Februar 2022

Håper jeg kan slenge meg inn her med dere :love2 Ble gravid på forsøk i desember, men det gikk ikke veien og nå er hcg synkende og jeg kunne begynne opp på nytt forsøk når den er i orden. Så da krysser vi fingrene for at mensen kommer som bestilt tidlig februar :smiley-angelic001
Så trist det ikke gikk veien, men da får vi virkelig håpe februar blir måneden der det sitter, og blir der! :Heartred
Har du egg på frys så det blir fryseforsøk eller blir det helt fra start igjen?

Tenk at en del av prossesen har nå blitt å melde seg inn i månedsgruppa her :D
*J*** -34- barn nr 2- Riksen-fryseforsøk, nr5-progynova-planlagt innsett i uke 6. :)

Så trist det ikke gikk veien, men da får vi virkelig håpe februar blir måneden der det sitter, og blir der! :Heartred
Har du egg på frys så det blir fryseforsøk eller blir det helt fra start igjen?
Vi har fem blastoer på frys, så slipper unna ganske mye og kjører på med fryseforsøk :)

*J*** -34- barn nr 2- Riksen-fryseforsøk, nr5-progynova-planlagt innsett i uke 6. :)
Blir fort en del av hele opplegget :hilarious: Det er koselig å ha en gjeng som er samme plass i løypa og som alltid heier eller har noen gode ord på lager.

Åå, det er godt dere har noen på frys! Jeg også ser frem til å «kun» gå på letrozol og lutinus nå istede for full stimuleringsrunde :)
Herlig, det føles ganske lettvint etter åtte runder med stimulering :hilarious:

Jeg er allerede innmeldt i januar, men mesteparten av ventetiden blir februar. Når det i tillegg var så mange fine «kjentfolk» her blir jeg med her også :)

Vilje35 - 35 - B1 - Hausken Lysaker - Forsøk 2 - Progynova/Gonal F (400ie)/Fyremadel/Ovitrelle/Cyclogest - oppstart progynova CD21 (7/1). Innsett uke 3

Åh den ventingen er forferdelig altså.. Vi har ventet "bare" 3 mån denne gangen og det er nok. Men så herlig at tiden endelig har kommet!

Setter de ikke inn på dag 2/3 i Porsgrunn, eller stoppet utviklingen opp for tidlig for det også? Blir det noen endringer i medisinene denne gang?

Krysser fingre og tær for dere!

Takk:Heartred
Joda, de setter inn tidligere også.
Første gang var planen å sette inn 3 dagers, da hadde alle falt fra insettelsesdagen.

Andre uttak havnet på en fredag, så da blir det automatisk dyrket til blasto hos de, og alt falt fra mandag/tirsdag.

håper på en opptur denne siste gangen:gen113

3 måneders venting er lenge nok det, I feel you! Endelig er det snart pån igjen :woot:

Krysser fingrene for at dette blir siste forsøket du trenger, og at resultatet blir bedre enn legen forventer :Heartpink

Tusen takk..! :Heartpink Ja, virkelig. I alle fall få ett eneste innsett. Det hadde vært fint

Håper jeg kan slenge meg inn her med dere :love2 Ble gravid på forsøk i desember, men det gikk ikke veien og nå er hcg synkende og jeg kunne begynne opp på nytt forsøk når den er i orden. Så da krysser vi fingrene for at mensen kommer som bestilt tidlig februar :smiley-angelic001
Så leit det ikke gikk veien, kjære deg:Heartred
Krysser fingrene for februar for deg :love7

Wohoooo her skjer det ting! Så kjekt at så mange var klare for en februargruppe :happy:
Skriver mer senere, nå må jeg ut i mørkret for å gå på gymmet. Gøy gøy gøy (sier jeg oppmuntrende til meg selv :hilarious:)

Kjenner at jeg gleder meg veldig til nytt forsøk i februar/mars altså.. Lavkarboen går veldig fint, gått snart 2 mnd på q10 allerede, pluss litt andre vitaminer og mineraler :D kjenner det er godt det enda er 1 mnd med gåturer og selvpleie! Ventetiden har gjort meg veldig bra for jeg fikk bearbeidet de to avbrutte forsøkene å kjenner nå en lyst til å fortsette igjen <3

Kjenner at jeg gleder meg veldig til nytt forsøk i februar/mars altså.. Lavkarboen går veldig fint, gått snart 2 mnd på q10 allerede, pluss litt andre vitaminer og mineraler :D kjenner det er godt det enda er 1 mnd med gåturer og selvpleie! Ventetiden har gjort meg veldig bra for jeg fikk bearbeidet de to avbrutte forsøkene å kjenner nå en lyst til å fortsette igjen <3
Kan jeg spørre..... hva er kortversjonen av lavkarbo. Altså hva skal man ikke ha?

Kan jeg spørre..... hva er kortversjonen av lavkarbo. Altså hva skal man ikke ha?
Jeg gjør det enkelt jeg . Kun grønnsaker, alt av kjøtt, ikke noe pasta, ris, poteter o.l. og selvfølgelig ikke noe sukker . Kjøpt meg sukkerfri gele og sukkerfri vaniljesaus :P mye ost går det i også, å egg.. merker allerede idag at kroppen orker mere.. men har også økt inntaket med væske betraktelig :D

Jeg er allerede med i januar gruppen, men håper det er greit at jeg henger litt med dere også, siden uttaket skjer akkurat i månedsskifte :joyful: Hadde opprinnelig time til uttak i uke 12 etter negativ forsøk i desember, men ble ringt av sykepleier i går om at de hadde fått en avbestilling i uke 5! Og det passet visst perfekt for meg å starte på kort protokoll når jeg får neste mens om ca. 2 uker! Kan nesten ikke tro at vi skal være så heldige og slippe denne fæle ventetiden igjen :rolleyes:

Mini_S - 32år - B2 - Haugesund - Søskenforsøk nr.2 (totalt 3. forsøk) - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - sprøytestart uke 3 / uttak uke 5
Det er jo helt fantastisk at du slapp den ventetiden!! Herlig med litt flaks i denne prosessen. Masse lykke til!

Veldig trist at du mistet ❤️ Håper at kroppen kommer kjapt i rute!

Haha ja ikke sant? Det må jo til :D Det er så flott å ha kontakt med andre i samme situasjon, og jeg syns det er en så fin tone på dette forumet. Krysser fingrene for at neste eskimo er gullegget!

Så godt å høre at ventetiden også kan ha positive sider! Det høres ut som et veldig godt utgangspunkt for neste forsøk :)

Back
Topp