Februar 2021

Vannmann82, 39 år, tvillinger født 2017, 1. forsøk, Hausken, menopur, uttak av 8 egg i dag, ICSI, forhåpentligvis innsett på mandag om alt går etter planen.

Null egg på ul i dag... kan nok bare strykes fra listen her :( Satans ivf-pisset er ikke for pyser :banghead:

Lykke til videre alle sammen, satser på jeg kommer med i neste gruppe :love2

Null egg på ul i dag... kan nok bare strykes fra listen her :( Satans ivf-pisset er ikke for pyser :banghead:

Synd, føler mye med deg :Heartpink:Heartpinkmasse lykke til neste gang

Neii:sorry: Leit å høre. Håper neste gang blir din tur:Heartred:Heartred

I dag har jeg hatt litt friskt blod på papiret. Kjenner jeg blir litt bekymret. Hadde innsett av en 5 dagers blasto på mandag. Har tatt duphaston siden uttak onsdag 10.02. Noen som vet om det er vanlig å få mensen så raskt etter insett?

Last edited:
Noen som har erfarling med å bruke Menopur (150) og Gonal-F (75) samtidig? Var skjedd lite på kontroll, så bare Menopur ble for lite

Kjenner jeg blir litt frustrert når det er over 2 døgn siden jeg sendte testresultat og meldte inn mens på Crypho og har ikke fått noen tilbakemelding. De har sett meldingene mine men svarer ikke, purret også på de i dag.
Hva hadde dere gjort? bør jeg ringe de på mandag? Jeg vil jo gjerne vite om jeg må bestille meg time til UL neste uke eller hva planen blir videre.

Da har jeg fått satt inn en blastocyst i dag så noen pinefulle dager i vente før testing.. :) Håper det går veien nå <3

I dag har jeg hatt litt friskt blod på papiret. Kjenner jeg blir litt bekymret. Hadde innsett av en 5 dagers blasto på mandag. Har tatt duphaston siden uttak onsdag 10.02. Noen som vet om det er vanlig å få mensen så raskt etter insett?
Det kan være duphaston som gjør det. Progrestron tilskudd kan gi litt skjøre slimhinner.

Kjenner jeg blir litt frustrert når det er over 2 døgn siden jeg sendte testresultat og meldte inn mens på Crypho og har ikke fått noen tilbakemelding. De har sett meldingene mine men svarer ikke, purret også på de i dag.
Hva hadde dere gjort? bør jeg ringe de på mandag? Jeg vil jo gjerne vite om jeg må bestille meg time til UL neste uke eller hva planen blir videre.
Er ikke kjent med chrypho... på UNN måtte vi ringe inn uansett hva det gjaldt, så fikk alltid tlf tilbake samme dag.
Jeg hadde nok ringt å mast litt engang utpå mandag før stengetid, om du ikke hører noe før den tid.

Er ikke kjent med chrypho... på UNN måtte vi ringe inn uansett hva det gjaldt, så fikk alltid tlf tilbake samme dag.
Jeg hadde nok ringt å mast litt engang utpå mandag før stengetid, om du ikke hører noe før den tid.
Jeg har hatt veldig god erfaring med å kun kommunisere på Crypho. De har alltid svar meg i løpet av den neste timen. Så dette syntes jeg var underlig. Men jeg må nok ringe de på mandag ja.

Velkommen og gratulerer med god fangst :Heartred
Gleder oss å høre på mandag!
Tusen takk for det ble forespeilt 4-5 egg på UL på tirsdag, så ble positivt overrasket over hele 8 egg ut i dag Har hatt blitt gravid (hjemmelaget) 2 ganger det siste halvåret, men begge gangene endte det i MA før uke 7. Gjenstår å se om ICSI og støttebehandling er suksess denne gangen
Ønsker dere alle masse lykke til med IVF prosjektet deres, og håper å lese om mange gullegg etterhvert❤

Jeg har hatt veldig god erfaring med å kun kommunisere på Crypho. De har alltid svar meg i løpet av den neste timen. Så dette syntes jeg var underlig. Men jeg må nok ringe de på mandag ja.
Tror de har skikkelig kapasitetsproblemer :hungover: tok 4 arbeidsdager å få beskjed om at "det er videresendt til lege". Etter det tok det raskt å få svar da, men likevel.

Back
Topp