Februar 2022

Blir like skuffa hver gang jeg går på do og tr ikke har kommet, selvom det egentlig ikke er før til tirsdag:rolleyes: vil jo bare komme igang med forberedelser til insett, NÅ :hilarious:

Blir like skuffa hver gang jeg går på do og tr ikke har kommet, selvom det egentlig ikke er før til tirsdag:rolleyes: vil jo bare komme igang med forberedelser til insett, NÅ :hilarious:
Hehe, samme her :p sjeldent jeg ønsker tanten så velkommen som ved oppstart av ny runde :D
Men har begynt å spotte, så har et lite håp om at hun kommer i morgen :angelic:

Hehe, samme her :p sjeldent jeg ønsker tanten så velkommen som ved oppstart av ny runde :D
Men har begynt å spotte, så har et lite håp om at hun kommer i morgen :angelic:
Rart hvordan det endrer seg fra at det er nedtur når tanta kommer til at det blir nedtur når hun ikke kommer :p
Spennende! Får håpe hun kommer i morgen da så du kan sette i gang:Heartred

Kjenner igjen den, etter oppstart med IVF er det første gang i mitt liv at jeg har ønsket tr velkommen :hilarious:

Dere er så herlige her inne :) :) er så godt å ha dere :) Forresten, jeg har aldri vært gjennom fryseforsøk før, hadde mens 22 nov og sist 27 des, leste inne på medicus sin side at man får som regel mensen 10 dager etter innsett av blasto hvis man ikke er gravid, Tidligere har jeg gått på lutinus ved de 2 innsettene jeg har hatt og fikk mens 2-4 dager etter slutt på lutinus, er det slik ved cyclogest og ?

Dere er så herlige her inne :) :) er så godt å ha dere :) Forresten, jeg har aldri vært gjennom fryseforsøk før, hadde mens 22 nov og sist 27 des, leste inne på medicus sin side at man får som regel mensen 10 dager etter innsett av blasto hvis man ikke er gravid, Tidligere har jeg gått på lutinus ved de 2 innsettene jeg har hatt og fikk mens 2-4 dager etter slutt på lutinus, er det slik ved cyclogest og ?
Progesteron kan halde tilbake menstruasjonen sjølv om du ikkje er blitt gravid.

Kilde: https://helse-bergen.no/behandlinger/fryseforsok

Med andre ord, så kan den det - men jeg har vært medlem her i et år nå, og ser at det varierer veldig fra person til person.
Jeg får ikke mensen så lenge jeg er på progesteron, men så er det andre som får mensen selv om de fortsatt er på progesteron.

Kjenner meg igjen i at man går og venter på mensen! Veldig rart hvordan tankesettet endrer seg helt når man driver med dette.

Jeg har jo hatt pause fra IVF en stund nå. Da har jeg jo ikke tenkt på mensen på samme måte, og heller ikke følt at jeg venter på noe, like mye som nå. Nå er mensen det viktigste som skjer, og hver dag føles som venting. Enten venter man på mensen/oppstart på medisiner. Eller (som ved fryseforsøk) på at slimhinnen skal bli tykk nok. Eller på innsett. Eller på testing. Og så blir det pokker meg 8-9 med til med venting!

Jeg har bestemt meg for å slå ihjel litt tid ved å strikke ting til en fremtidig baby... Så får jeg bare håpe at det blir noe innen rimelig tid.

Jeg er der at jeg bare vil få det overstått :( har mistet trua, livredd for testdagen :(
Sender deg en stor klem ❤️ Du kan du jo velge å ikke teste hvis det er enklere for deg? Ingen som kan tvinge deg til det. Håper du får en så bra opplevelse som mulig!

Kjenner meg igjen i at man går og venter på mensen! Veldig rart hvordan tankesettet endrer seg helt når man driver med dette.

Jeg har jo hatt pause fra IVF en stund nå. Da har jeg jo ikke tenkt på mensen på samme måte, og heller ikke følt at jeg venter på noe, like mye som nå. Nå er mensen det viktigste som skjer, og hver dag føles som venting. Enten venter man på mensen/oppstart på medisiner. Eller (som ved fryseforsøk) på at slimhinnen skal bli tykk nok. Eller på innsett. Eller på testing. Og så blir det pokker meg 8-9 med til med venting!

Jeg har bestemt meg for å slå ihjel litt tid ved å strikke ting til en fremtidig baby... Så får jeg bare håpe at det blir noe innen rimelig tid.
Ja, det er mye venting i denne prosessen :dead: men får håpe det er sant som de sier, at den som venter på noe godt ikke venter forjeves :Heartred
Jeg synes også strikking er en fin måte å slå ihjel tiden på, selvom jeg ikke er klar for å strikke til egne barn helt enda. Men er mange rundt meg som skal ha baby, så da strikker jeg til de :)

*rekker opp hånden* Her er en til som venter på mensen :D

Sykt mye venting ja... Satser på at IVF står før Ikke Venter Forgjeves!

Jeg strikker også men har ikke vært helt komfortabel med å starte på babyting innen jeg er gravid. Men...har bare sokker, votter og pledd på repertoaret så langt så hvis det skal bli noe fint trenger jeg nok å starte opplæringen snart :hilarious: Hva skal du strikke?

Sender deg en stor klem ❤️ Du kan du jo velge å ikke teste hvis det er enklere for deg? Ingen som kan tvinge deg til det. Håper du får en så bra opplevelse som mulig!
Tusen takk ❤️❤️ vet liksom ikke hvordan det er med cyclogest og event mens kommer, hadde mens 27 des, da var den 5 dager på overtid så usikker på om mensen ikke vil komme før jeg slutter liksom :(

Tusen takk ❤️❤️ vet liksom ikke hvordan det er med cyclogest og event mens kommer, hadde mens 27 des, da var den 5 dager på overtid så usikker på om mensen ikke vil komme før jeg slutter liksom :(
Ah ok jeg skjønner. Kan være vanskelig å vite grunnen til at mensen ikke kommer ja. Er det utfallet av testen du er redd for? Vi skal heie masse på deg! ❤️

Back
Topp