Februar 2025

Beklager spamming... Jeg klarer bare ikke å skru av hjernen..

Dere som gidder; hva syns dere? (Om dere tenker det ser mest ut som at det ender i kjemisk, så bare si det. Vær ærlig :Heartpink Jeg er forberedt.)

Sniker
Jeg synes kanskje testene dine burde ha blitt sterkere til nå... Jeg frykter kjemisk, dessverre. Håper jeg tar feil :Heartred

Dere som gidder; hva syns dere? (Om dere tenker det ser mest ut som at det ender i kjemisk, så bare si det. Vær ærlig :Heartpink Jeg er forberedt.)
Iogmed at du er så «mange» dpo så tror jeg også dessverre det er en kjemisk :(

Sniker
Jeg synes kanskje testene dine burde ha blitt sterkere til nå... Jeg frykter kjemisk, dessverre. Håper jeg tar feil :Heartred
Iogmed at du er så «mange» dpo så tror jeg også dessverre det er en kjemisk :(
Jeg er jo enig i det. Takk for at dere er ærlige :Heartpink jeg føler det er absolutt mest sannsynlig at det ender i kjemisk, men slipper ikke helt det lille håpet jeg har om at det feks festet seg sent... men jeg er på ingen måte delulu og tror at den sjansen er stor. Håper jeg tar feil jeg også, men regner ikke med noe mirakel.

Jeg er jo enig i det. Takk for at dere er ærlige :Heartpink jeg føler det er absolutt mest sannsynlig at det ender i kjemisk, men slipper ikke helt det lille håpet jeg har om at det feks festet seg sent... men jeg er på ingen måte delulu og tror at den sjansen er stor. Håper jeg tar feil jeg også, men regner ikke med noe mirakel.
Uff det er så fælt med den usikkerheten. Føler med deg :Heartred Hvis dette viser seg å være en kjemisk kan du be om mer utredning. Mener at de nye retningslinjene sier 2 mist nå, og ikke 3 som tidligere.
Det har nok ikke gått min vei dette insettet - i noe lys føler jeg antydning til strek men er blitt lurt for mange ganger av babyplan at jeg tolker disse som skygge.

Har 3 Blasto på frys hos Hausken hvor jeg har 3 for 2 pakke - nå er jeg usikker på om jeg skal gå for et nytt uttak eller bruke et fryst.
Vis vedlegget 455459
Uff, føler med deg. Vondt når det blir negativt :Heartred Siden du er så ung ville jeg tenkt at det er greit å gå på fryseforsøk nå. Du trenger ikke å tenke på å "spare" blastoer til evt søskenforsøk siden du sannsynligvis har god eggkvalitet i mange år til :) Sagt på generelt grunnlag, vet jo ikke noe om prøvene du har tatt :)

Bilder fra test i dag tidlig. 9dpo tror jeg.. vurderer å ta en til nå til kvelden men vet ikke om jeg skal. Man blir jo koko av denne testingen :hilarious:

IMG_7742.jpeg
IMG_7741.jpeg

Jeg synes den sterkeste testen var 11dpo, og synes dessverre det kan se ut som en kjemisk. MEN - jeg krysser fingrene og har fortsatt et lite håp for deg :Heartpink

Som du ser så brukte mine tester også laaaang tid på å komme seg :Heartpink

Vedlegg

• IMG_6640.jpeg
    IMG_6640.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 76
Jeg startet testing for 2 dager siden. Og har tenkt å teste hver dag frem til TR. Aldri gjort det før de andre månedene. Men tenkte denne måneden skal jeg være testetøs. :joyful:
Blir kokko uansett❤️
Jeg elsker faktisk å være testetøs :laughing002
Nå lever jeg gjennom testene deres her på februar-gruppa og håper på maaaange bebiser:dummy1:

Klinikken vår ønsker å ha oss med på en studiegruppe - har noen erfaring med dette? Er så i tvil på om vi skal si ja eller nei. Fordel siden alt dekkes, ulempe med all usikkerheten og om vi «kaster» vekk 5-6 mnd.

Klinikken vår ønsker å ha oss med på en studiegruppe - har noen erfaring med dette? Er så i tvil på om vi skal si ja eller nei. Fordel siden alt dekkes, ulempe med all usikkerheten og om vi «kaster» vekk 5-6 mnd.
Hva skal de forske på? Hvorfor tenker du at dere kaster vekk tid? Kan det være dere får prøve noe ny medisin etc?

Det har nok ikke gått min vei dette insettet - i noe lys føler jeg antydning til strek men er blitt lurt for mange ganger av babyplan at jeg tolker disse som skygge.

Har 3 Blasto på frys hos Hausken hvor jeg har 3 for 2 pakke - nå er jeg usikker på om jeg skal gå for et nytt uttak eller bruke et fryst.
Vis vedlegget 455459
Ønsker dere søsken eller flere barn? Hvis du vil ha mer enn ett barn hadde jeg gått for et uttak til :)

Jeg synes den sterkeste testen var 11dpo, og synes dessverre det kan se ut som en kjemisk. MEN - jeg krysser fingrene og har fortsatt et lite håp for deg :Heartpink

Som du ser så brukte mine tester også laaaang tid på å komme seg :Heartpink
Endte denne testrekka med baby? Ser ut som de er veldig like mine streker :Heartred Det er kanskje den du er gravid med nå? Målte du hcg noen gang?

Satt inn egget 10.2, 5 dagers blasto. Men det kan jo ha brukt flere dager på å feste seg enn det som er vanlig?
Tja, det er jo ofte veldig dårlig odds hvis implantasjon skjer senere enn normalt, men altså det finnes jo unntak! Er jo tydeligvis noe som klorer seg fast da!

Endte denne testrekka med baby? Ser ut som de er veldig like mine streker :Heartred Det er kanskje den du er gravid med nå? Målte du hcg noen gang?
Det er denne rekka jeg er gravid med nå ja. Har vært på to ultralyder hvor gyn sier alt ser bra ut. Føler meg ikke trygg enda, men håper det går bra :Heartpink Nei jeg orket ikke styre med hcg-målinger da jeg ikke har noe barnevakt til lillemor på 9 mnd.

Back
Topp