Februar 2025

Ja, ganske sykt at de er så dårlige?! Jeg har pleid å bestille fra Babyplan, men var tom. Testene går varmt her :hilarious: denne runden har det kun gått i Normal. Kjøpe ClearBlue i stad, får teste i morgen tidlig :happy:
Du må jo teste nåååååååå! Jeg lever gjennom deg jeg nå :hilarious: :love017

Så da var vi nede i ett egg igjen. Nr1 var visst ikke modent, nr2 delte seg feil, men nr 3 er befruktet og skal forhåpentligvis bli blasto til innsett..men kjenner jeg egentlig har gitt opp denne runden allerede. Sikkert litt selvforsvar å tenke så negativt, men føles som om løpet er kjørt for nå :bag:
Off det var skikkelig kjipt å høre. Man bygger seg opp en liten mur for å beskytte oss sjøl litt. Det er helt naturlig. Terapeuten min sier at skuffa blir jeg uansett hvis det ikke går bra, så jeg kan like gjerne bruke litt tid på å ha håp :Heartred

Ville bare tipse - Babyplan har supre tilbud nå! Du får stav til samme pris som strips, samt gratis gaver. Bestilte en mengde tester og flere kopper istad. De er jo lynraske på sending også. Fikk sporingsnummer 17 minutter etter at bestillingen var sendt.

Ja, ganske sykt at de er så dårlige?! Jeg har pleid å bestille fra Babyplan, men var tom. Testene går varmt her :hilarious: denne runden har det kun gått i Normal. Kjøpe ClearBlue i stad, får teste i morgen tidlig :happy:
Del resultatet da :love7

Dere, det sykeste har akkurat hendt. Jeg har skrevet at jeg har fått svake, svært svake tester de siste dagene. Og med siste testen i dag 14 DPO har jeg slått meg til ro med at her var det ikke noe liv laga. Det ble ikke vår tur nå, og jeg har selvfølgelig vært vei meg og grått over tapet for at det ikke gikk basert på disse testene:

Vis vedlegget 455253
Tok blodprøver på Riksen i dag, og de ringte meg for å fortelle at jeg var gravid!!! :Heartpink Alt så fint ut sa hun, HCG på 72 som var bra. «Men det kan ikke stemme?», sa jeg. - «jeg har jo tatt hundre tester som er negative eller alt for svake?»... «joda, du er gravid, du får UL kontroll om 1 mnd».

Jeg er helt sjokkert. Har ikke rukket bli glad enda, for jeg er fortsatt trist? :wideyed: For et mind fuck dette opplegget er. Fra en følelse til den neste.

Testene er kjøpt på normal, og jeg har lært. Skal aldri kjøpe de igjen.. med HCG på 72 burde de vært sterkere? .. de må være så dårlige.. :hilarious:

Men ja, gravid - kan ikke tro det :smiley-angelic001:Heartpink:Heartpink
OMG:excited001:excited001:excited001 Er det mulig :smiley-bounce022 Herregud, gratulerer! For en følelse det må være! Gleder meg til å se kvalitetstest i morra!

Blæh, nok en ny venninne annonserte sin graviditet i dag. Det tar jo aldri slutt. Jeg blir liksom aldri vant til den følelsen av å måtte presse frem et «gratulerer» mens innsiden vrenger seg.
Åååå det er så fælt og urettferdig. Føler med deg:Heartred. Vit at de kjipe stygge tankene du har hatt, har jeg også hatt.

Da fikk jeg tatt en ordentlig test :hilarious: :Heartpink:Heartpink
IMG_3407.jpeg

Jeg har ikke klart å slippe jubelen helt løs enda.. når man har prøvd så lenge så føler jeg det er litt vanskelig? Håper gleden kommer snikende over helgen når jeg får senket skuldrene :Heartpink mannen gråt en del i går kveld, han har alltid ønsket jeg barn og det er så sårt å se gledestårene hans og at han endelig kunne lette på alt han har stått i på sin side. Han er en fantastisk støttespiller. Håper dette går veien :smiley-angelic001

Vis vedlegget 455277
Jeg har ikke klart å slippe jubelen helt løs enda.. når man har prøvd så lenge så føler jeg det er litt vanskelig? Håper gleden kommer snikende over helgen når jeg får senket skuldrene :Heartpink mannen gråt en del i går kveld, han har alltid ønsket jeg barn og det er så sårt å se gledestårene hans og at han endelig kunne lette på alt han har stått i på sin side. Han er en fantastisk støttespiller. Håper dette går veien :smiley-angelic001
Wow :love017! Så gøy! Kjenner meg igjen, er veldig vanskelig å slippe jubelen løs. Har begynt å synke inn her, og det er gledesfullt og kjempeskummelt på samme tid :Heartred.

Vis vedlegget 455277
Ååååh :love017:Heartpink dette er såå godt se!! Gratulerer med en tydelig test! Ja prøv å senk skuldrene litt i helgen og kos dere litt ekstra.

Dere, det sykeste har akkurat hendt. Jeg har skrevet at jeg har fått svake, svært svake tester de siste dagene. Og med siste testen i dag 14 DPO har jeg slått meg til ro med at her var det ikke noe liv laga. Det ble ikke vår tur nå, og jeg har selvfølgelig vært vei meg og grått over tapet for at det ikke gikk basert på disse testene:

Vis vedlegget 455253
Tok blodprøver på Riksen i dag, og de ringte meg for å fortelle at jeg var gravid!!! :Heartpink Alt så fint ut sa hun, HCG på 72 som var bra. «Men det kan ikke stemme?», sa jeg. - «jeg har jo tatt hundre tester som er negative eller alt for svake?»... «joda, du er gravid, du får UL kontroll om 1 mnd».

Jeg er helt sjokkert. Har ikke rukket bli glad enda, for jeg er fortsatt trist? :wideyed: For et mind fuck dette opplegget er. Fra en følelse til den neste.

Testene er kjøpt på normal, og jeg har lært. Skal aldri kjøpe de igjen.. med HCG på 72 burde de vært sterkere? .. de må være så dårlige.. :hilarious:

Sniker litt her inne :angelic: Normal sine tester er SKIKKELIG dårlige. Dette er fra min graviditet i 2023 som endte med levende bebis :dummy1: Make Sure vs Normal. Bildet med to av hver test er tatt med 40 minutters mellomrom, hvor den nederste av testene er den «nyeste» mens den øverste er på morgenurin. Så ikke alltid morgenurin er det beste :laughing002
Hadde forøvrig 60 i HCG 14dpo

Gratulerer sååå mye med graviditeten, utrolig moro overraskelse med den blodprøven da :Heartpink

Vedlegg

• IMG_7106.jpeg
    IMG_7106.jpeg
    247,3 KB · Visninger: 59
  • IMG_7105.jpeg
    IMG_7105.jpeg
    600,6 KB · Visninger: 57
Last edited:
Det er antydning til noe nå ikke sant?? :smiley-angelic001
Sniker litt her for å si at jaaaaa jeg ser en svak strek! Nå venter jeg spent på dagens test :nailbiting: :Heartpink Bare husk at så tidlig med så lite HCG i blodet så kan testene variere veeeeldig utifra konsertentrasjonen. Så ikke gå helt i kjelleren om den ikke har blitt noe mer enda :love7

Vis vedlegget 455253

Sniker her! Gratulerer! Det finnes mye dårlige tester! Kan du ta en ny hcg prøve etter 48 timer for å se at den dobler seg normalt? Hvilken dpo var det du fikk 72?

Hvordan går det @fix og @Juletre34 ? Har skjedd så mye i denne gruppen nå så er vanskelig å holde tritt :D
Jeg har dessverre fortsatt positive tester. Denne ble tatt i dag på skikkelig lysegul urin. Jeg kaldsvetter og er svimmel, så vet ikke helt hva som foregår. Er litt redd for at det er noe i veien. Og ja, blør fortsatt. Tror det bare er å glemme nytt innsett denne syklusen i hvertfall. Kroppen må jo tilbake til start før vi kan drømme om et nytt innsett av snømannen vår.
1000008018.jpg

Jeg har dessverre fortsatt positive tester. Denne ble tatt i dag på skikkelig lysegul urin. Jeg kaldsvetter og er svimmel, så vet ikke helt hva som foregår. Er litt redd for at det er noe i veien. Og ja, blør fortsatt. Tror det bare er å glemme nytt innsett denne syklusen i hvertfall. Kroppen må jo tilbake til start før vi kan drømme om et nytt innsett av snømannen vår. Vis vedlegget 455305
Men den er jo så sterk? Hvor mange dpo nå? Skal du ta blodprøve?

Jeg har dessverre fortsatt positive tester. Denne ble tatt i dag på skikkelig lysegul urin. Jeg kaldsvetter og er svimmel, så vet ikke helt hva som foregår. Er litt redd for at det er noe i veien. Og ja, blør fortsatt. Tror det bare er å glemme nytt innsett denne syklusen i hvertfall. Kroppen må jo tilbake til start før vi kan drømme om et nytt innsett av snømannen vår. Vis vedlegget 455305
Kanskje du skulle tatt noen blodprøver for å sjekke litt for sikkert? :Heartred

Dette er den jeg tok i dag tidlig. Jeg ser fortsatt noe og tatt i betraktning at jeg tisser så ofte igjennom natta nå så ser det ok ut. Tror jeg. Den er ihvertfall rosa :shy:
Er 11dpo og 8dp3dt i dag.

Vedlegg

• 20250222_104121.jpg
    20250222_104121.jpg
    90,1 KB · Visninger: 63
  • 20250222_103234.jpg
    20250222_103234.jpg
    104,6 KB · Visninger: 63
Back
Topp