Uff det var leitDa melder jeg meg ut herfra med blødning og smerter. Masse lykke til til dere andre og gratulerer til alle gravide![]()
Stor klem!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff det var leitDa melder jeg meg ut herfra med blødning og smerter. Masse lykke til til dere andre og gratulerer til alle gravide![]()
Stor klem!Dette ser jo kjempe flott ut ❤Her er mine testerSkal slutte å teste på morgenen, de blir så svake, og da blir jeg så stressa!
Drikker veldig mye om kveldene, har blitt så tørst hele tiden, så håper det er derfor. Ser de blir sterkere om jeg tar på nytt rundt 12-13.00. Clearblue tok jeg i dag.
Skal prøve på nytt på søndag, håper på å få 2-3 da.
Har ikke verdens fineste skrift, så må bare unnskylde den
![]()
Ja føltes ut som tr kom. Var hormonell og masse murringer.Jeg vet jeg ikke er den eneste, men jeg må få det ut et sted. Jeg blir gaaaal av denne ventingen. Ikm er på lørdag. Kjempe ømme pupper og føles som tr skal starte når som helst. Flyr på do hele tiden å sjekker om den har kommet.. tok en test 9dpo (ikke tidligtest) som selvfølgelig var blenda. Tok en ny i går 11 dpo når kl var 9 om kvelden. Var ikke lenge siden siste dobesøk så den var jo selvfølgelig blenda den også.. Kjenner at jeg snart ikke orker flere negative prøvesvarEr det andre som følte på at de var helt sikker tr snart kom men som faktisk var gravid? Trenger noen oppmuntrende ord.
Ja, ser det blir litt lite stigning mellom hver gang når jeg tester hver dag.. Blir bare mer stressa av det, så sikkert lurt med annenhver dag som du sierDette ser jo kjempe flott ut ❤
Det var likt hos meg, testene ble bedre på ettermiddag for jeg drikker også ofte litt mye på kvelden. Også lurt og sammenlikne strekene annen hver dag og ikke hver dag.
Når er termin? Blir du med meg i oktober termin gruppa?
Jeg har 21 oktober, så gleder meg til du joiner megJa, ser det blir litt lite stigning mellom hver gang når jeg tester hver dag.. Blir bare mer stressa av det, så sikkert lurt med annenhver dag som du sierHar bare én strimmeltest igjen, så kanskje jeg skal holde meg litt hard og ta den i overmorgen så ser jeg kanskje litt større forskjell! Hvis alt går bra så er termin 26.oktober i følge en sånn terminkalkulator
Ja, kanskje det
Er bare litt paranoid for å miste, men kan jo like så godt prøve å kjenne litt på gleden allikevel
![]()
Er så kjedelig at det man føler kan være tegn på både tr og på graviditet. Føler masse murringer hele tiden og er egentlig overbevist om at tr kommer nå. Huff... denne ventingen å ikke vut altså! Er ikke rart man blir litt skrulleteJa føltes ut som tr kom. Var hormonell og masse murringer.

Så gøy, da er vi ikke såå langt unna daJeg har 21 oktober, så gleder meg til du joiner meg![]()
Lang mens, menssmerter flere dager etter at det har sluttet, kan spise til jeg spyr og så spise litt til, and so on..la ikke merke til det sist pga jeg hadde fult opp med skole og jobb (ingen fritid) men mannen gjorde det visst....

Nei altså.. mensen blir lenger når jeg begynner på dem, og smertene varer lengerAaah, har ikke hatt mensen etter disse før ettersom dette er første fryseforsøk, så da vet jeg litt om hva jeg sannsynligvis har i vente om noen dager![]()

Ser veldig positiv ut den der6 dager siden innsett og 10DPO. Dette er vel lovende? Den er ikke for svak?![]()
Herlige streker det der!!!Her er testrekka mi. Testene ser jo sterkere ut, men jeg synes kanskje stigningen er litt svak![]()
Ser helt supert ut!! Husk at tester kan inneholde forskjellig mengde fargestoff. Kun blodprøve som kan si noe om reel stigningHer er testrekka mi. Testene ser jo sterkere ut, men jeg synes kanskje stigningen er litt svak![]()
Hva har skjedd??Da blir det ikke innsett neste uke. Spent å se om de mener jeg må avbryte eller få innsett i mars.....
Slimhinnen er for tynn på kontroll i dag. Sist var den AKKURAT på grensa til tykk nok på kontroll. Skjønner ikke at de ikke har satt meg på høyere doseHva har skjedd??