Ja er ikke det vilt at det endelig gikkJeg tenkte at embryoet ikke kan utvikle seg raskere enn vanlig utvikling. Den er en blasto, så feks 5 dager etter innsett skal den tilsvarende en 10 dpo i celleutvikling
Jeg tror alle kjenner på den følelsen, det er mange her som aldri har hatt positiv test. Hvor mange innsett har du hatt?
Men plutselig går det! Se feks på @Spettmeis , hun hadde ingen positive før innsett nr 4![]()
Jeg kjenner meg sånn igjen i følelsene dine, føler også jeg har prøvd tusen ting og ingen funka. Jeg trodde også at det var umulig for min kropp å bli gravid. Men der tok jeg heldigvis feil! Jeg gikk for første gang på prednisolon denne gangen, og skal egentlig trappe ned i dag (men det vet jeg ikke om jeg tør enda). Er overbevist om at dette utgjorde forskjellen her. Jeg har autoimmun sykdom og har lenge mistenkt at det er overaktivt immunforsvar som har vært bremsen, da jeg aldri har sett en positiv test før nå. Nå KAN det jo være tilfeldig, men jeg tror ikke det! Håper det gjør den store forskjellen for deg ogsåDet er sant, det er det jeg prøver å si til meg selv. Og @Spettmeis går vel også på prednisolon denne syklusen, om jeg ikke husker feil? Hadde vært så fantastisk hvis det var det som gjorde forskjellen.
.Nå i dag har jeg testdag på klinikken, og fikk 3+ på CBD i morges
.
. Så det slo meg plutselig i går at, shit nå må jeg trappe ned! Skal spørre de når jeg får snakka med dem i dag 
spørst på om det blir i morgen eller om de venter til neste prøve er inne på torsdag ish.

gratulerer så mye begge to!