Februar 2022

Kjenner ikke til typisk forløp ved exu, men stigende tester.. dette kan jo også være et hematom?
Blir spennende å se hcg verdiene dine, krysser og holder pusten:Heartred
Ikke for å skuffe deg men mine tester ble sterkere mens jeg blødde. Skjønte ingenting. Holdt på en god stund før den sank igjen. Målte HCG med 3 dagers mellomrom og vsr først bare 41 16 dpo så 15 etter 72 timer.
Det går fint, jeg har ikke de store forhåpningene med tanke på hvor mye jeg har blødd. Idag er jeg 18 dpo (eller på CD 4 :rolleyes:) og fikk 2-3 på digital. Tok den fordi strimmeltesten fortsatt ikke har sunket men blir langsomt sterkere og jeg har litt ømme bryster. Tok blodprøve på fredag som er sendt til Riksen og tok en ny idag hos fastlegen. Så regner med litt mer klarhet imorgen. Utrolig slitsomt å sitte igjen med bittelitt håp...

Men man blir jo litt engstelig for om det er noe man har gjort galt. Jeg har for eksempel ikke vært flink til å spise sunt og variert de siste månedene. Og jeg har hørt at man kan spise "det og det" for at eggene skal få bedre kvalitet, men det har jeg heller ikke gjort, for de fem gangene vi utførte inseminering så var jeg så nazi at det ikke var sunt for meg.. Det går litt bedre nå. Måtte svare de støttende meldingene deres i puljer, for det var ganske tøft.. Men nå ser jeg egentlig frem til nytt forsøk, men denne erfaringen har satt en støkk i meg. Er livredd for at det skal skje igjen.. Hvilken fertilitetscoach bruker du? Er det noen spesielle du vil anbefale? :Heartred
Jeg tror det er bedre å tenke på helheten, variert kosthold og en psyke som er nogelunde i vater ;) det er tøft den prossessen og jeg kjenner meg godt igjen med frykten for å oppleve det vonde igjen. For meg tok det fokuset overhånd og jeg gikk bare å tenkte på alt som kunne gå galt. Var jo helt grusomt å være i forsøk!
Men det hjalp med samtaler og fikk fokuser over på hva jeg kunne gjøre og mestringsstrategier :)
Jeg fikk tilbud via riksen med Mari, ho jobber egentlig på medicus i Trondheim så går an å få hjelp fra ho via medicus også. Ho har instakonto som heter fertilitetscoachen_ ho virker litt høy på energi på innlegga sine. Men veldig rolig og fin under samtaler :) er sikkert flere som gjør samme jobben men ho er eneste jeg har erfaring fra :)

5+0 idag og entrer uke 6.. Kjenner symptomer har begynt å komme skikkelig. Mye murring og stramming i magen. Vonde pupper, skikkelig uggen form. Matlysten kommer ikke før kvelden. Og kjenner det i korsryggen. Og ekstremt trøtt og sover dårlig om nettene. Håper dette gir seg etterhvert :Heartred

Trist at du ikke ble gravid i denne runden ❤️ men WOW for en herlig beskjed at du kan starte opp direkte! Og på Riksen av alle steder! Gratulerer med null ventetid :D
Hehe takk takk :D de skjekker jo alltid om det passer men får jo alltid nei til å starte på neste syklus for det har aldri passa.
Så deilig at det passa for en gang skyld. Hadde psyka meg opp etter påska kanskje. Håper at 6. gangen er the one! :D

Jeg kan settes på gravid :Heartred

Vedlegg

• 7F7D3495-6A69-4B92-AB80-FECD1DEDD090.jpeg
    7F7D3495-6A69-4B92-AB80-FECD1DEDD090.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 87
Gratulerer så mye! Har du noen symptomer?

Jeg har testdag i morgen. Regner med å få svar på blodprøven i løpet av ettermiddagen :smiley-angelic001
Jeg er kvalm stort sett hele dagen med unntak av når jeg spiser, også er jeg mye trøtt, men har også korona så trøttheten kan være det også :rolleyes:

så spennende! Krysser fingrene for positiv blodprøve!:Heartred jeg har egneltig ikke testdag før fredag (eller søndag, sto 14 dager på det ene arket jeg fikk og 16 på det andre).

Jeg er kvalm stort sett hele dagen med unntak av når jeg spiser, også er jeg mye trøtt, men har også korona så trøttheten kan være det også :rolleyes:

så spennende! Krysser fingrene for positiv blodprøve!:Heartred jeg har egneltig ikke testdag før fredag (eller søndag, sto 14 dager på det ene arket jeg fikk og 16 på det andre).

Det er litt av en kombo med graviditet og korona. Ønsker deg god bedring!

Jeg har litt vondt i korsrygg og mage, og er trøtt, men det føles ganske likt som forrige runde som ble negativt. Håper at det likevel kan ha gått veien :)

Det er litt av en kombo med graviditet og korona. Ønsker deg god bedring!

Jeg har litt vondt i korsrygg og mage, og er trøtt, men det føles ganske likt som forrige runde som ble negativt. Håper at det likevel kan ha gått veien :)
Takk for det :Heartred
Jeg håper med deg :Heartred:Heartred

Det fikk fart på seg med et par dager ekstra stim. Her blir det uttak fredag :chicken:

Endometriet 13mm

1 x 13mm
1 x 14mm
1 x 16mm
3 x 17mm
5 x 18mm
1 x 19mm
2 x 20mm
1 x 22mm
2 x 23mm

Det går fint, jeg har ikke de store forhåpningene med tanke på hvor mye jeg har blødd. Idag er jeg 18 dpo (eller på CD 4 :rolleyes:) og fikk 2-3 på digital. Tok den fordi strimmeltesten fortsatt ikke har sunket men blir langsomt sterkere og jeg har litt ømme bryster. Tok blodprøve på fredag som er sendt til Riksen og tok en ny idag hos fastlegen. Så regner med litt mer klarhet imorgen. Utrolig slitsomt å sitte igjen med bittelitt håp...
Hvordan går det med deg i dag? Har du fått noen tilbakemelding på blodprøvene? :Heartred

Hvordan går det med deg i dag? Har du fått noen tilbakemelding på blodprøvene? :Heartred
Takk for at du spør ❤️ Jeg har ikke fått svar ennå :arghh: Skal ta ny prøve imorgen tidlig og så har jeg time hos fastlegen på ettermiddagen. Så da bør jeg i hvert fall få svar på den første prøven. Ringte klinikken idag for å få svar på prøven jeg tok siste fredag men de ringte ikke tilbake idag så det blir nog også imorgen. Jeg har vært hjemme fra jobb idag, veldig mentalt sliten av dette. Spotter fortsatt litt men det har roet seg veldig og g-testene har ikke blitt svakere. Håper å få vite hvilken vei det går før helgen i hvert fall :confused:

I dag er den store testdagen. Skulle egentlig få svar i løpet av ettermiddagen, men ser ut som at de drøyer det til i morgen. Så da røk jeg på en hjemmetest. 9 dager etter innsett av frys blasto. Tok en tidligstest på kveldsurin og jeg ser en skikkelig svak strek. Så nervepirrende. Håper det er noe der :smiley-angelic001

I dag er den store testdagen. Skulle egentlig få svar i løpet av ettermiddagen, men ser ut som at de drøyer det til i morgen. Så da røk jeg på en hjemmetest. 9 dager etter innsett av frys blasto. Tok en tidligstest på kveldsurin og jeg ser en skikkelig svak strek. Så nervepirrende. Håper det er noe der :smiley-angelic001
Krysser fingrene for at det er babystrek og at blodprøven er positiv når du får svar :Heartpink

Det fikk fart på seg med et par dager ekstra stim. Her blir det uttak fredag :chicken:

Endometriet 13mm

1 x 13mm
1 x 14mm
1 x 16mm
3 x 17mm
5 x 18mm
1 x 19mm
2 x 20mm
1 x 22mm
2 x 23mm
For en samling :smiley-bounce016

Dette har jeg kjempetro på ❤️❤️❤️