Februar 2025

Jeg må skyte inn at jeg likte veeeeeldig godt den beroligende :notworthy:laughing025 Så hvis du vet at du tåler det @Cappuccino og får tilbud om det så er det veldig behjelpelig. Men har lest om flere som har hatt negativ opplevelse med det altså, så du får ta en vurdering
Hehe! :dance011:cool05 Bra, bra! er det den jeg har fått tidligere så skal det virkelig vurderes.

Du er en ekstremt erfaren egguthenter med andre ord :Heartpink takk for at du deler din historie DaisyBloom.

Godt man får bedøvelse og tilbud om mer beroligende ved behov :smiley-angelic001 men leit dersom man skulle reagere slikt ja! Så ekkel opplevelse for deg, og det gjør hele situasjonen mye verre enn den trenger være. Skjønner godt da at du har takket nei til det siden :Heartpink vet ikke hva det var du fikk, men jeg mener å ha fått noe tilsvarende og at det har gått fint? Fikk det ved exu’en, men nja, jeg gråt masse og i flere uker. Men tror det også var tapet, sorgen, operasjonen og at alt ble så brått alvorlig at jeg ikke rakk prosessere situasjonen før i ettertid.

Tusen takk, jeg skal holde dere oppdatert og krysser alt jeg har for at jeg er sterk inn i dette :Heartpink

Du hadde innsett i går? hvordan går det med deg i dag? :D
Hehe, ja- det føles absolutt som om jeg har hatt noen egguttak for mye. Men jeg er nok ikke den med mest erfaring her inne, vet jeg :shy: Det er stesolid jeg reagerer negativt på. Jeg har en motsatt reaksjon på valium, som jeg alltid gir beskjed om. Men det var ikke før etter reaksjonen min at legen sa at stesolid og valium ligner på hverandre :meh: Så da skjønte jeg jo fort hvorfor det gikk som det gikk. Jeg klarer meg forsåvidt helt fint uten beroligende, så det er ikke nødvendig for min del:happy:

Og husk; det er lov å ikke være sterk også:Heartred Noen ganger må man få lov til å synes ting er skikkelig tøft!

Innsettet i går gikk kjempebra! Embryo hadde utviklet seg akkurat som det skulle, og alt så bra ut i livmor/livmorslimhinne. Så nå er det bare å krysse alt jeg har for at dette er en termin-spire:Heartred Tusen takk for at du spør:shy:

Gyn mente eggløsning har vært og ganske sikker på natt til tirsdag, men det blir for usikkert for Stockholm, så da avblåses denne syklusen :hungry:
Ja, absolutt tryggest, men helt jævlig kjipt..
Gikk rett i kjellern og gruer meg allerede til neste runde..
Off, ja. Det er nok tryggest for deg og for embryoet, men skjønner at det er kjipt. Håper på neste syklus :Heartred

Hehe, ja- det føles absolutt som om jeg har hatt noen egguttak for mye. Men jeg er nok ikke den med mest erfaring her inne, vet jeg :shy: Det er stesolid jeg reagerer negativt på. Jeg har en motsatt reaksjon på valium, som jeg alltid gir beskjed om. Men det var ikke før etter reaksjonen min at legen sa at stesolid og valium ligner på hverandre :meh: Så da skjønte jeg jo fort hvorfor det gikk som det gikk. Jeg klarer meg forsåvidt helt fint uten beroligende, så det er ikke nødvendig for min del:happy:

Og husk; det er lov å ikke være sterk også:Heartred Noen ganger må man få lov til å synes ting er skikkelig tøft!
Så bra du karer deg uten - du er tøff! Og tusen takk, her kommer alle følelsene sammen og hele tiden :Heartpink
Innsettet i går gikk kjempebra! Embryo hadde utviklet seg akkurat som det skulle, og alt så bra ut i livmor/livmorslimhinne. Så nå er det bare å krysse alt jeg har for at dette er en termin-spire:Heartred Tusen takk for at du spør:shy:
Sååå bra!! Gratulerer som ruger :love7 du er velkommen til å melde deg inn her? Er du ikke nå også å regne i februargruppen?

Når har du planlagt testdato? Krysser fingrene og håper for deg at det går superbra med lille egget :Heartred Er dette din første lange protokoll?

Så bra du karer deg uten - du er tøff! Og tusen takk, her kommer alle følelsene sammen og hele tiden :Heartpink

Sååå bra!! Gratulerer som ruger :love7 du er velkommen til å melde deg inn her? Er du ikke nå også å regne i februargruppen?

Når har du planlagt testdato? Krysser fingrene og håper for deg at det går superbra med lille egget :Heartred Er dette din første lange protokoll?
Jo, jeg lurte på om jeg skulle det. Jeg kom jo litt mellom 2 måneder på grunn av lang protokoll :smiley-ashamed004 Vi får se! Ja, dette er min første lange protokoll, og med tanke på resultatet og hvor kjipt det var så tenker jeg at det kanskje blir min siste også.

Jeg har test-dato 11.02, og jeg tror ikke jeg kommer til å teste så mye før det. Kanskje en eller to dager før. Test-dato blir 14 dpo.

Jo, jeg lurte på om jeg skulle det. Jeg kom jo litt mellom 2 måneder på grunn av lang protokoll :smiley-ashamed004 Vi får se! Ja, dette er min første lange protokoll, og med tanke på resultatet og hvor kjipt det var så tenker jeg at det kanskje blir min siste også.

Jeg har test-dato 11.02, og jeg tror ikke jeg kommer til å teste så mye før det. Kanskje en eller to dager før. Test-dato blir 14 dpo.
Gratulerer med at det ble innsett på deg, det var jo bare fantastisk :love7 Bare å melde deg inn her ja :joyful:

Har heller ikke hørt om elonva før. Men godt å få prøvd noe nytt! :) Håper at det skal gå bedre for deg denne gangen :Heartred
Tusen takk :love017
Aldri hørt om Elonva! Men litt deilig å sette en langtidsvirkende sprøyte heller enn en hver dag? Håper ny protokoll er det som skal til for deg :love017.
Jo absolutt! Hater at jeg må ta blodfortynnende så lenge, og jeg syns både klexane og fragmin er noen ordentlig drittsprøyter å sette. Så det å slippe andre sprøyter noen dager føles som en liten ferie :dance008 begynner med fyremadel på tirsdag og pergoveris på torsdag. Tusen takk søte deg :shy:
Sniker

Å, så fint å høre at du er i gang igjen!!! Jeg har troa på at du får ut det helt riktige egget denne gangen :Heartred Det er lov til å være motløs, men jeg skal heie for deg og jeg håper så utrolig for at dette er din tur!:hello2
Åh takk kjære deg :shy::love017 Jeg håper med med alt jeg har..

Jeg er så spent på dine vegne nå også. Tenk om dette er egget ditt! The Egg! Jeg har troa for deg også. Du fortjener dette så innmari. :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Hei, jeg har ikke vært med i gruppen, men skulle egentlig ha fryseforsøk nå i februar. Fikk akuratt vite at på grunn av positiv EL test i dag (mandag) blir det ikke innsett denne måneden heller o_O:angry7. Fikk ikke innsett i november på grunn av OHS, ikke i desember på eller januar på grunn av jul og nå misser jeg en måned til. Er så utrolig skuffa, frustrert, lei meg og sint nå. Hadde dette skjedd om vi hadde gått privat?

Hei, jeg har ikke vært med i gruppen, men skulle egentlig ha fryseforsøk nå i februar. Fikk akuratt vite at på grunn av positiv EL test i dag (mandag) blir det ikke innsett denne måneden heller o_O:angry7. Fikk ikke innsett i november på grunn av OHS, ikke i desember på eller januar på grunn av jul og nå misser jeg en måned til. Er så utrolig skuffa, frustrert, lei meg og sint nå. Hadde dette skjedd om vi hadde gått privat?
Så utrolig kjipt, nå er jeg lei meg for at jeg klagde i mitt siste innlegg her. Jeg har ingenting å klage på i forhold til deg :sorry: Tror de strekker seg litt lenger privat, men jeg er litt engstelig allikevel for at min EL skal havne på feil dag

Husker deg fra november-gruppa!:Heartred Så utrolig kjipt!! :sorry: Jeg tror det kunne skjedd i det private også, det er få som er åpne på lørdag. Men kan du spørre de om det er mulig å ta ovitrelle idag for å styre eggløsningen sånn at innsett havner neste mandag? Er verdt et forsøk å spørre tenker jeg :)

Her har folliklene vokst. Den ene er hele 24 mm og kjempestor. De andre er rundt 15-18. Veldig spent på hva de gjør. Om de lar den store gå til spille og vente på de andre eller om de tar de ut snart for å sikre den store?

Her har folliklene vokst. Den ene er hele 24 mm og kjempestor. De andre er rundt 15-18. Veldig spent på hva de gjør. Om de lar den store gå til spille og vente på de andre eller om de tar de ut snart for å sikre den store?
Kan hende de får med alle! De tar ut alle som er over 15 mm (mener jeg det var). Tipper du får uttak på onsdag, blir spennende :joyful:

Kan hende de får med alle! De tar ut alle som er over 15 mm (mener jeg det var). Tipper du får uttak på onsdag, blir spennende :joyful:
Nå visste det seg at klinikken aldri fikk epikrisen fra gynekologen. Så de ringte å etterlyste den nå, men nå er jo gynekologen og kontoret stengt? Så nå får jeg jo ikke gitt beskjed videre om at noe er glemt. Utrolig at jeg betaler for det der hver gang og så har jeg ingen mulighet til å sjekke funnene. Minner meg selv på å ta bilde av lappen selv neste gang, så jeg har det...

Nå visste det seg at klinikken aldri fikk epikrisen fra gynekologen. Så de ringte å etterlyste den nå, men nå er jo gynekologen og kontoret stengt? Så nå får jeg jo ikke gitt beskjed videre om at noe er glemt. Utrolig at jeg betaler for det der hver gang og så har jeg ingen mulighet til å sjekke funnene. Minner meg selv på å ta bilde av lappen selv neste gang, så jeg har det...
Nei, så dårlig av gynekologen! Men hva skal du gjøre da? Stimulere en dag til?

Nei, så dårlig av gynekologen! Men hva skal du gjøre da? Stimulere en dag til?
Aner ikke. Klinikken har ikke svart enda. De sendte melding kl. 1626 og etterlyste epikrise. Kl 1630 svarte jeg og har ikke hørt fra de siden. Så per nå, så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre??

Aner ikke. Klinikken har ikke svart enda. De sendte melding kl. 1626 og etterlyste epikrise. Kl 1630 svarte jeg og har ikke hørt fra de siden. Så per nå, så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre??
Gud a meg, for noe rot! Er klinikken fortsatt åpen? Går det ann å ringe dit?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp