Det er i morgen, onsdagHvordan gikk det med deg i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er i morgen, onsdagHvordan gikk det med deg i dag?![]()

Det endte på det siste forslaget, og den på 23 mm går da til grunne fordi den blir overmoden.
men jeg skjønner tankegangen og logikken i det. Jeg bare håper de 5 da har potensiale 

Var på ultralyd i dag, dag 9 i syklus. Var bare ett egg som var modnet så ble avbrutt forsøk. Jeg ble anbefalt å begynne på slankesprøyte for å få ned vekten før jeg kommer på nytt forsøk. Har PCOS og litt høy BMI.Hvordan går det med februar-folket? Er det noen som skal ha innsett denne uka?
Her går det greit, litt sånn ambivalent forhold til mitt femte innsett. Både gruer og gleder meg. Tror mens kommer i morgen, så da blir det kanskje innsett i slutten av uke 8![]()

Uff, det var skikkelige kjedelige nyheterVar på ultralyd i dag, dag 9 i syklus. Var bare ett egg som var modnet så ble avbrutt forsøk. Jeg ble anbefalt å begynne på slankesprøyte for å få ned vekten før jeg kommer på nytt forsøk. Har PCOS og litt høy BMI.
Så da blir det kanskje ikke noe før typ august.
Er ganske knust og nedstemt akkurat nå.
Skal ta Ovitrelle i kveld for å slippe det egget som var modent, men frister ikke akkurat å ha sex sånn som formen er nå![]()
Du har jo helt sikkert ventet mer enn nok allerede bare for å få starte. Sender klem 
Beklager, blingset på dagen du skrev "i morgen"Det er i morgen, onsdag![]()

Off... så kjipe nyheter å få. Jeg frykter jeg skal få en lignende beskjed på kontrollen min på fredag.. Hadde bare 2 egg sist og har nå itillegg gått opp 10kg siden november. Har nå bmi på 26. Jeg er i utgangspunktet ganske pessimistisk nå og dette med vekten gjør det ikke bedre. Føler meg mislykka.Var på ultralyd i dag, dag 9 i syklus. Var bare ett egg som var modnet så ble avbrutt forsøk. Jeg ble anbefalt å begynne på slankesprøyte for å få ned vekten før jeg kommer på nytt forsøk. Har PCOS og litt høy BMI.
Så da blir det kanskje ikke noe før typ august.
Er ganske knust og nedstemt akkurat nå.
Skal ta Ovitrelle i kveld for å slippe det egget som var modent, men frister ikke akkurat å ha sex sånn som formen er nå![]()

Så bra, bare å krysse fingrene nåEgguttak ferdig og de er så gode og dyktige på Spiren. Fikk en lang, god samtale med embryologen før uttaket og det tar så godt vare på deg. Veldig lite samlebåndfølelse her. Fikk ut 8 egg. Så blir spennende å se hvor mange de klarer å befrukte og om det er noen å sette inn mandag. Nå blir det litt lunsj og så hjem igjen.

Å gå opp raskt i vekt er aldri noe gøy. Men med BMI på 26 er du fortsatt langt unna at de kan legge vekten din som årsak til noe. BMI-kravet er 32/33 for ivf, så du er et godt stykke unnaOff... så kjipe nyheter å få. Jeg frykter jeg skal få en lignende beskjed på kontrollen min på fredag.. Hadde bare 2 egg sist og har nå itillegg gått opp 10kg siden november. Har nå bmi på 26. Jeg er i utgangspunktet ganske pessimistisk nå og dette med vekten gjør det ikke bedre. Føler meg mislykka.
Jeg føler med deg og jeg håper virkelig du kan starte igjen før august. Mest av alt håper jeg selvfølgelig du plutselig skulle blitt gravid naturlig nå eller på kommende sykluser.
Livet er tungt og urettferdig noen ganger. Spesielt i denne prosessen![]()

Takk søte degÅ gå opp raskt i vekt er aldri noe gøy. Men med BMI på 26 er du fortsatt langt unna at de kan legge vekten din som årsak til noe. BMI-kravet er 32/33 for ivf, så du er et godt stykke unna
Krysser fingre for flere fine egg på fredag
Ps: gikk opp 15 kg mars - august i fjor, da jeg hadde de tre første forsøkene inkl en MA. Har bare greid å gå ned 5 av de. Men ingen som har kommentert min vekt selv om BMI er 30![]()
jeg så bare at 26 var over fra normal vekt til overvekt og ble enda mer pessimistisk.. og siden det har skjedd på så kort tid så tenkte jeg at det kanskje var bidragende til at jeg bare fikk to egg (ingen befruktet) forrige stimulering. Jeg vet joat jeg leter etter grunner til at det er min feil at dette ikke går. Og at det bare er slemt mot meg selv. Jeg klarer bare ikke stoppe det.
Krysser alt for at du får noen flotte embryoer ut av dette uttaketEgguttak ferdig og de er så gode og dyktige på Spiren. Fikk en lang, god samtale med embryologen før uttaket og det tar så godt vare på deg. Veldig lite samlebåndfølelse her. Fikk ut 8 egg. Så blir spennende å se hvor mange de klarer å befrukte og om det er noen å sette inn mandag. Nå blir det litt lunsj og så hjem igjen.

Tusen takk. Jeg er veldig skeptiske. De sa at det var jo helt naturlig at noen ikke var modne, at noen ikke kunne befruktes og ingen garantier for at noen av de eventuelt gjenværende blir blastoer. Så jeg er så redd for at vi ender med 0. Men prøver å ha litt håp. Hvis det blir noen skal jeg reise aleine på søndag og sette inn mandagKrysser alt for at du får noen flotte embryoer ut av dette uttaket
God tur hjem![]()

Ja, og hun jeg snakket med i dag var flinkere å forklare. Jeg fikk el på feil dag, slik at innsett ville blitt på søndagSå utrolig frustrerende. Fikk du snakket med klinikken idag?
Takk for snille ord, setter pris på det og setter veldig pris på det gode fellesskapet vi har her inneTakk søte degjeg så bare at 26 var over fra normal vekt til overvekt og ble enda mer pessimistisk.. og siden det har skjedd på så kort tid så tenkte jeg at det kanskje var bidragende til at jeg bare fikk to egg (ingen befruktet) forrige stimulering. Jeg vet joat jeg leter etter grunner til at det er min feil at dette ikke går. Og at det bare er slemt mot meg selv. Jeg klarer bare ikke stoppe det.
Hadde nettopp en veldig god samtale med embryologen som gikk igjennom sædprøven mannen leverte i går. Den var langt over minimumsgrensen på alle parametere heldigvis. Dét gjorde meg litt mindre pessimistisk ihvertfall. Hun hadde veldig troen på icsi nå om vi får ut noen egg til uka. Prøver å holde fast i det lille håpet jeg følte etter samtalen i sta.
Takk for at du deler. Du er alltid så god å ha her. Takknemlig for at du er i denne gruppa også. Sånn for min egoistiske del, selvom jeg selvfølgelig skulle ønske du ikke dukket opp her fordi forrige forsøk lyktes for deg![]()
Det er lett å gå opp i vekt i dette gamet her er min erfaring, du og jeg er helt sikkert ikke de eneste!
Det er mekanismer i dette som ligger utenfor vår kontroll. Ingen av oss kan styre dette, men det vi kan gjøre er å fortsette å prøve 
Kan fort være ett gullegg de henter ut, heier på dereTusen takk. Jeg er veldig skeptiske. De sa at det var jo helt naturlig at noen ikke var modne, at noen ikke kunne befruktes og ingen garantier for at noen av de eventuelt gjenværende blir blastoer. Så jeg er så redd for at vi ender med 0. Men prøver å ha litt håp. Hvis det blir noen skal jeg reise aleine på søndag og sette inn mandag![]()

Det med EL på feil dag er så kjedelig. Regnet med frem til at mandag og tirsdag er dager du ikke bør få positiv test på, for da havner det i helg. Vi kom der i januar og havnet i en syklus med limbotilværelse.Ja, og hun jeg snakket med i dag var flinkere å forklare. Jeg fikk el på feil dag, slik at innsett ville blitt på søndag
Ble det styrt syklus nå i februar da?Det med EL på feil dag er så kjedelig. Regnet med frem til at mandag og tirsdag er dager du ikke bør få positiv test på, for da havner det i helg. Vi kom der i januar og havnet i en syklus med limbotilværelse.