Februar 2021

Egguttak på onsdag for 1 egg:hilarious: det andre egget har stoppa. det blir tidenes kjappeste egguttak:woot: hvor mange sekunder tror dere?:smiley-bounce016

Egguttak på onsdag for 1 egg:hilarious: det andre egget har stoppa. det blir tidenes kjappeste egguttak:woot: hvor mange sekunder tror dere?:smiley-bounce016

Vel, det positive er jo at det blir minimalt med smerter i hvert fall :woot: Tør vi gjette på 15 sekund da? :hilarious: Heia heia heia egget!!! ❤

Du er morsom! Elsker galgenhumor:p Det vil nok ta lengre tid å sette bedøvelsen enn det tar å ta ut egget:hilarious:

Har sendt mail, venter (nervøst) på svar. De sa sist at de er stengt i påsken :( Men da var det ikke noe problem siden innsettet hadde blitt to dager etter påske. Håper at de kan få det til likevel, de har alltid vært åpen for forsøk i helger i hvert fall... Takk for tips om styrt syklus, skal høre med dem om det er et alternativ dersom de er helt stengt! Hvis ikke får vi bare håpe på tidlig mensen neste gang eller forsinket EL!!!
Jeg fikk eggløsning 4-5 dager senere enn normalt etter uttaket:)

Jeg fikk eggløsning 4-5 dager senere enn normalt etter uttaket:)

Var det også forsinket i syklusen etter den? Dette er en ventesyklus nemlig pga overstimulering. Det er neste syklus som blir den som teller. Det er så rart for meg det her med at mensen kommer før tiden :eek: Har fått max 1 dag før tiden før. Har liksom standard syklus med 28 dager og EL på dag 14/15 hver gang :P

Var det også forsinket i syklusen etter den? Dette er en ventesyklus nemlig pga overstimulering. Det er neste syklus som blir den som teller. Det er så rart for meg det her med at mensen kommer før tiden :eek: Har fått max 1 dag før tiden før. Har liksom standard syklus med 28 dager og EL på dag 14/15 hver gang :p
Jepp! Først denne syklusen (nummer tre etter uttak) ser kroppen ut til å ha normalisert seg:)

Livmorslimhinne på 10mm og ledende follikkel på 17x20mm! Klarer jeg å ikke få positiv el-test i morgen, tro?? Tips til «utsette» positiv test med en dag mottas med stort takk:p I så fall blir innsett mandag!!:nailbiting:

Ååååh, da er det håp! Men ble selve syklusen lenger også da? Er jo også noe med det å få for sen el :banghead:
Ja, den blir jo tilsvarende lengre. Vanligvis syklus på ca 26 dager. Har hatt 30/31 siste to syklusene. Denne ser ut til å bli normal igjen! Eller, vent... skal ha innsett jeg. Syklusen skal helst ikke bli «normal» igjen før om godt over ett år:p

Livmorslimhinne på 10mm og ledende follikkel på 17x20mm! Klarer jeg å ikke få positiv el-test i morgen, tro?? Tips til «utsette» positiv test med en dag mottas med stort takk:p I så fall blir innsett mandag!!:nailbiting:

Ikke sov? :hilarious: :wacky: tulleforslag men vet egentlig ikke om noe annet som kan forskyve EL... håper på negativ test på deg i morgen også

Ja, den blir jo tilsvarende lengre. Vanligvis syklus på ca 26 dager. Har hatt 30/31 siste to syklusene. Denne ser ut til å bli normal igjen! Eller, vent... skal ha innsett jeg. Syklusen skal helst ikke bli «normal» igjen før om godt over ett år:p
Krysser alt jeg har for at el utsettes å at alt går i orden! Noe syklus skal du ikke ha nei før om over ett år:angelic:

Ikke sov? :hilarious: :wacky: tulleforslag men vet egentlig ikke om noe annet som kan forskyve EL... håper på negativ test på deg i morgen også
Tror faktisk det må være den beste løsningen:hilarious:

Da har jeg fått kontroll time hos Hausken 22.februar. Mange tanker i hodet nå. Hvordan er slimhinnen, ledende follikkel, er alt på bærtur etter laparoskopi, overlever egget opptining? Haff, mye som kan gå galt. Men får bare ta en ting av gangen og håpe alt går bra:rolleyes:

Fikk svar fra klinikken ang. påsken. De er helt 100% stengt i påsken.

MEN!!!!!!

Det blir UL om 10 dager og hvis eggstokkene er normale og slimhinnen ser bra ut blir det innsett denne syklusen :smiley-bounce016

Skrev i mailen at vi har hatt det tøft, og da foreslo de å prøve denne syklusen sånn at vi slapp å vente så lenge. Er jo ikke sikkert at det går nå heller, men det føles i hvert fall litt bedre mentalt for da sitter vi ikke bare på ræva! Så takknemlig for at klinikken lytter til oss ❤

Fikk svar fra klinikken ang. påsken. De er helt 100% stengt i påsken.

MEN!!!!!!

Det blir UL om 10 dager og hvis eggstokkene er normale og slimhinnen ser bra ut blir det innsett denne syklusen :smiley-bounce016

Skrev i mailen at vi har hatt det tøft, og da foreslo de å prøve denne syklusen sånn at vi slapp å vente så lenge. Er jo ikke sikkert at det går nå heller, men det føles i hvert fall litt bedre mentalt for da sitter vi ikke bare på ræva! Så takknemlig for at klinikken lytter til oss ❤
Så fint! Er godt med en liten opptur oppi alt kaoset :Heartred

Så fint! Er godt med en liten opptur oppi alt kaoset :Heartred

Ja, virkelig ❤ Mistenker egentlig at det kanskje er litt for tidlig med tanke på eggstokkene, så vi forbereder oss på at det ikke blir. Men det er godt å føle at man har litt medvirkning i en prosess man stort sett har lite kontroll over :)

Back
Topp