Februar 2020!

Lykke til @NALA85 .
Jeg ringte sykehuset i dag. De sa at pga oppstart med Provera så var det ikke forventet at jeg skulle få noen blødning. Og symptomene i går viste seg å være noe helt annet. Jeg brukte kvelden og natten hengende over doskålen.. Lykken er da å ha en gutt som koser seg i sengen til kl.10 og som liker å sitte i sofaen med mamma å kose. Han har heldigvis ikke det samme som meg

Masse god bedring :)
Håpe alt går etter planen nå og ingen overstimulering!
 
Masse god bedring :)
Håpe alt går etter planen nå og ingen overstimulering!

Det er ikke sjans for overstimulering her, så det bekymrer meg lite. Sist stakk egget av da vi skulle ha uttak, det håper jeg ikke skjer igjen...
 
Tusen takk! Ønsker deg og alle dere andre også lykke til :) Dosen med Menopur er 300 daglig.



Bkno8019362, 32, #2, Menopur og fyremadel, oppstart 29.jan 2020 med medisiner.

Velkommen @Bkno8019362 Lykke til med stimulering og forsøk:)
 
For oss som skal ha forsøk i februar.

Skriv Nick, alder, hvilket barn prøver du på, medisiner, oppstart.
TKW - 32 år - barn #2 - FER #5 - CFC - naturlig syklus + lutinus, innsett ca uke 8
 
Jeg fikk go av sykepleier i dag, men kan få nei på mandag av legen. Men siden jeg skal starte på syklus dag 2 måtte jeg bare starte i dag og høre med legen på mandag. Satser på at legen også godkjenner det.

fjellgeita92 - 27år - barn #1 - innsett #7 - haugesund - progynova, klexane, lutinus og cyclogest - oppstart 01.02

om alt går som forrige gang så blir det innsett i uke 8
 
Jeg fikk go av sykepleier i dag, men kan få nei på mandag av legen. Men siden jeg skal starte på syklus dag 2 måtte jeg bare starte i dag og høre med legen på mandag. Satser på at legen også godkjenner det.

fjellgeita92 - 27år - barn #1 - innsett #7 - haugesund - progynova, klexane, lutinus og cyclogest - oppstart 01.02

om alt går som forrige gang så blir det innsett i uke 8

Velkommen hit! Vi håper legen er enig med sykepleieren :) Lykke til!
 
Kontroll i dag, viste at jeg er tilbake tilgamle vaner. Nemlig å ha skikkelig treig respons.
Alle folliklene er fortsatt små. :sorry: Kuttet Fyremadel i kveld, i håp om at det vil trigge vekst.
Blir ny sjekk på tirsdag.
 
@Heila jeg sliter og med treg respons, det er en tålmodighetsprøve det der.. :smiley-angry003
 
@Heila jeg sliter og med treg respons, det er en tålmodighetsprøve det der.. :smiley-angry003
Ah, det er så kjedelig! På mitt første forsøk, gikk jeg på Menopur i 25 dager :woot: Var så deilig forrige forsøk, for da var jeg for første gang klar til normal tid.
 
@Heila Det har jeg aldri opplevd. Men nå har jeg bare hatt 3 forsøk, dette er mitt 4.
Men kanskje jeg klarer det på normert tid denne gangen. Det hadde vært digg, når prosessen er så lang som den er... Bare 1.5 uker igjen til kontroll :whacky011
 
@Heila Det har jeg aldri opplevd. Men nå har jeg bare hatt 3 forsøk, dette er mitt 4.
Men kanskje jeg klarer det på normert tid denne gangen. Det hadde vært digg, når prosessen er så lang som den er... Bare 1.5 uker igjen til kontroll :whacky011
Ja, får håpe det!
 
Kan jeg spørre om det er andre som har lang reisevei til behandlingsstedet? Jeg bor i Bodø og får behandling i Trondheim. Jeg hadde tenkt at min kjære skulle være med på "alt", men ser at dette kanskje blir vanskelig pga. reisetiden...det blir jo fort en del dager borte fra jobb og sønnen vår. Hvordan har dere løst/ tenkt løst dette? :)
 
Vi fikk satt inn en perfekt blastocyst i dag, så da kommer jeg inn til dere her i februargruppa:) Første innsett for oss etter to høstesykluser og en laparoskopi i høst. Testdato om to uker, men tiden vil vise om jeg klarer å holde meg så lenge:rolleyes:

Skriv meg gjerne opp på rugelista, Poojenta!

Fnøst – 27 – barn #1 – FER#1 – Progynova, Cyclogest – innsett av blasto 03/02 – testdato 17/02
 
Last edited:
☆Starlight☆ - 33år - B#2 - ICSI#2 FER#3 - Progynova, Crinone, Prednisolon - innsett uke 8

Begynte med progynova i går, så du kan sette meg på stimulerer:)
 
Back
Topp