Februar 2020!

Då er jeg ferdig nedregulert og starter med gonal-f torsdag :wideyed: Ei uke med stikking så my kontroll 6.2 :) Håper alt får etter planen og det ikke blir noe overstimulering!

Masse lykke til!
 
Då er jeg ferdig nedregulert og starter med gonal-f torsdag :wideyed: Ei uke med stikking så my kontroll 6.2 :) Håper alt får etter planen og det ikke blir noe overstimulering!

Lykke til! Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra ❤️
 
De fleste som bruker letrozol er de med uregelmessige sykluser, som feks ved PCOS og andre tilstander hvor det faktisk ofte er snakk om mye eggreserver. Regner med det er en måte å styre syklusen din på hvis du har uregelmessige sykluser?
Kan nok brukes på mange måter denne, for jeg har heller ikke uregelmessige mens :rolleyes: :joyful:
 
Kan nok brukes på mange måter denne, for jeg har heller ikke uregelmessige mens :rolleyes: :joyful:
Nei er visst noen som får det selv om de ikke har uregelmessigheter, har sett flere på forumet her :) Men i ivf-sammenheng så tenkte jeg kanskje at du hadde det. Du kan jo spør klinikken hvorfor de satt deg på det før ivf :happy:
 
For oss som skal ha forsøk i februar.

Jeg har lang protokoll, og startet allerede i fjor (31.12) med Provera. Uttak er satt til uke 8, så jeg regner meg som en februar prøver
Håper det er flere enn meg som blir med her ❤️
Jeg vil at dette skal være en gruppe hvor vi deler opp og nedturer, stiller spørsmål og hjelper hverandre.

Skriv Nick, alder, hvilket barn prøver du på, medisiner, oppstart.

Stimulerer:
lillespøn - 29 år - barn #1 - IVF #3 - UNN Tromsø - Pergoveris, Fyremadel, Klexane, Lutinus.

Poojenta, 32 år, #2 barn(søskenforsøk), provera, Synarela, gonal-F og ovitrelle, oppstart 31.12.19

SmerteiHjerte- 30år- #1- Progynova, Bemfola 150IE, fyremadel, Ovitrelle og Lutinus, usikker på sprøytestart, men starter på Progynova 22.01

NALA85 - #1 barn - pp5 - først ivf - oppstart Synarela 10.1 - uttak uke 7 - skal på kontroll 27.1

Heila, 45, barn #2, Letrozol, Bemfola. Fyremadel, Prednisolon, Hjertealbyl

Venter på oppstart:
Piana - 31år - #1 barn - 3 IVF/ICSI - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle - oppstart rundt 12.2

Gladpus - 38 - Barn #2 - IVF #3/ICSI #2 - Spiren - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest. Antar uttak i uke 9.
 
For oss som skal ha forsøk i februar.

Jeg har lang protokoll, og startet allerede i fjor (31.12) med Provera. Uttak er satt til uke 8, så jeg regner meg som en februar prøver
Håper det er flere enn meg som blir med her ❤️
Jeg vil at dette skal være en gruppe hvor vi deler opp og nedturer, stiller spørsmål og hjelper hverandre.

Skriv Nick, alder, hvilket barn prøver du på, medisiner, oppstart.

Stimulerer:
lillespøn - 29 år - barn #1 - IVF #3 - UNN Tromsø - Pergoveris, Fyremadel, Klexane, Lutinus.

Poojenta, 32 år, #2 barn(søskenforsøk), provera, Synarela, gonal-F og ovitrelle, oppstart 31.12.19

SmerteiHjerte- 30år- #1- Progynova, Bemfola 150IE, fyremadel, Ovitrelle og Lutinus, usikker på sprøytestart, men starter på Progynova 22.01

NALA85 - #1 barn - pp5 - først ivf - oppstart Synarela 10.1 - uttak uke 7 - skal på kontroll 27.1

Heila, 45, barn #2, Letrozol, Bemfola. Fyremadel, Prednisolon, Hjertealbyl

Venter på oppstart:
Piana - 31år - #1 barn - 3 IVF/ICSI - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle - oppstart rundt 12.2

Gladpus - 38 - Barn #2 - IVF #3/ICSI #2 - Spiren - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest. Antar uttak i uke 9.

Morild79 - 40år - barn #1 - IVF #3 (2 avbrutt) - St. Olavs- Bemfola 225/300, Menopur 75, Fyremadel, Ovitrelle (kort protokoll). Skal igang ved neste mens i februar. Henger meg på her og følger dere spent
 
Nei er visst noen som får det selv om de ikke har uregelmessigheter, har sett flere på forumet her :) Men i ivf-sammenheng så tenkte jeg kanskje at du hadde det. Du kan jo spør klinikken hvorfor de satt deg på det før ivf :happy:
Ja kan jo alltids spørre, men nå er jeg jo midt i stimulering, så får bare håpe på godt resultat. Takk for innspill :)
 
@Morild79 Velkommen til oss, vi heier på februar:hug007
 
Sniker litt inne hos dere jeg, blir sikkert ikke oppstart før i mars, men etter svært lang ventetid så er det endelig noe fremgang for oss:happy:
 
@NALA85 hvordan gikk det med den blødningen? Jeg går og på synarela, og har nå holdt på i 13 dager. Må nok ringe sykehuset i morgen å høre med de hva de tenker om sprøytestart :banghead:

Edit: så kom både kvalme og magekramper, kanskje en liten etterlysning var det som skulle til? :inpain:
 
Last edited:
Femte og siste dag med Letrozol, og første dag med Bemfola. Veldig spent på om og evt hvor mange, follikler som begynner å bli klare på lørdagens kontroll. Håper på uttak i begynnelsen av neste uke.
 
Jeg begynte med Menopur i dag, skal på ultralyd 5.februar og håper på uttak noen dager etter det. Endelig er vi i gang ! :)

Spennende!! Kan jeg spørre hvilken dose Menopur du tar?

Masse lykke til, Bkno8019362:)
 
Hva søren folkens. Jeg har fått en (liten) blødning nå, CD 15 og sikkert 1-2DPO. Veldig rart! Jeg pleier aldri å spotte og det er jo alt for tidlig både for mens og festeblødning. Typisk at kroppen skal være rar nå. jeg skjønner virkelig ikke hva dette er. Blir spennende å se om det kommer noe mer eller ikke.
 
Hva søren folkens. Jeg har fått en (liten) blødning nå, CD 15 og sikkert 1-2DPO. Veldig rart! Jeg pleier aldri å spotte og det er jo alt for tidlig både for mens og festeblødning. Typisk at kroppen skal være rar nå. jeg skjønner virkelig ikke hva dette er. Blir spennende å se om det kommer noe mer eller ikke.
Uffda, ikke gøy med ting som får en til å stresse mer enn nødvendig. Virker som alt mulig rart kan skje, når man holder på med dette sirkuset. Håper det blir med det lille som har kommet!
 
Uffda, ikke gøy med ting som får en til å stresse mer enn nødvendig. Virker som alt mulig rart kan skje, når man holder på med dette sirkuset. Håper det blir med det lille som har kommet!

Ja, merkelige greier! Ser ut som det har gitt seg, så det var vel bare en slags tilfeldig blødning kanskje... :bored: Ja, det virker som kroppen bli helt tullete av denne prøvinga!
 
@NALA85 hvordan gikk det med den blødningen? Jeg går og på synarela, og har nå holdt på i 13 dager. Må nok ringe sykehuset i morgen å høre med de hva de tenker om sprøytestart :banghead:

Edit: så kom både kvalme og magekramper, kanskje en liten etterlysning var det som skulle til? :inpain:
Sorry seint svar! Den kom fredag og kontroll mandagen :) så nå skal jeg begynne på gonal i kveld :woot:
 
Lykke til @NALA85 .
Jeg ringte sykehuset i dag. De sa at pga oppstart med Provera så var det ikke forventet at jeg skulle få noen blødning. Og symptomene i går viste seg å være noe helt annet. Jeg brukte kvelden og natten hengende over doskålen.. Lykken er da å ha en gutt som koser seg i sengen til kl.10 og som liker å sitte i sofaen med mamma å kose. Han har heldigvis ikke det samme som meg
 
Hva søren folkens. Jeg har fått en (liten) blødning nå, CD 15 og sikkert 1-2DPO. Veldig rart! Jeg pleier aldri å spotte og det er jo alt for tidlig både for mens og festeblødning. Typisk at kroppen skal være rar nå. jeg skjønner virkelig ikke hva dette er. Blir spennende å se om det kommer noe mer eller ikke.

Det kan være en bivirkning på medisinen. Godt det gav seg uansett
 
Back
Topp