Februar 2025

Jeg tenkte at embryoet ikke kan utvikle seg raskere enn vanlig utvikling. Den er en blasto, så feks 5 dager etter innsett skal den tilsvarende en 10 dpo i celleutvikling :)
Jeg tror alle kjenner på den følelsen, det er mange her som aldri har hatt positiv test. Hvor mange innsett har du hatt?
Men plutselig går det! Se feks på @Spettmeis , hun hadde ingen positive før innsett nr 4 :joyful:
Ja er ikke det vilt at det endelig gikk :love017

Det er sant, det er det jeg prøver å si til meg selv. Og @Spettmeis går vel også på prednisolon denne syklusen, om jeg ikke husker feil? Hadde vært så fantastisk hvis det var det som gjorde forskjellen.
Jeg kjenner meg sånn igjen i følelsene dine, føler også jeg har prøvd tusen ting og ingen funka. Jeg trodde også at det var umulig for min kropp å bli gravid. Men der tok jeg heldigvis feil! Jeg gikk for første gang på prednisolon denne gangen, og skal egentlig trappe ned i dag (men det vet jeg ikke om jeg tør enda). Er overbevist om at dette utgjorde forskjellen her. Jeg har autoimmun sykdom og har lenge mistenkt at det er overaktivt immunforsvar som har vært bremsen, da jeg aldri har sett en positiv test før nå. Nå KAN det jo være tilfeldig, men jeg tror ikke det! Håper det gjør den store forskjellen for deg også:Heartred.

Nå i dag har jeg testdag på klinikken, og fikk 3+ på CBD i morges :love017.

Ja er ikke det vilt at det endelig gikk :love017

Jeg kjenner meg sånn igjen i følelsene dine, føler også jeg har prøvd tusen ting og ingen funka. Jeg trodde også at det var umulig for min kropp å bli gravid. Men der tok jeg heldigvis feil! Jeg gikk for første gang på prednisolon denne gangen, og skal egentlig trappe ned i dag (men det vet jeg ikke om jeg tør enda). Er overbevist om at dette utgjorde forskjellen her. Jeg har autoimmun sykdom og har lenge mistenkt at det er overaktivt immunforsvar som har vært bremsen, da jeg aldri har sett en positiv test før nå. Nå KAN det jo være tilfeldig, men jeg tror ikke det! Håper det gjør den store forskjellen for deg også:Heartred.

Nå i dag har jeg testdag på klinikken, og fikk 3+ på CBD i morges :love017.
Åh du ANER ikke hvor oppmuntrende det er å høre :) Jeg har nemlig også autoimmun sykdom (Hashimoto) og er helt overbevist om at det er dette som er problemet, gitt at jeg åpenbart klarer å produsere egg, de klarer fint å bli befruktet, men jeg aldri sett en positiv test. Og jeg tar også prednisolon for første gang, som sagt. Så gøy å høre at det har fungert for deg :Heartred Hvor høy dose går du på, om jeg får lov å spørre? Jeg ble satt på 10 mg i 10 dager før innsett, og 5 mg etter innsett i 14 dager. Har også tenkt at det er rart å slutte så raskt om jeg skulle få positiv test, men det er en bekymring jeg sparer til jeg faktisk har en positiv test :D Hvis du har mer igjen i resepten, tror jeg at jeg hadde spurt om å få fortsette med lav dose i noen dager til.

Åh du ANER ikke hvor oppmuntrende det er å høre :) Jeg har nemlig også autoimmun sykdom (Hashimoto) og er helt overbevist om at det er dette som er problemet, gitt at jeg åpenbart klarer å produsere egg, de klarer fint å bli befruktet, men jeg aldri sett en positiv test. Og jeg tar også prednisolon for første gang, som sagt. Så gøy å høre at det har fungert for deg :Heartred Hvor høy dose går du på, om jeg får lov å spørre? Jeg ble satt på 10 mg i 10 dager før innsett, og 5 mg etter innsett i 14 dager. Har også tenkt at det er rart å slutte så raskt om jeg skulle få positiv test, men det er en bekymring jeg sparer til jeg faktisk har en positiv test :D Hvis du har mer igjen i resepten, tror jeg at jeg hadde spurt om å få fortsette med lav dose i noen dager til.
Oi, ganske lik historie her! Jeg ble satt på 5mg fra første syklusdag, og så skal jeg trappe ned halvparten fra positiv test (i dag) i noen uker. Jeg hadde ikke tenkt noe særlig på nedtrappingen, da det i mitt hode uansett kom til å bli negativt :wacky:. Så det slo meg plutselig i går at, shit nå må jeg trappe ned! Skal spørre de når jeg får snakka med dem i dag :happy:

Da har jeg tatt blodprøve og nå er det bare å vente i litt tortur på svar :hilarious: spørst på om det blir i morgen eller om de venter til neste prøve er inne på torsdag ish.
Fürst pleier å være raskt, ofte samme dag (uten at jeg har prøvd hcg der før, altså). Så jeg ville fulgt med på portalen der, hvis du orker :D

Fürst pleier å være raskt, ofte samme dag (uten at jeg har prøvd hcg der før, altså). Så jeg ville fulgt med på portalen der, hvis du orker :D
Det er nok ikke der jeg får svar. Jeg har hatt prøver på sykehuset og så skal de sende svar til klinikken og klinikken til meg. Så ser for meg i morgen :hilarious: :angelic:

Hvordan var testene dine sist du hadde kjemisk da? Var de sånn som nå?
Sist så fikk jeg en hvit strek først 12dpo og svak positiv tidlig kveld 13dpo. (Fikk positiv på CB tidlig digital samme kveld og morgenen etter). Om morgenen på testdagen 15dpo så var CB negativ...

Så jeg turte å håpe litt denne gangen siden jeg fikk strek tidligere (og med farge, ikke sånn rar hvit)... men det ser mørkt ut. Jeg forstår jo det.

Vedlegg

• Messenger_creation_16177C88-509C-4719-A683-889004D014A4.jpeg
    Messenger_creation_16177C88-509C-4719-A683-889004D014A4.jpeg
    298,6 KB · Visninger: 62
  • Messenger_creation_DB341997-0503-4E3A-B9CC-896F5BED3A12.jpeg
    Messenger_creation_DB341997-0503-4E3A-B9CC-896F5BED3A12.jpeg
    173,1 KB · Visninger: 58
Sist så fikk jeg en hvit strek først 12dpo og svak positiv tidlig kveld 13dpo. (Fikk positiv på CB tidlig digital samme kveld og morgenen etter). Om morgenen på testdagen 15dpo så var CB negativ...

Så jeg turte å håpe litt denne gangen siden jeg fikk strek tidligere (og med farge, ikke sånn rar hvit)... men det ser mørkt ut. Jeg forstår jo det.
Okei jeg kan for lite om dette her, men jeg syns uansett det ikke er helt håpløst. Burde den ikke bli mye svakere? Jeg har fortsatt håp :Heartpink

Tok disse nå. Ser jo ikke svakere ut heldigvis. Litt sterkere enn i går, men fortsatt svak.. gir ikke helt opp ennå... tar en digital i kveld så får det briste eller bære.

Vedlegg

• 20250224_150516.jpg
    20250224_150516.jpg
    136,3 KB · Visninger: 54
  • 20250224_150531.jpg
    20250224_150531.jpg
    117,6 KB · Visninger: 51
Beklager spamming... Jeg klarer bare ikke å skru av hjernen..

Dere som gidder; hva syns dere? (Om dere tenker det ser mest ut som at det ender i kjemisk, så bare si det. Vær ærlig :Heartpink Jeg er forberedt.)

Vedlegg

• Picsart_25-02-24_15-52-22-954.jpg
    Picsart_25-02-24_15-52-22-954.jpg
    772,5 KB · Visninger: 86
Det har nok ikke gått min vei dette insettet - i noe lys føler jeg antydning til strek men er blitt lurt for mange ganger av babyplan at jeg tolker disse som skygge.

Har 3 Blasto på frys hos Hausken hvor jeg har 3 for 2 pakke - nå er jeg usikker på om jeg skal gå for et nytt uttak eller bruke et fryst.
IMG_2133.jpeg

Back
Topp