Vi har også noe mønster på dørene, blir rene flater denne gangaVi har ikke mye hvitt lenger. Det eneste jeg ikke skal ha er riller på dørene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også noe mønster på dørene, blir rene flater denne gangaVi har ikke mye hvitt lenger. Det eneste jeg ikke skal ha er riller på dørene
I knowViktig prøve, jeg skammer meg over å ha ikke ha tatt den på kjempelenge. Nå skal jeg passe på å ta den når jeg skal inn på kontroll etter fødsel.
Koster som vanlig time, vel (hva nå enn det koster).
Nydelig plassVis vedlegget 348079 Kjørte kengubsrnet til kjæresten og så stakk vi på en gåtur
Jupp , mye fine plasser herNydelig plass![]()
sko ønske jeg møtte på deg igjen før att takke degSånn var min fra 1-3 årÅ lykke. Frøkna liker grønne epler.
De siste månedene har hu nektet alt av frukt og grønt.
nå har han heldigvis begynt å like litt diverse frukt og grønt igjen. Ja hu nekter å ha det på tallerkenen også. Slenger det bort fra seg. Men tilbyr, gjør ikke noen stor sak ut av det. Håper det løsner.Sånn var min fra 1-3 årnå har han heldigvis begynt å like litt diverse frukt og grønt igjen.
Har alltid hatt litt diverse frukt/grønt på tallerkenen hans men aldri tvunget han til å smake eller spise. Så her ser det heldigvis ut som det løser seg av seg selv!
Det gjør det nok! Min kastet det også bort fra tallerkenen med et stort «blææææ»Ja hu nekter å ha det på tallerkenen også. Slenger det bort fra seg. Men tilbyr, gjør ikke noen stor sak ut av det. Håper det løsner.
viktigste er å bare ignorere det tror jeg. Plutselig vil de smake på det vi voksne spiser av frukt og grønt. Nå liker han epler, ananas, druer, banan og gulrot. Så kommet langt fra ingenting. Haha kanskje vi skal vise de til frøkna! Ja vi fortsetter å prøve. At hu ville smake eplet til mamma kom som en overraskelse. Spør jeg om hu vil ha paprika løper hu på rommet sittDet gjør det nok! Min kastet det også bort fra tallerkenen med et stort «blææææ»viktigste er å bare ignorere det tror jeg. Plutselig vil de smake på det vi voksne spiser av frukt og grønt. Nå liker han epler, ananas, druer, banan og gulrot. Så kommet langt fra ingenting.
Han har også sett noen YouTube videoer om at frukt og grønt er sunt og gjør han sterk så nå går han rundt å knasker gulrøtter og sier han blir stor og sterk![]()

Og vi ignorerer det, lar hu spise det hu vil. Vet at mye oppmerksomhet på det kan gjøre problemet verre.Det gjør det nok! Min kastet det også bort fra tallerkenen med et stort «blææææ»viktigste er å bare ignorere det tror jeg. Plutselig vil de smake på det vi voksne spiser av frukt og grønt. Nå liker han epler, ananas, druer, banan og gulrot. Så kommet langt fra ingenting.
Han har også sett noen YouTube videoer om at frukt og grønt er sunt og gjør han sterk så nå går han rundt å knasker gulrøtter og sier han blir stor og sterk![]()
HahaHaha kanskje vi skal vise de til frøkna! Ja vi fortsetter å prøve. At hu ville smake eplet til mamma kom som en overraskelse. Spør jeg om hu vil ha paprika løper hu på rommet sitt![]()
ja de vet hva de vil ha og ikke ha disse små!! Veldig sterke meninger i små kropper 
Der har su min ogsåMine unger har vært motsatt.
Hvor mange andre har lokket "ta en bit med kjøtt nå. Så skal du få mer brokkoli!"?
Så utrolig vondt!Når barnet ditt ringer feil fra sin ringeklokke og du hører hele samtalen mellom 3 gutter og hvordan du hører att gutten din hyler og er lei seg pga han ene lurte og han dissa meg som gutten min sier. Får vont i mamma hjerte att se hvor lei og skuffet gutten min blev pga han hadde aldri forvente att en venn sko gjør det.
Tusen takk til damen som stoppe bilen og ville hjelpe en gutt på 8 år som var sårad og frustrertsko ønske jeg møtte på deg igjen før att takke deg

Godt det finns sånne folk. Jeg hoppes det før denna gutten har vart en av flertall guttene i trinnet som mobbe min gutt før 1 år siden. Gutten min har ju blitt såred den gangen og vi hadde en tuff periode da og det tog sin tid før han klarte leke med han igjen . Så skjer dette idag igjen.Så utrolig vondt!
Håper gutten din ikke mister troen på vennskap!
Godt det finnes folk som tør å bry seg.![]()