Februar 2025

Åh hehe, hadde jeg bare visst det :) Jeg blir utrolig fristet av å se alle positive tester her inne, så jeg er veldig nær å teste hver morgen. Men så tenker jeg på hvor kjipt det hadde vært med negativ test og da lar jeg være. Jeg vil liksom heller leve i håp og uvisse enn å måtte gå en hel uke på cyclogest når jeg vet at jeg ikke er gravid, og vente på mens etter det. Meeeen vi får se om jeg blir for fristet til å overkomme den frykten, eller om jeg klarer å vente til blodprøvedag på mandag neste uke. Hvis jeg begynner å kjenne veldig på symptomer i løpet av uken, kan det være jeg sprekker :D
Så god du er!
Hos meg holder ikke cyclogest menstruasjonen unna, så derfor kjente jeg på en sånn trang dette forsøket til å bare teste som en gal :hilarious:

Kjempefin strek:love017 Og jeg har det akkurat likedan som deg. Redd for å blø, kjenner jeg noe er jeg redd noe er galt, kjenner jeg ikke noe er jeg redd noe er galt:wacky:. Tror det er vanlig for oss som har prøvd lenge. Vi må bare komme oss gjennom de første ukene nå:Heartred.
Takk og ja :Heartpink godt å høre vi er flere som er litt for engstelige. Jeg hadde en exu ved sist graviditet, så jeg er redd for det også. Skal prøve å tenke positivt, NÅ er jeg gravid og skal prøve å lene meg inn i å nyte det så lenge det varer :Heartpink lettere sagt enn gjort, men vi får gi det litt tid.

Jeg har gått fra å være redd for å blø, til å blø hele tiden :hilarious: nå blødde jeg plutselig brunt. Det kommer til å bli en lang graviditet og mange ultralyder, hvis det viser seg at stigningen er riktig morgen. Ser de åpner blodprøvekontoret kl. 07.30, så vurderer å dra med en gang :hilarious::hilarious:

Da er jeg ruger, måtte blastocysten grave seg ned og holde fast :smiley-angelic001

Sykehuset ringte selvsagt når vi var kommet halvveis, for å spørre om vi kunne være der 15 minutter tidligere... Gjett hvem som fikk panikk og var sikker på at de skulle be oss om å snu og dra hjem igjen da...:smiley-ashamed005

Bildet ble ganske utydelig, men syns den ser litt svakere ut enn den jeg tok i går kveld.. får se hvordan den jeg tar i kveld er. Men de burde vært sterkere enn dette uansett. Drar inn til furst i morgen tidlig for blodprøve..

Vedlegg

• 20250225_132403.jpg
    20250225_132403.jpg
    721,8 KB · Visninger: 54
IMG_7774.jpeg
Dere som har erfaring med å være testetøser, hva tror dere? Virker den siste der sterkere? Tok en babyplan tidlig graviditest stav nå.:depressed: Har kun testet med strimmel ellers denne runden.

Da er jeg ruger, måtte blastocysten grave seg ned og holde fast :smiley-angelic001

Sykehuset ringte selvsagt når vi var kommet halvveis, for å spørre om vi kunne være der 15 minutter tidligere... Gjett hvem som fikk panikk og var sikker på at de skulle be oss om å snu og dra hjem igjen da...:smiley-ashamed005
Håper og håper for deg :Heartred:love017

Haha, jeg hadde også fått noia om de ringte rett før :hilarious:

Hos meg ringte de dagen før, og var helt «sorry, vi vet det er dårlig gjort å ringe så tett på innsett - men kan du komme litt før i morgen?». Så kjenner følelsen din :laughing025

Bildet ble ganske utydelig, men syns den ser litt svakere ut enn den jeg tok i går kveld.. får se hvordan den jeg tar i kveld er. Men de burde vært sterkere enn dette uansett. Drar inn til furst i morgen tidlig for blodprøve..
Er nok lurt med blodprøve for å få en avklaring. Enig i at den burde være sterkere 14dpo, men samtidig så er det jo en strek der.
Så forvirrende :blackeye:

Veldig tydelig den streken på staven hvertfall? Hvor mange dpo?
10 dpo i dag. Har kun brukt digital test de to forrige forsøkene. Og har da kanskje tatt to tester. Så blir spennende å se om streken blir sterkere eller om den blir svakere:nailbiting: og jeg har ikke testdato fra klinikken før 8.mars….

10 dpo i dag. Har kun brukt digital test de to forrige forsøkene. Og har da kanskje tatt to tester. Så blir spennende å se om streken blir sterkere eller om den blir svakere:nailbiting: og jeg har ikke testdato fra klinikken før 8.mars….
Den ser veldig lovende ut da, det blir spennende neste dagene :love017

Vis vedlegget 455546Dere som har erfaring med å være testetøser, hva tror dere? Virker den siste der sterkere? Tok en babyplan tidlig graviditest stav nå.:depressed: Har kun testet med strimmel ellers denne runden.
Synes dette ser veldig lovende ut! Jeg tipper du hadde noe ovitrelle der 8 dpo, men at det er en spire på vei nå :)

Ja, lurt å ta blodprøve her :Heartred Håper på det beste, du fortjener så at det skal gå veien nå :Heartred

Back
Topp