Da kan jeg settes på gravid. Fikk svar at Hcg var 431, 13 dpo. Så da er jeg vel gravidTusen takkJeg vil helst vente til testdag om noen dager
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan jeg settes på gravid. Fikk svar at Hcg var 431, 13 dpo. Så da er jeg vel gravidTusen takkJeg vil helst vente til testdag om noen dager
![]()

Fantastisk!! Gratulerer så mykjeDa kan jeg settes på gravid. Fikk svar at Hcg var 431, 13 dpo. Så da er jeg vel gravid![]()

Eg ville prøvd met på litt forsiktig optimisme på at dette er på veg ein stad! Blir det fleire blodprøver? Berre gi ein lyd når du vil settast på gravidHeisann! En ny oppdatering herfra. Jeg har jo tatt endel blodprøver og hadde kun 60 på dpo 16(11dp5dt), og 76 dpo 18(13dp5dt). Klinikken ville jeg skulle ta en ny blodprøve I dag dpo 22(17dp5dt) og nå er plutselig verdien 278, altså har så og si doblet seg hver dag. Er ikke superpositiv, men overrasket! Vet ikke helt hva jeg skal tenke?
Kryssar alt som kryssast kan!HCG 5138 ca 3,5 uke etter innsett. Ultralyd i slutten av uka. Krysser fingrene for et bankende hjerte![]()
Det blir en på torsdag, og UL 3/3 om jeg ikke har en abort før det..:/Eg ville prøvd met på litt forsiktig optimisme på at dette er på veg ein stad! Blir det fleire blodprøver? Berre gi ein lyd når du vil settast på gravid![]()
Wii, det er du!Da kan jeg settes på gravid. Fikk svar at Hcg var 431, 13 dpo. Så da er jeg vel gravid![]()
Gratulere så mye 
Gratulerer med 3! Så heldig du er som får beskjed om hvor mange som ble befruktet. Og så godt å høre at formen er fin etter uttaket! Jeg fikk akkurat vite at jeg har fått to embryo på frys. Litt skuffende med tanke på at utgangspunktet var 15 egg, men man kan vel kanskje ikke forvente så mye i dette gamet her. Blir nok er runde til med stimulering på oss før innsett, tenker jeg selv. Men får høre hva sykehuset sier.Oppdatering frå laboratoriet: 3 av 8 egg befrukta. Innsett på torsdag, då får eg meir info om embryoet. På dag 6 får eg vite om det blir noko på frys. Ekstremt nervepirrande dette her. Eg håper berre alle overlever!
Takk, eg er glad det vart nokre som vart befrukta, no må dei berre dele seg og utvikle seg vidareGratulerer med 3! Så heldig du er som får beskjed om hvor mange som ble befruktet. Og så godt å høre at formen er fin etter uttaket! Jeg fikk akkurat vite at jeg har fått to embryo på frys. Litt skuffende med tanke på at utgangspunktet var 15 egg, men man kan vel kanskje ikke forvente så mye i dette gamet her. Blir nok er runde til med stimulering på oss før innsett, tenker jeg selv. Men får høre hva sykehuset sier.
litt sjokkert over kor bra det går, men eg merkar eg må ta det litt med ro.
Det er kjedelig med mykje fråfall, for min del er det første gongen, så å ha 3/8 befrukta høyrest liksom så lite ut, men eg skal prøve å vere positiv. Forstår godt at du er litt skuffa, det må vere lov å kjenne på det når ein har mange egg ut - og det er ein tøff prosess dette her.
Så sa jeg at det er jo ikke mulig at testen er positiv på fredag og at vi uansett skulle ha en lengre pause, så kunne de ikke bare registrere negativ test nå? Nei, jeg måtte teste på fredag uansett og ringe tilbake da.
). Kan de ikke bare registrere med som ikke gravid? Ja, jeg er hormonell og ja jeg ble dritsur. Skal bli godt å droppe medisiner en stund fremover!Det syns jeg også er ganske firkantaLiten syteoppdatering.
Jeg glemte at testdag var fredag 27., så jeg ringte st.olavs idag og fortalte at negativ test. Fikk beskjed om at jeg måtte ringe tilbake på fredagSå sa jeg at det er jo ikke mulig at testen er positiv på fredag og at vi uansett skulle ha en lengre pause, så kunne de ikke bare registrere negativ test nå? Nei, jeg måtte teste på fredag uansett og ringe tilbake da.
Skjønner at det var jeg som gjorde en feil og at de har et system de vil forholde seg til, men ærlig talt. Jeg er 15dpo og supernegativ (både mentalt og på testen). Kan de ikke bare registrere med som ikke gravid? Ja, jeg er hormonell og ja jeg ble dritsur. Skal bli godt å droppe medisiner en stund fremover!
I september testet jeg negativ etter fryseforsøk og fikk mensen 13 dpo så jeg ringte og ville planlegge nytt forsøk. Men det gikk visst ikke for jeg hadde ikke testdag enda.. det gir jo ikke mening