15 marsNår har du testdag?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15 marsNår har du testdag?
mandag morgen! Gruer meg allerede. Men føler meg ganske sikker på at jeg ikke er gravid, kjenner det liksom på meg. Begynt å tenke på neste forsøk, vi har ett embryo igjen på riksen og vil bruke det opp (gitt at vi ikke må vente mer enn én ventesyklus) før vi går over til privat. Og tror også jeg skal be privat gym om å få prøve en høyere dose prednisolon ettersom jeg har hatt noen tydelige tegn på inflammasjon også mens jeg har gått på den laveste dosen.15 marsKommer aldri til å skje at jeg holder så lenge uten å teste
Når skal du teste?
![]()
Fint å ha en plan B, men håper at du blir overrasket på mandagmandag morgen! Gruer meg allerede. Men føler meg ganske sikker på at jeg ikke er gravid, kjenner det liksom på meg. Begynt å tenke på neste forsøk, vi har ett embryo igjen på riksen og vil bruke det opp (gitt at vi ikke må vente mer enn én ventesyklus) før vi går over til privat. Og tror også jeg skal be privat gym om å få prøve en høyere dose prednisolon ettersom jeg har hatt noen tydelige tegn på inflammasjon også mens jeg har gått på den laveste dosen.
Håper også det, men forberedt på altFint å ha en plan B, men håper at du blir overrasket på mandagHvilken dose gikk du på nå? Jeg tror 10 mg er maksdose etter innsett. Men det er mulig å gå på høyere dose før innsett
![]()
Håper du blir overrasketHåper også det, men forberedt på altGikk på 10 mg før innsett og 5 mg etter innsett. Får se hva gyn sier.
Her er det økning, gratulerer
Har fått beskjed om å bruke Cyclogest til 7+0. Har 7 ukers UL når jeg er 6+6, så tenkte jeg kunne stoppe da - men jeg får vel høre med de. En dag fra eller til har vel ikke så mye å si? Jeg har uansett lest at folk bruker de lenger også, noen helt til uke 12. Men vet ikke om så lenge er på eget initiativ eller bestemt av legenDere som er blitt gravide, når skal dere slutte på cyclogest? Jeg skal egentlig slutte i dag 5+2 og syns det er kjempeskummelt![]()
Veldig trist å høre at det ikke gikk veienFikk svar for 15min siden... hcg på 6. Da vet vi det 100% ihvertfall.. samboeren hadde ikke sluppet håpet før nå så det gjør mest vondt å se han ha det vondt nå. Jeg bare gråter, han er helt stille samtidig som jeg føler jeg kan SE og føle at hjertet hans revner.... Nå skal vi bare ligge som en ball sammen under teppet resten av kvelden. Livet er vondt, men det går videre også![]()
Åhh hurra!! Kjempefine tester
FerskNei, de ville jeg skulle trappe ned, så jeg hørte på det. Skummelt det også!
Takk for svar om cyclogest dere. Var det fersk, frys naturlig eller styrt?
Gratulerer!!
Jeg skal kun gå på det i 14 dager etter innsett. Men hvis jeg mot formodning skulle få positiv test på mandag, tror jeg at jeg skal spørre gyn om å få gå på en lav dose litt lenger.Håper du blir overrasketHvis blodprøven gir positivt svar, hvor lenge skal du fortsette på prednisilon?
Så fint at du kan gå rett på nytt forsøk!Meldte inn negativt forsøk til sykehuset på tirsdag, og jeg hadde allerede fått mensen på mandag. Først på torsdag fikk jeg snakket med sykehuset på telefon (var noe geier med callback som ikke fungerte) og fikk gå rett på nytt fryseforsøk.
Onsdagen var jeg så sikker på at det ble ny ventesyklus og jeg gikk litt i kjelleren av å tenke «da ble det ikke noe 2025 baby heller» siden jeg ikke ble ringt opp av sykehuset for å planlegge. Men så ordnet alt seg i går litt sånn i hu og hast etter trøblete callback![]()
Takk for forklaring, tenkt mye på deg og hva som skjedde derJeg tror jeg har landet på at det var en gjennombruddsblødning jeg hadde. Da jeg leste om det, så stemte alt. Her er litt info i tilfelle noen andre opplever dette. Vis vedlegget 455869
TakkTakk for forklaring, tenkt mye på deg og hva som skjedde der![]()