Februar 2019

Rugerugeruge på gullegget mitt!
Da ruges det her, og av 5 egg ut ble 4 befruktet!
Så 3 dyrkes videre nå. Alt kan jo fortsatt skje, så ingen garanti for noen på frys, men prøver å håpe at i hvert fall 1 av de 3 blir til en blasto. Er ikke klar for å allerede være på 3. forsøk hvis dette ikke klaffer, og jeg ikke får noe på frys!
Men en ting av gangen selvfølgelig, og innsett 4 skal jo lykkes! :D
Da er det bare å holde hu uskikkelige testetøsa i sjakk i minst ei uke! Ikke lett med skuffa full av tester :hilarious:
Masse lykke til!! Måtte det bli 2 streker Veldig snart! Håper det blir MANGE positive tester her på gruppa fremover. Jeg har masse tester liggende. Kommer nok til å begynne å teste 6 dager etter innsett Kjenner jeg meg selv rett :-/

Masse lykke til!! Måtte det bli 2 streker Veldig snart! Håper det blir MANGE positive tester her på gruppa fremover. Jeg har masse tester liggende. Kommer nok til å begynne å teste 6 dager etter innsett Kjenner jeg meg selv rett :-/
Jeg har bestemt meg for å i hvert fall vente til dag 11 eller 12 med testing, men får se om jeg klarer det. Forrige ferskforsøk i juni begynte jeg å blø før testdato, så da var det jo ingen tvil. Har testet positivt på dag 6 etter innsett av blasto, men føler at tiden bare går enda saktere etter positiv test. Blir jo så klart glad av de go strekene, men det er mest er lite blaff før kun bekymring overtar. Så det er litt toegget sverd det med tidlig testing for meg

Jeg tenker at om jeg får innsett fredag skal jeg vente med å teste til 2/3 fordi mannen har bursdag da, spørs om vi klarer å holde oss til da. Blir helgekos i campingvogna med en vennepar av oss som vet godt hva vi går gjennom, de er veldig fine å ha :p

Masse lykke til!!! Godt vi er flere sammen i de lange 2 ukene! Skal du teste før testdato?

Blir sikkert testing før testdato, i oktober fikk jeg positiv test 4 dager før testdato (10 dpo, testet ikke før), så starter sikkert 5-6 dager etter innsett denne gangen også. Rekner med testdato blir 1.3

Blir sikkert testing før testdato, i oktober fikk jeg positiv test 4 dager før testdato (10 dpo, testet ikke før), så starter sikkert 5-6 dager etter innsett denne gangen også. Rekner med testdato blir 1.3

Hcg hadde steget fra 386 onsdag (16 dpo) til 856 fredag (18 dpo), så kan flyttes til gravid :Heartpink Håper på mange flere positive tester i gruppa fremover :Heartpink:Heartblue:Heartred

Var så «dum» at jeg sjekket en terminkalkulator, om dette går veien (er jo fortsatt mange faktorer som skal spille inn, der første er at egget overlever opptining)vil vi være halvveis i svangerskapet på terminen vi hadde fra forsøket i oktober som endte i SA i desember..

Var så «dum» at jeg sjekket en terminkalkulator, om dette går veien (er jo fortsatt mange faktorer som skal spille inn, der første er at egget overlever opptining)vil vi være halvveis i svangerskapet på terminen vi hadde fra forsøket i oktober som endte i SA i desember..
Jeg sjekker også terminkalkulatoren med jevne mellomrom. Tenk å få en adventsbaby da❤️

Kjenner også på den der, ligger likt i løypa :p

Må være vondt å miste såpass seint, man blir sikkert mer og mer håpefull for hver dag som går og spesielt når du var kommet til uke 12. Krysser fingrene for baby til termin denne gangen :Heartred

:smiley-bounce016
received_10154965304606001.jpeg

Back
Topp