syntes det er fryktelig stille her på februar jeg ! tror det nesten ikke er noen igenn lengre :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har vært stille her i mange månder.. var bare de første ukene det var mye aktivitet herJa, er stille her om dagenmen det bør vel være en del igjen enda
![]()
Jaaaa... tenk all den spenninga vi har foran oss! klarer nesten ikke vente med og se om det en jente eller gutt .. hvor stor babyen er og ikke minst hvem er babyen? hvordan ser h*n ut , ligner h*n storebrot eller noen andre ?? elller kanskje h*n ikke ligner oss i det hele tatt![]()
åååh <3 oog bare koose mest mulig !
![]()
Tipper alle ligger og fødersyntes det er fryktelig stille her på februar jeg ! tror det nesten ikke er noen igenn lengre :/
I wishTipper alle ligger og føder![]()
Ja ikke santI wish![]()
Jeg har inntrykk av at mange har termin i slutten av februar også, så blir vel en del marsbebbiserJa ikke santeller er vi ikke så mange som venter barn i februar kanskje ?
![]()
Ja har 21feb jeg så er også mot slutten ... men for nå håper jeg ikke å gå 8 dager overtid så det blir en mars baby !! Jeg er stor tung , hoven , bittelitt lei.. tenkte jeg skulle føde i helga fordi da er 3 åring på helgebesøk 2 timer unna hos mormora siJeg har inntrykk av at mange har termin i slutten av februar også, så blir vel en del marsbebbiserfor min del så ligger jeg og krysser fingrene hver natt hihi
![]()
Det må være godt å like å være gravid, det gjør jo ting litt lettere selvom det er veldig tungt fysisk nåJa har 21feb jeg så er også mot slutten ... men for nå håper jeg ikke å gå 8 dager overtid så det blir en mars baby !! Jeg er stor tung , hoven , bittelitt lei.. tenkte jeg skulle føde i helga fordi da er 3 åring på helgebesøk 2 timer unna hos mormora si(kommer nok ikke til å skje ) kunne godt gått gledelig gravid et par uker til med stor glede for liker å være gravid! hadde det bare ikke vært for at jeg det Gjør vondt å reise seg, å sitte på gulvet å leke med guttungen er en utfordring så blir godt å bli seg selv igjenn på en måte også
![]()