Februar :D

syntes det er fryktelig stille her på februar jeg ! tror det nesten ikke er noen igenn lengre :/

Jaaaa... tenk all den spenninga vi har foran oss! klarer nesten ikke vente med og se om det en jente eller gutt .. hvor stor babyen er og ikke minst hvem er babyen? hvordan ser h*n ut , ligner h*n storebrot eller noen andre ?? elller kanskje h*n ikke ligner oss i det hele tatt :p :) åååh <3 oog bare koose mest mulig ! :)

Er sååå spent på om det blir jente eller gutt:) Nesten verre denne siste gangen å ikke vite men kjempespennende!!:) Har to jenter fra før:) Å enig i at det er veldig stille her:p Vi får prøve å lage litt "liv";)

Jeg har inntrykk av at mange har termin i slutten av februar også, så blir vel en del marsbebbiser :) for min del så ligger jeg og krysser fingrene hver natt hihi :p
Ja har 21feb jeg så er også mot slutten ... men for nå håper jeg ikke å gå 8 dager overtid så det blir en mars baby !! Jeg er stor tung , hoven , bittelitt lei.. tenkte jeg skulle føde i helga fordi da er 3 åring på helgebesøk 2 timer unna hos mormora si :D (kommer nok ikke til å skje ) kunne godt gått gledelig gravid et par uker til med stor glede for liker å være gravid! hadde det bare ikke vært for at jeg det Gjør vondt å reise seg, å sitte på gulvet å leke med guttungen er en utfordring så blir godt å bli seg selv igjenn på en måte også :P

Ja har 21feb jeg så er også mot slutten ... men for nå håper jeg ikke å gå 8 dager overtid så det blir en mars baby !! Jeg er stor tung , hoven , bittelitt lei.. tenkte jeg skulle føde i helga fordi da er 3 åring på helgebesøk 2 timer unna hos mormora si :D (kommer nok ikke til å skje ) kunne godt gått gledelig gravid et par uker til med stor glede for liker å være gravid! hadde det bare ikke vært for at jeg det Gjør vondt å reise seg, å sitte på gulvet å leke med guttungen er en utfordring så blir godt å bli seg selv igjenn på en måte også :P
Det må være godt å like å være gravid, det gjør jo ting litt lettere selvom det er veldig tungt fysisk nå :) skjønner det iallefall siden du har en liten guttunge fra før av! Hehe, de kommer vel når det minst passer seg føler jeg, kommer iallefall ikke når man er good to go på flekken :p jeg var heeelt sikker på at det skulle skje noe i natt, da flere sa til meg at de trodde det, men neida. Jeg har jo såvidt kjent noe, så var bare dumt av meg å håpe :p

Back
Topp