JUtålmodig1985, 34, ingen barn fra før, Menopur 150/225 - uttak 5.2.20, altså i dag. ICSI, St. Olavs.
I utgangspunktet få svømmere på mannen, selv om prøvene nå har blitt veldig mye bedre. Jeg har lave eggreserver.
Dette er mitt tredje forsøk, de to tidligere forsøkene våre ble begge avbrutt. Første forsøk fikk jeg ut fire egg, ingen befruktning. Andre forsøk ble jeg på grensa til overstimulert, 15 egg ut, kun to ble befrukta, men sluttet å dele seg på dag to. Skulle uansett bli fryseforsøk, men det ble det da ikke. I dag fikk jeg ut 7 egg, men er forberedt på at flere er umoden, basert på siste ultralyd.
Fikk beskjed i dag om at de må se ann hvor lenge det er vits for oss å prøve, dersom befruktningen er dårlig også denne gangen. Har til nå holdt motet oppe fordi «vi ikke har brukt noen ordentlige forsøk», men i dag kjennes det vanskelig ut. De skulle ringe meg i morgen for å fortelle om noen hadde klart å bli befruktet.
I dag kjente jeg et stort behov for å snakke med noen i samme båt. Har kun lest innom ulike forum, ikke skrevet, så kjenner ikke til «spillereglene» veldig godt![]()
startet denne tråden fordi jeg trengte noen å snakke med. Det er en runddans av følelser og psyken går opp og ned. Det var trist at det ikke gikk denne gangen heller. Lykke til med neste runde

. Jeg har lave eggreserver.
Satte inn et perfekt 2-dagers 8-cellers frø. Testdato 26/2.

Vi også håper jo så inderlig det skal funke, men jeg deler dine tanker......