Februar 2020!

Veldig stas <3 Jeg var hos privat lokal gynekolog som har avtale med det sykehuset som jeg er til behandling hos, er ikke sikkert at offentlige sykehus tilbyr dette i disse tider nei! Tror gynekologen brukte innsettdatoen...det ble ikke spurt om uttaksdato.

Ja blir spennende fremover! Hvor langt tror du at du er på vei? :)

Tror jeg er 5+1. Planlegger å ta en digital test lørdag, har regnet på at den da bør vise 3+ uker i forhold til hcg målt i blodprøve 14 dpo. Hvis stigning er normal. Er så vanskelig å bare gå og vente og tro at jeg virkelig er gravid!

Så kjekt er ca like langt på vei vi då. Jeg har fått termin 7 nov og er i dag 6+6 dager på vei :) regner fra uttakdato. skulle egentlig på tidlig UL på torsdag, men så ringte de å avlyste den de måtte stenge klinikken ble satt opp på ny time 30.mars. å d e såååå lenge til....

Kos går det med dere som nå er gravide? Merker dere til noe symptomer? Craving? Hvor langt er dere på vei?

Her går det bra. Føler det viser allerede, hehe. Er veldig oppblåst og har en voldsom appetitt. Ingen cravings enda vertfall. Hadde det ikke med den første heller. Har termin 21.nov

Her går det bra. Føler det viser allerede, hehe. Er veldig oppblåst og har en voldsom appetitt. Ingen cravings enda vertfall. Hadde det ikke med den første heller. Har termin 21.nov
Vi ligger likt ser jeg. Jeg har også termin 21. Nov. Føler meg ok i formen, men er veldig oppblåst. Ser mer ut som jeg er 5 mnd og ikke 5 uker på vei

Så kjipt, er så kjedelig å vente! Når var uttaksdatoen din?
Jeg er bare veldig sulten hele tiden, og har veldig lyst på juice eller ingen symptomer pt. :)

12.feb var d uttak og innsett 17.feb :)

Jeg er 8+6 i dag, like langt som da vi oppdaget MA forrige gang. Går greit, men er fortsatt ikke helt overbevist om at det blir baby av dette. Jeg har hatt flere episoder med småblødning etter den lange blødningen jeg hadde rundt testdato og mye brun utflod, men har bank i bordet blitt mindre og sjeldnere i det siste:) Var veldig kvalm rundt uke 7-8 og er fortsatt tidvis uggen, men nå får jeg i meg vanlig mat selv om matlysten er heller dårlig. Trøttheten er også ganske lammende, så passer godt med hjemmekontor i disse koronatider. Skal ha en ny TUL i slutten av neste uke, og hvis det ser bra ut da tror jeg at jeg klarer å senke skuldrene litt :)

Skummelt med MA så håper dere kommer dere forbi denne gangen ❤ krysser fingrene for dere. Er jo skummelt med all den blødningen...

Stemmer med deg, hjemmekontor kunne ikke passet bedre nå. Er selv nokså oppblåst og utrolig trøtt. Så det e godt å kunne gå med pysjbuksa hele dagen og ta ein kvil på sofaene når d passe :) hvor tar du TUL henne? Trodde de fleste stengte nå .

Vi ligger likt ser jeg. Jeg har også termin 21. Nov. Føler meg ok i formen, men er veldig oppblåst. Ser mer ut som jeg er 5 mnd og ikke 5 uker på vei
Det samme her. Slipper jeg magen ut så er jeg flere mnd på vei gleder meg til å virkelig kunne slippe den ut

12.feb var d uttak og innsett 17.feb :)

Skummelt med MA så håper dere kommer dere forbi denne gangen ❤ krysser fingrene for dere. Er jo skummelt med all den blødningen...

Stemmer med deg, hjemmekontor kunne ikke passet bedre nå. Er selv nokså oppblåst og utrolig trøtt. Så det e godt å kunne gå med pysjbuksa hele dagen og ta ein kvil på sofaene når d passe :) hvor tar du TUL henne? Trodde de fleste stengte nå .

Takk for fingerkryssing:Heartred Veldig ekkelt med MA, ja:( Blod igjen i dag morges, men det ga seg heldigvis fort igjen. Klinikken vår (Spiren) holder fortsatt åpent, men så fort som ting forandrer seg nå er det jo ikke sikkert at det er tilfellet neste uke. Vi lurer litt på om vi skal prøve å fremskynde timen litt, men hadde vært fint om mannen kunne vært med (Er i karantene i noen dager til)

Stor mage her også, roa seg litt etter jeg slutta på lutinus men fortsatt ganske stor...

Var på ultralyd i dag og det visste MA. trolig slutta å utvikle seg etter uke 6 , men kroppen ville ikke gi slipp så nå e d tabletter for å få d ut.... har ikke hatt noe blødninger....

Og nå blir d ikke ny runde før til høsten pga disse Korona tidene heller .

Var på ultralyd i dag og det visste MA. trolig slutta å utvikle seg etter uke 6 , men kroppen ville ikke gi slipp så nå e d tabletter for å få d ut.... har ikke hatt noe blødninger....

Å nei så forferdelig! Det er min største frykt. Håper det ikke tar lang tid før kroppen er tilbake til normal. Og kan kanskje håpe på en ventespire❤️

Så vondt å høre Jeg har prøvd det samme selv på samme tidspunkt i forrige graviditet.
Sender deg trøsteklemmer❤️

Back
Topp