Februar 2020!

Vi fikk satt inn en perfekt blastocyst i dag, så da kommer jeg inn til dere her i februargruppa:) Første innsett for oss etter to høstesykluser og en laparoskopi i høst. Testdato om to uker, men tiden vil vise om jeg klarer å holde meg så lenge:rolleyes:

Skriv meg gjerne opp på rugelista, Poojenta!

Fnøst – 27 – barn #1 – FER#1 – Progynova, Cyclogest – innsett av blasto 03/02 – testdato 17/02
B

Velkommen hit @Fnøst, rugelista er herved opprettet, og du er førstemann i rekken, vi heier deg frem til mål :hug007
 
☆Starlight☆ - 33år - B#2 - ICSI#2 FER#3 - Progynova, Crinone, Prednisolon - innsett uke 8

Begynte med progynova i går, så du kan sette meg på stimulerer:)

Så hyggelig @starlight, velkommen til oss. Her er vi en god gjeng med samme mål. Lykke til!
 
@GladPus , @Morild79 og @TKW har dere noe dato (ca) for oppstart? Lettere for meg å følge med på hvor dere er i løypen om det blir oppdatert på listen:happy:
 
@Stjernestrikk hvordan gikk det med deg/dere, ble det noe februar prøving?
 
@GladPus , @Morild79 og @TKW har dere noe dato (ca) for oppstart? Lettere for meg å følge med på hvor dere er i løypen om det blir oppdatert på listen:happy:

Hei Poojenta!

For meg blir det ikke oppstart før mot slutten av februar. Gru-gleder meg og håper inderlig på at det er vår tur snart!
 
Ny kontroll i dag, forventet uttak i helgen!
Så da var det ikke så ille som fryktet. Hjalp nok med en dag uten Fyremadel.
 
Kan jeg spørre om det er andre som har lang reisevei til behandlingsstedet? Jeg bor i Bodø og får behandling i Trondheim. Jeg hadde tenkt at min kjære skulle være med på "alt", men ser at dette kanskje blir vanskelig pga. reisetiden...det blir jo fort en del dager borte fra jobb og sønnen vår. Hvordan har dere løst/ tenkt løst dette? :)

Hei! Vi er bare et par timer unna, så ikke like langt som dere. Men det blir jo en hel dag borte fra jobb hver gang det er kontroll på sykehuset. Min mann har også vært med på de fleste timene, ettersom vi har ønsket det og han har hatt mulighet til det gjennom sin jobb. Denne gangen er jeg imidlertid mer usikker på om han får vært med på alle kontrollene, og det synes jeg er helt uproblematisk. Det er jo overstått på 5min og det er ikke noe egentlig behov for at han er med. Den største fordelen med at han er med er å ha følge på reisen! :) Ser også at det er mange damer alene på venterommet, så det er tydeligvis mange som møter opp alene! Jeg tenker at man får organisere det på den måten som passer best for seg ut fra prioritering og praktiske muligheter ift jobb, barn, økonomi osv. :)
 
Vi fikk satt inn en perfekt blastocyst i dag, så da kommer jeg inn til dere her i februargruppa:) Første innsett for oss etter to høstesykluser og en laparoskopi i høst. Testdato om to uker, men tiden vil vise om jeg klarer å holde meg så lenge:rolleyes:

Skriv meg gjerne opp på rugelista, Poojenta!

Fnøst – 27 – barn #1 – FER#1 – Progynova, Cyclogest – innsett av blasto 03/02 – testdato 17/02

Masse lykke til med rugingen! Krysser fingrene for at den sitter :D
 
Hvis jeg starter opp i midten av februar, havner jeg da i februarbgruppa eller mars? :happy: Venter på beskjed fra klinikken:rolleyes:
 
Eg blir gjerne med både her og i januargruppa, ettersom eg havnar midt imellom. Jo fleire, jo bedre! :joyful: Eg er straks ferdig med stimulering og skal ha uttak på torsdag, dette er mitt første IVF-forsøk (barn nr.1 fekk me til på eiga hand). Var på kontroll i går og gyn såg 4 modne eggposar. Hadde håp om litt fleire, men som gyn sa: Kvalitet er viktigare enn kvantitet. Kryssar fingrane for at det slår til!

Veldig spent og nervøs!!! :nailbiting:

Smuta - 38 - PP22/IVF#1 - B2 - Klinikk Hausken - Kort protokoll; Menopur, Cetrotide, Ovitrelle, Lutinus - uttak 06.02.19

Håpar det blir mange gullegg her!!! ❤️
 
Hvis jeg starter opp i midten av februar, havner jeg da i februarbgruppa eller mars? :happy: Venter på beskjed fra klinikken:rolleyes:
Jeg har ikke helt forstått inndelingen selv, men personlig har jeg brukt datoen for forventet uttak (denne gangen innsett) og valgt gruppe ut i fra det. :) Vet ikke hva som blir "riktig" jeg, men du er i hvert fall velkommen her:happy:
 
Jeg har ikke helt forstått inndelingen selv, men personlig har jeg brukt datoen for forventet uttak (denne gangen innsett) og valgt gruppe ut i fra det. :) Vet ikke hva som blir "riktig" jeg, men du er i hvert fall velkommen her:happy:
Okei så bra :) Håper jeg kan begynne denne syklusen! Men uttak blir jo fort i begynnelsen av mars siden februar er kort :p
 
Hvis jeg starter opp i midten av februar, havner jeg da i februarbgruppa eller mars? :happy: Venter på beskjed fra klinikken:rolleyes:

Jeg starter også i løpet av neste uke og er med her :) De fleste månedsgruppene drar seg over i neste måned! Men du kan jo bli med i mars også om du vil :)
 
Hei Poojenta!

For meg blir det ikke oppstart før mot slutten av februar. Gru-gleder meg og håper inderlig på at det er vår tur snart!

Bli med her du. Du begynner jo på medisiner denne måneden ;)
 
Back
Topp