Lykke til @Skogsjente 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til @Skogsjente![]()
Det var veldig leit å høre. Sender dere en stooor klemFikk svar for 15min siden... hcg på 6. Da vet vi det 100% ihvertfall.. samboeren hadde ikke sluppet håpet før nå så det gjør mest vondt å se han ha det vondt nå. Jeg bare gråter, han er helt stille samtidig som jeg føler jeg kan SE og føle at hjertet hans revner.... Nå skal vi bare ligge som en ball sammen under teppet resten av kvelden. Livet er vondt, men det går videre også![]()
Sniker - jeg fikk beskjed om å slutte etter blodprøven fra klinikken, tror det var allerede 5+2. Men sykepleieren sa jeg kunne trappe ned, så ta litt mindre til jeg hadde brukt opp det jeg hadde hjemme. Jeg henta ut en pakke til, siden jeg bare hadde en eller to stk igjen den dagenDere som er blitt gravide, når skal dere slutte på cyclogest? Jeg skal egentlig slutte i dag 5+2 og syns det er kjempeskummelt![]()
Hvordan ble det med deg og prednisolonen, fikk du fortsette litt til uten å trappe ned?Dere som er blitt gravide, når skal dere slutte på cyclogest? Jeg skal egentlig slutte i dag 5+2 og syns det er kjempeskummelt![]()
Jeg skal bruke den frem til ultralyd i uke 7Dere som er blitt gravide, når skal dere slutte på cyclogest? Jeg skal egentlig slutte i dag 5+2 og syns det er kjempeskummelt![]()
Nei, de ville jeg skulle trappe ned, så jeg hørte på det. Skummelt det også!Hvordan ble det med deg og prednisolonen, fikk du fortsette litt til uten å trappe ned?
Ferskforsøk herNei, de ville jeg skulle trappe ned, så jeg hørte på det. Skummelt det også!
Takk for svar om cyclogest dere. Var det fersk, frys naturlig eller styrt?
Tusen takkMasse lykke til med innsett @Skogsjente![]()
Jeg fikk beskjed om å slutte 14 dop, men gjorde ikke det, og går på det enda. Skal hente en pakke tilDere som er blitt gravide, når skal dere slutte på cyclogest? Jeg skal egentlig slutte i dag 5+2 og syns det er kjempeskummelt![]()
Hvilken klinikk er du hos? Om dette er privat hadde jeg krevd litt mer tilstedeværelse. Vanskeligere om det er offentlig. Sender deg en klem.Jeg er knust. Jeg har skrevet til klinikken at jeg ønsker ny plan men etter at testen var negativ får jeg ingen respons om det er håp eller om det går videre. Ingen ny plan. Kanskje de vil at jeg ta en pause ja ok men hvorfor for jeg ikke et svar venting og henger i luften er så fortvilende
Jippi, endelig!Da er jeg ruger![]()
På månedens siste dag! Håper på en superblasto som limer seg fastDa er jeg ruger![]()
Gratulerer som rugerendelig!!
![]()
Jippi, endelig!Sistemann i gruppen. Heier sånn på deg (selv om den egoistiske delen av meg skulle ønske du kunne styre alle månedsgrupper jeg havner i
)
Tusen takk dere! Ja, endelig var det min turPå månedens siste dag! Håper på en superblasto som limer seg fast![]()
Når har du testdag?Tusen takk dere! Ja, endelig var det min tur![]()