Ja, tror det blir å spørre om det på mandag hvis testen fortsatt er positiv.Kanskje du skulle tatt noen blodprøver for å sjekke litt for sikkert?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tror det blir å spørre om det på mandag hvis testen fortsatt er positiv.Kanskje du skulle tatt noen blodprøver for å sjekke litt for sikkert?![]()
Ta blodprøve hos fastlegen din mandag morgen! Dette må du bare få avklart. Det er jo flere som får mensblødning på ikm men fortsatt er gravidJa, det er strek. Men jeg blør jo så mye.. De har egentlig ikke blodprøver på klinikken min. Men hvis testen fortsatt er positiv på mandag, så kommer jeg til å spørre om rekvisisjon for blodprøve.

Har du prøvd å ta test utpå dagen? Den er hvertfall rosa og sterkere ja, dette mååå bare gå vegenDette er den jeg tok i dag tidlig. Jeg ser fortsatt noe og tatt i betraktning at jeg tisser så ofte igjennom natta nå så ser det ok ut. Tror jeg. Den er ihvertfall rosa
Er 11dpo og 8dp3dt i dag.

Ja den i går tok jeg om kvelden. Jeg skal ta en test litt senere i dag og krysser alt for at den ihvertfall ikke er svakere. Er så redd for kjemisk igjen. Men nå er det ihvertfall strek og jeg skal prøveHar du prøvd å ta test utpå dagen? Den er hvertfall rosa og sterkere ja, dette mååå bare gå vegen![]()

Tusen takkWow! Så gøy! Kjenner meg igjen, er veldig vanskelig å slippe jubelen løs. Har begynt å synke inn her, og det er gledesfullt og kjempeskummelt på samme tid
.
så fint at følelsen har begynt å feste seg litt hos deg nå
Enig, kjempeskummelt! Gratulerer igjen til deg 
Ser man det ja, helt lik opplevelse viSniker litt her inneNormal sine tester er SKIKKELIG dårlige. Dette er fra min graviditet i 2023 som endte med levende bebis
Make Sure vs Normal. Bildet med to av hver test er tatt med 40 minutters mellomrom, hvor den nederste av testene er den «nyeste» mens den øverste er på morgenurin. Så ikke alltid morgenurin er det beste
Hadde forøvrig 60 i HCG 14dpo
Gratulerer sååå mye med graviditeten, utrolig moro overraskelse med den blodprøven da![]()
Aldri vært borti noe dårlige.. jeg må kjøpe noen andre tester også så jeg kan følge utvikling mer nøyaktig fremover. Og så fint å høre at det gikk bra for deg med bittelitt lavere HCG
jeg blir jo usikker og redd for at alt kan være feil. Tusen takk
klemJa jeg føler meg ikke helt trygg enda jeg heller, mine tester er jo veldig svake i forhold til de andre i november gruppa. Men så har jeg lest meg fram til at testene kan være litt svakere ved fryseforsøk så trøster meg med det foreløpigJa den i går tok jeg om kvelden. Jeg skal ta en test litt senere i dag og krysser alt for at den ihvertfall ikke er svakere. Er så redd for kjemisk igjen. Men nå er det ihvertfall strek og jeg skal prøve![]()
![]()

vi har jo begge økning, så det er håp mener nå jeg 
Ja det er skummelt. Skal ta en clearblue tidlig digital enten i kveld eller i morgen. Jeg syns dine ser veldig fine ut da!Ja jeg føler meg ikke helt trygg enda jeg heller, mine tester er jo veldig svake i forhold til de andre i november gruppa. Men så har jeg lest meg fram til at testene kan være litt svakere ved fryseforsøk så trøster meg med det foreløpig
Jeg gleder meg til testene dine fremover hvertfallvi har jo begge økning, så det er håp mener nå jeg
![]()

Skal du også ta blodprøve? Jeg skal ta på mandag, den må være over 70 sier klinikken. Så er spentJa det er skummelt. Skal ta en clearblue tidlig digital enten i kveld eller i morgen. Jeg syns dine ser veldig fine ut da!
Ja, det er lov å ha litt håp igjen nå syns jeg![]()

Ja på onsdagSkal du også ta blodprøve? Jeg skal ta på mandag, den må være over 70 sier klinikken. Så er spent![]()
mandag er jo rett rundt hjørnet nå!

Halloooo... det er jo kjempegod stigning??Litt tester. Nederst er fra nå. Det er ikke svakere, men heller ikke sterkere enn de siste dagene. Testen over er fra i går.
Vis vedlegget 455314
Skjønner at du er skeptisk og redd fordi du blør, men ikke avskriv denne helt enda, hcg stiger og du er jo gravid nå? 
Ser ut som en perfekt utvikling syns jegHer er mine tester. Fra 9dpo nederst til 13dpo. Hva tror dere? Det er jo stigning, selv om de er svake?
Vis vedlegget 455317

akkurat sånn det skal være 
Enig med @Spettmeis du har jo stigning! Ingen som vet hva fremtiden bringer, men nå er du gravidLitt tester. Nederst er fra nå. Det er ikke svakere, men heller ikke sterkere enn de siste dagene. Testen over er fra i går.
Vis vedlegget 455314
Enig med @fix , er fin stigning herHer er mine tester. Fra 9dpo nederst til 13dpo. Hva tror dere? Det er jo stigning, selv om de er svake?
Vis vedlegget 455317

Jeg hadde ventet! Men jeg blir så skuffet og går helt i kjelleren av dårlige testerJeg har to av denne testen. Hadde dere turt å ta en i kveld (mtp de svake strekene mine) eller ventet til i morgen? Kommer ikke til å ta meg råd til flere pakker av denne nemlig![]()
Så jeg liker bedre å teste litt senere, så jeg kan slå meg til ro med resultatet- den ene eller andre veien
Sant.. jeg venter..Jeg hadde ventet! Men jeg blir så skuffet og går helt i kjelleren av dårlige testerSå jeg liker bedre å teste litt senere, så jeg kan slå meg til ro med resultatet- den ene eller andre veien
![]()

Den har vel sensitivitet på 10, så den skal vel slå ut? Men utrolig fæl følelse om den ikke gjør det da. Ta en ny strip i kveld og se førstJeg har to av denne testen. Hadde dere turt å ta en i kveld (mtp de svake strekene mine) eller ventet til i morgen? Kommer ikke til å ta meg råd til flere pakker av denne nemlig![]()

Det her er jo helt merkelig, blør det fortsatt like mye da?Jeg får vel bare vente, men jeg er så utålmodig. Skulle gjerne likt å vite NÅ at det ikke gikk enn å gå rundt å vente... Jeg har egentlig avskrevet dette lille egget helt, men det er kanskje litt dårlig gjort.. fortsatt strek. Men vet ikke helt når den bør begynne å gå nedover? Burde den ikke blitt svakere? Jeg begynte jo å blø på onsdag?
Eggløsningstesten er absolutt positiv da, så noe hcg er det tydeligvis i kroppen. Herregud for en testegalskap denne gangen. Neste gang skal jeg ikke holde på slik![]()
Vis vedlegget 455325
Vis vedlegget 455326