Da kan jeg settes på gravid. Fikk svar at Hcg var 431, 13 dpo. Så da er jeg vel gravidTusen takkJeg vil helst vente til testdag om noen dager
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan jeg settes på gravid. Fikk svar at Hcg var 431, 13 dpo. Så da er jeg vel gravidTusen takkJeg vil helst vente til testdag om noen dager
![]()

Fantastisk!! Gratulerer så mykjeDa kan jeg settes på gravid. Fikk svar at Hcg var 431, 13 dpo. Så da er jeg vel gravid![]()

Eg ville prøvd met på litt forsiktig optimisme på at dette er på veg ein stad! Blir det fleire blodprøver? Berre gi ein lyd når du vil settast på gravidHeisann! En ny oppdatering herfra. Jeg har jo tatt endel blodprøver og hadde kun 60 på dpo 16(11dp5dt), og 76 dpo 18(13dp5dt). Klinikken ville jeg skulle ta en ny blodprøve I dag dpo 22(17dp5dt) og nå er plutselig verdien 278, altså har så og si doblet seg hver dag. Er ikke superpositiv, men overrasket! Vet ikke helt hva jeg skal tenke?
Kryssar alt som kryssast kan!HCG 5138 ca 3,5 uke etter innsett. Ultralyd i slutten av uka. Krysser fingrene for et bankende hjerte![]()
Det blir en på torsdag, og UL 3/3 om jeg ikke har en abort før det..:/Eg ville prøvd met på litt forsiktig optimisme på at dette er på veg ein stad! Blir det fleire blodprøver? Berre gi ein lyd når du vil settast på gravid![]()
Wii, det er du!Da kan jeg settes på gravid. Fikk svar at Hcg var 431, 13 dpo. Så da er jeg vel gravid![]()
Gratulere så mye