Så fin strek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin strek

Vanskelig når urinen er så fersk, to timers urin er ingenting å teste på. Hold deg så lenge du bare klarer, så tester du igjen! Krysser alt jeg harStresser litt over at testene ikke er sterkere i dag... syns nesten den er litt svakere. Prøver å tenke at det er pga at jeg tisset 2 timer før, men hjernen min tenker på kjemisk igjen.. vi får se i kveld og i morgen![]()

Se min 12 dpo, absolutt ikke noe særlig til strek der! Du har mer strek på dinDet ser ikke så bra ut det her... syns den er svakere enn i går.. denne er etter 5 timer uten å tisse. Men jeg drakk en del mer enn vanlig.. en del av hjernen min prøver å skylde på det, men jeg vet vel egentlig hvilken vei dette går.. altfor svak for 12dpo. Skal prøve å ikke drikke noe særlig og ta en til før jeg legger meg om ca 4 timer før jeg gir opp håpet helt.
Og ja, strekene er absolutt blitt sterkere. Men er det nok? Er det noe der? Er det bare "tull"? Har du prøvd å legge alle testene etter hverandre? Så ser du om det er økning på annenhver? Det er uansett en skikkelig strek der, gi ikke opp endaDet ser ikke så bra ut det her... syns den er svakere enn i går.. denne er etter 5 timer uten å tisse. Men jeg drakk en del mer enn vanlig.. en del av hjernen min prøver å skylde på det, men jeg vet vel egentlig hvilken vei dette går.. altfor svak for 12dpo. Skal prøve å ikke drikke noe særlig og ta en til før jeg legger meg om ca 4 timer før jeg gir opp håpet helt.

Her er det ikke tvil!!! Hvordan går det med blødningen?Kjenner jeg nærmer meg på nippet til å føle meg gal. Tisser i kopp hver gang jeg er på do, stirrer streken i senk og lurer på om det kom for sent på plass. Går med en uggen følelse i magen hele tiden og er livredd for å blø, og klarer ikke helt å tro på dette. Blir nesten litt tullerusk. Hadde vi hatt privat legetjeneste som furst hadde jeg dratt rett avgårde. I dag fikk jeg til og med halsbrann! Det har jeg bare hatt når jeg var gravid sist. Men jeg klarer ikke å slappe av og kjenner at dette tapper meg helt ...Og ja, strekene er absolutt blitt sterkere. Men er det nok? Er det noe der? Er det bare "tull"?
Vis vedlegget 455406
Blør ikke noe særlig nå. Bitte litt rosa innimellom og litt brunt. Men veldig lite nå. Så håper det har gitt seg. Vet ikke helt hva som skal til for at jeg skal tro på detteHer er det ikke tvil!!! Hvordan går det med blødningen?

Sniker. Her er det jo ikke tvilKjenner jeg nærmer meg på nippet til å føle meg gal. Tisser i kopp hver gang jeg er på do, stirrer streken i senk og lurer på om det kom for sent på plass. Går med en uggen følelse i magen hele tiden og er livredd for å blø, og klarer ikke helt å tro på dette. Blir nesten litt tullerusk. Hadde vi hatt privat legetjeneste som furst hadde jeg dratt rett avgårde. I dag fikk jeg til og med halsbrann! Det har jeg bare hatt når jeg var gravid sist. Men jeg klarer ikke å slappe av og kjenner at dette tapper meg helt ...Og ja, strekene er absolutt blitt sterkere. Men er det nok? Er det noe der? Er det bare "tull"?
Vis vedlegget 455406
måtte dette gå veien!!! 
Nei jeg skjønner hva du mener, det er vanskeligBlør ikke noe særlig nå. Bitte litt rosa innimellom og litt brunt. Men veldig lite nå. Så håper det har gitt seg. Vet ikke helt hva som skal til for at jeg skal tro på dette![]()
![]()
![]()

Krysser fingrene for at den er sterkere imorgenTakk for oppmuntrende ord. Satt de ved siden av hverandre og jeg vet ikke om forskjellen er så stor som jeg først syns, men den var sterkest i går og litt svakere i dag syns jeg.. tør ikke ta digital før den er litt sterkere. Om den blir det.
Jeg tror du ville fått positiv digital på de to siste strekene altså
Der er det helt klart strek!Røyk på en testesmell i dag… er 8dpo. Tok en test på fredag for å sjekke av ovitrelle var ute av kroppen og den var helt blendahvit når de tre minuttene hadde gått.
Syns jeg ser antydning til strek her etter tre minutter men er livredd samtidig. Kanskje jeg bare har blitt helt galVis vedlegget 455413Vis vedlegget 455412

Men nå er jeg livredd for at ovitrelle ikke er ute av kroppen likevel og dette bare er den som slår ut. Selv om den ikke slo ut på fredag. Jeg satte ovitrelle den 13.februar så den burde vel være på returen…. Får sjekke igjen om streken blir sterkere enten imorgen eller tirsdagDer er det helt klart strek!![]()
![]()

Her er det tydelig strek! Så fantastiskRøyk på en testesmell i dag… er 8dpo. Tok en test på fredag for å sjekke av ovitrelle var ute av kroppen og den var helt blendahvit når de tre minuttene hadde gått.
Syns jeg ser antydning til strek her etter tre minutter men er livredd samtidig. Kanskje jeg bare har blitt helt galVis vedlegget 455413Vis vedlegget 455412

Sååå bra!Blør ikke noe særlig nå. Bitte litt rosa innimellom og litt brunt. Men veldig lite nå. Så håper det har gitt seg. Vet ikke helt hva som skal til for at jeg skal tro på dette![]()
![]()
![]()
Og testene dine så veldig fine ut i stigning. Sender masse gode og styrkende håp om at dette blir baby 

Wow, det var utrolig sterk strek til å være 8 dpo! Blir spennende med neste testRøyk på en testesmell i dag… er 8dpo. Tok en test på fredag for å sjekke av ovitrelle var ute av kroppen og den var helt blendahvit når de tre minuttene hadde gått.

Jeg er livredd for det er ovitrelle som ikke er ute av kroppen likevel. Men jeg venta og tok tida som i bruksanvisningen på testen på fredag og den var helt hvit, prøvde å ta den opp mot lys å alt men så ingen strek. Tror jeg skal prøve å vente et par dager før neste test kanskjeWow, det var utrolig sterk strek til å være 8 dpo! Blir spennende med neste test![]()

men det spørs jo, når man først har havnet utpå test-kjøret er det vanskelig å la vær 

Absolutt strek!!!!Røyk på en testesmell i dag… er 8dpo. Tok en test på fredag for å sjekke av ovitrelle var ute av kroppen og den var helt blendahvit når de tre minuttene hadde gått.