Februar 2019

Kan ikke se jeg har fått deg med på lista. Om du legger inn litt info, skal jeg føre deg opp :) (Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys - testdato)

wag - B1 - ICSI 5 - Bemfola, Menopur, Genotropin, Fyremadel, Klexane - 9 egg ut - 2 egg satt inn - testdag 7. mars.

Kunne jo ikke komme noe annet enn en nedtur egger oppturen i går. Menssmerter, negativ test og rosa på papiret. Bare å kvinne seg opp til oppstart av fryseforsøk i slutten av Mars....Hadde egentlig forberedt meg på dette. Hadde ikke troa egentlig de siste dagene..men trist er det uansett. Ikke helt til å inngå.

Uff, så trist <3 Når har du testdato da?

Kunne jo ikke komme noe annet enn en nedtur egger oppturen i går. Menssmerter, negativ test og rosa på papiret. Bare å kvinne seg opp til oppstart av fryseforsøk i slutten av Mars....Hadde egentlig forberedt meg på dette. Hadde ikke troa egentlig de siste dagene..men trist er det uansett. Ikke helt til å inngå.
Uff så leit! :Heartred I mars skal den sitte!! Jeg krysser fingrene for deg! :cat:

Jeg er ruger! Var jammen på tide :p
Jeg fikk ikke drukket så mye som vi skulle ønske, noe som gjorde ultralyden mindre tydelig fordi blæra ikke presset sånn på, men det var ikke vondt.
En liten dråpe rosa utflod etterpå, det fortsatte ikke.
Blastoen så veldig annerledes ut enn sist selv om den er like "gammel"
Jippi, gratulerer ❤

Da er jeg også ruger! ❤️ Fikk ut 9 egg på onsdag som alle ble befruktet med ICSI. I dag fikk vi satt inn to egg som legene hadde god tro på, og så har vi to ekstra som dyrkes videre over helgen. Spennende dager nå! Lykke til alle andre rugere ☺️
Gratulerer som ruger ❤

Gratulerer alle som ruger!!

Kunne jo ikke komme noe annet enn en nedtur etter oppturen i går. Menssmerter, negativ test og rosa på papiret. Bare å kvinne seg opp til oppstart av fryseforsøk i slutten av Mars....Hadde egentlig forberedt meg på dette. Hadde ikke troa egentlig de siste dagene..men trist er det uansett. Ikke helt til å unngå
Uff, det var trist :Heartred Sender en stor klem :Heartred

Så trist det ikke gikk ❤ lykke til neste forsøk ❤
Takk for det :) prater med Haukeland på torsdag eller fredag etter jeg har tatt blodprøva, så får håpe jeg kommer fort i gang :)
Det var leit! Lykke til videre:Heartred
Takk for det :) ekstra kjedelig siden jeg må ha et nytt ferskforsøk..
Uff, det var leit. God klem til deg :Heartred
Kjempe synd.. gikk visst ikke like fort med søskenforsøket :sorry:

Kjempe synd.. gikk visst ikke like fort med søskenforsøket :sorry:[/QUOTE]

Er selv på innsett 4 på søskenforsøk, så jeg kjenner følelsen. Virker som det forsøket her ikke har gått heller. :(

Jeg har hatt tre innsett.. frustrerende :inpain:
Æsj kjedelig det da... har du fått negativ test?
Kjenner virkelig følelsen. Gikk det raskt på første? Da forstår jeg godt frustrasjonen.
Har begynt å spotte og negativ test 12 dpo i dag, så da regner jeg med at det bare går en vei. Fikk heldigvis 3 på frys dette uttaket, men blir så deprimert av progynova, så kjenner at jeg gruer meg veldig til fryseforsøk...

Kjenner virkelig følelsen. Gikk det raskt på første? Da forstår jeg godt frustrasjonen.
Har begynt å spotte og negativ test 12 dpo i dag, så da regner jeg med at det bare går en vei. Fikk heldigvis 3 på frys dette uttaket, men blir så deprimert av progynova, så kjenner at jeg gruer meg veldig til fryseforsøk...
Gikk på andre innsett med første barnet :)
Har heldigvis fått kort protokoll på fersk forsøk og naturlig syklus med fryseforsøkene, så håper jeg fortsetter med det ;) blir litt lettere da :)

9 DPO (innsett blastocyst på onsdag) og tok en tidligtest i dag tidlig som var blenda hvit. Håper det er for tidlig enda, og at det blir to streker iløpet av uka, testdager ikkke før på lørdag

Back
Topp