Nei, de stengte selvfølgelig kl. 15. Så fikk jeg melding på pasientsky, skyndte meg og svarte på den, så nå kan ikke jeg sende en ny melding der før de har svart meg på den forrige?? Så nå sitter vi bare og venter da og aner ikke helt hva vi skal gjøre. Om vi ikke får noen beskjeder må vi jo bare stimulere videre i morgen. Men akkurat nå er jeg irritert. Planleggeren i meg sliter veldig med at jeg nå ikke vet noe som helst ..Gud a meg, for noe rot! Er klinikken fortsatt åpen? Går det ann å ringe dit?
Så dårlig!! Åh jeg hadde vært så sint! Sa gynekologen noe om når hn så for seg uttak da?

Veldig glad for at det ordnet seg!

Jeg tror det kunne skjedd i det private også, det er få som er åpne på lørdag. Men kan du spørre de om det er mulig å ta ovitrelle idag for å styre eggløsningen sånn at innsett havner neste mandag? Er verdt et forsøk å spørre tenker jeg
jeg trodde det var det som var planen, men i dag sa de at jeg ikke kunne ha innsett neste mandag på grunn av at de ikke kunne ta opp egg på søndag (må gjøres 1 dag før). Men jeg er veldig forvirret over å få motstridende beskjeder.. føler de har gjort noe feil..
. Jeg forstod det slik at jeg skulle få en plan for å styre el neste syklus. Skjønner ikke helt hvorfor de ikke gjorde det med denne. For viss de har helgestengt og ikke kan ta opp egg så er det jo kun få dager de får gjort innsett på?