Ja ikke sant..jeg får drøye litt til i helgen og mandag, og ta den absolutt siste på klinikkens testdag på torsdag (altså om en uke). Positivt eller negativt ja! Vil bare vite.
Murringene, er det i magen eller? Jeg kjente på litt murringer i korsryggen i går kveld og littegrann i dag, sånn som kommer rett før mensen og det forstod jeg virkelig ikke noe av. Har også ømme bryster, men det har jeg egentlig hatt siden jeg startet stimulering, og det ble enda etter oppstart Cyclogest (sikkert den du også tar eller er det andre støttemedisiner?). Veldig kjipt med dårlig magefølelse, og føler med deg

Heldigvis kan magefølelsen være helt på bærtur mange ganger og all over the place! Fikk ikke akkurat god magefølelse av de mensenaktige murringene i korsryggen, men som du sier - vanskelig å tolke hva som er hva av symptomer og bivirkninger. Virker som at alle symptomer kan være tegn på graviditet, eller bare bivirkninger - tom mensensmerter i ryggen? Litt samme som deg hva angår medisiner forresten, har nok blodfortynnende og Cyclogest til 1 uke til, og da har jeg jo svaret, så ikke vits å bruke de pengene på mer medisiner om det ikke blir noe denne gangen