Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
17 minus , jeg vil ha vår !!
Lege med kengubsrnet i dag, hente noe på Clas Ohlson , kjøpe blomster og kjøre kengubarnet til kjæresten , det er dagens plan . Ja å så rydde litt mer da..
Kaldt her også og det skal det være i hele januar. -22 da jeg leverte på skolen i dag. Er bare å finne fram ullundertøy til jeg skal på jobb igjen.17 minus , jeg vil ha vår !!
Lege med kengubsrnet i dag, hente noe på Clas Ohlson , kjøpe blomster og kjøre kengubarnet til kjæresten , det er dagens plan . Ja å så rydde litt mer da..
Skal være kaldt en hel måned til her, vi har lite ved igjen men vedmqnnen er fullstendig tom..Kaldt
Her er ikek så mye minus enda, men skal bli kaldere utover i uka sier meteorologene.
Min plan for dagen er ganske enkel. Jeg stikker snart ut en tur på butikken, jeg skulle handle på vei til jobb og derved ha frokost, lunsj og middag, men lommeboka...
Så jeg har vekslet til meg kontanter mot vipps fra en kollega, så da skal jeg ut og handle meg mat, og så jobbe til jeg drar hjem og legger meg.
Gleder, gleder, gleder meg til vår. Både fordi jeg elsker frø, sådd, spirer, alt det der, vår i seg segl, mars fordi jeg er ferdig med årsoppgjøret, i det hele tatt. Vår blir bra
Gratulerer!Ny bil bestilt
Skal være kaldt en hel måned til her, vi har lite ved igjen men vedmqnnen er fullstendig tom..
Ny bil bestilt
Om 2-3 uker, står på kaia i Oslo.. der kan den jo bli stående litt visstnok .Gratulerer, når får dere den?
Takk , første gang vi har helt splitter ny bilGratulerer!
Vi har skrudd på varmekabler i gulvene , det er vanskelig å holde huset varmt med kun vedfyring nåDet antydes jo at det skal være kaldt en hel mnd ja, jeg forholdt meg her til værmeldigen, som ikke går så langt frem, men sier kaldt så legne den varer , og alt tyder på "ca frem til mars" eller noe sånn i følge avisiene ja.
Vi er egentlig tom for ved vi også, mannen kjøpte et par sekker på matbutikken en dag, men egentlig er vi tom. *Vet ikke om vedmannen er tom, det har jeg ikke sjekket. Vi har ialle fall ikke ved nok til mars. Vi kan fyre med strøm, men det er jo ikke akkurat billig da.
Varmekabler har vi på badet og i kjellergangen.Vi har skrudd på varmekabler i gulvene , det er vanskelig å holde huset varmt med kun vedfyring nå
Herlig da.Takk , første gang vi har helt splitter ny bil