 5. Noen ganger tidligere også. Når jeg kom på jobb litt før halv 8, så føltes det ut som langt på dag:p

Flashback til da yngste startet dagen sin mellom halv 5 og 5. Noen ganger tidligere også. Når jeg kom på jobb litt før halv 8, så føltes det ut som langt på dag:p

Nå har jeg brukt siste halvtimen på å motivere yngste til å pusse tenner. (jobbet på hjemmekontor langs med da)

Vekkingen sto uventet nok eldstemann for, han hadde vondt i ryggen.

Sånn går nå dagen. Jeg kan ikke ta en dusj i lunsjen, det er helt sikkert (hjemmekontor) for da kommer jeg til å legge meg på senga og... sovne. Vi er egentlig nettopp ferdig med en periode hvor yngste våknet sånn rundt 5.

Last edited:
Kom arbeidslyst og treng deg på - her skal du motstand finne.

I dag sitter det langt inne å konsentrere meg om årsoppgjør altså. Det er ikke vanskelig engang det jeg skal gjøre, det er ikke det. Det er vel noe med at jeg har vært mer eller mindre våken siden 5, og aller mest har lyst å ta meg en dusj og gå og legge meg (god og varm dusj gjør det lett å sovne, jeg er ellers ikke så god på å sovne på dagtid, selv om jeg er trøtt nemlig)

Jeg får skrive en liste, punkt for punkt, og jobbe meg gjennom den. Jeg motiveres i det minste av å stryke ut punkter på en liste!

Arg, jeg skal ikke ha hane igjen.. Vi tenkte å skaffe hane når vi flytter bort i nyhuset, men så kom tilbudet om å overta en fra bror til min svigerinne.
Samboer sa ja til dette.
Jeg sendte ut lapp til naboene om at den skal flytte så snart som mulig (hønsehuset ved nyhuset er fylt med materialer akkurat nå, samboer mener at han og hønene kan flytte bort om en ukes tid), og håper på at de holder ut :sorry: han galer ikke på natta eller så tidlig på morgenen, men han galer så mye ila hele dagen :shy: grrrr...

Åhhh hurra og halleluja!! Mannen fikk tilbud om den jobben han hadde søkt på! En gledens dag. Så glad på hans vegne nå!:gen014:gen014:gen014
Gratulerer så mye, det var godt å høre :)

Arg, jeg skal ikke ha hane igjen.. Vi tenkte å skaffe hane når vi flytter bort i nyhuset, men så kom tilbudet om å overta en fra bror til min svigerinne.
Samboer sa ja til dette.
Jeg sendte ut lapp til naboene om at den skal flytte så snart som mulig (hønsehuset ved nyhuset er fylt med materialer akkurat nå, samboer mener at han og hønene kan flytte bort om en ukes tid), og håper på at de holder ut :sorry: han galer ikke på natta eller så tidlig på morgenen, men han galer så mye ila hele dagen :shy: grrrr...
Greit å finne ut du ikke vil ha det da

Samboer sa ja til dette.

Vi har nabo med hane. (ja, og høner. Det er en mer eller mindre nedlagt gård) og den er virkelig ikke plagsomt høylytt for oss.

Vi har tidligere bodd "innen hørevidde" fra en gård med dyr, men hørte sauene like mye som hanen egentlig. Reelt sett, vi har vært heldige sånn, lite plaget av haner

Men jeg har bekjente som har høner, bare høner. Bevisst.

Forhåpentligvis blir det enklere når de flytter bort. De har ikke lov å være ute hvis de ikke er under tett tak, og de får mye bedre plass der borte :)
Det er nå pga fugleinfluensa, er det ikke?

Ja, jeg har kjente med høner som må være inne, i fjor mener jeg de var ute på sommeren.

Vi har nabo med hane. (ja, og høner. Det er en mer eller mindre nedlagt gård) og den er virkelig ikke plagsomt høylytt for oss.

Vi har tidligere bodd "innen hørevidde" fra en gård med dyr, men hørte sauene like mye som hanen egentlig. Reelt sett, vi har vært heldige sånn, lite plaget av haner

Men jeg har bekjente som har høner, bare høner. Bevisst.
Jeg stresser med denne galingen, merker jeg :p men hvis samboer har lyst på flere høner, så trengs en hane. Ellers er det visst stor risiko for mye hakking og plaging blant hønene :p

Back
Topp