Krysser fingrene for degStater på synarela 26.februar.. Grugleder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for degStater på synarela 26.februar.. Grugleder meg
Lang mens, menssmerter flere dager etter at det har sluttet, kan spise til jeg spyr og så spise litt til, and so on..Hvilke bivirkninger tenker du på? Har ikke opplevd noen selv, eller, har tusen symptomer - men aner jo aldri om de kommer fra Progynovaen, Crinonen eller graviditet![]()
Stater på synarela 26.februar.. Grugleder meg
Takk!Lykke til![]()
Forstår det.. er vel umulig å ikke gjøre det! Du, det vet jeg ikke, men de fleste må vel nedregulere og det betyr vel synarela vil jeg tro. Litt samme som sist, om jeg husker riktig. 2 uker på synarela, så oppstart med sprøyter og går på de i x antall dager, i mitt tilfelle 7-8 dager og mulig litt lenger, alt etter hva UL sier. Men jeg har større dose denne gang enn sist (første gang prøver de seg forsiktig frem) sist hadde jeg 125 og denne gang 200 ifra starten av. Ulike sprøyter og, men samme virkestoff. Så etter UL blir det evt bestemt at du skal gå på de så og så mange dager mer (mulig en ny UL sjekk) og du får beskjed om dag og tidspunkt for å sette eggløsningsprøyte og så har du en medisinfri dag før uttak. Synarela går en på gjennom hele forløpet, om jeg husker riktig.Forstår at du grugleder deg. Det gjør jeg også allerede nå. Likevel godt å ha planer og datoer å forholde seg til.
Går alle på lang protokoll på synarela? Og hvor lenge går en på den før oppstart med sprøyter? Blir nok lang protokoll på meg i neste omgang.
Så begynner jeg på lutinus dagen før uttak.

Jeg testet med rfsu på rugedag 6, 11 dpo, og fikk opp en svak strek, testet ikke før da. Jeg var også veldig skeptisk etter å ha lest om den :/ men det viste seg at den viste riktig, har fått positive strimler og clearblue digital dagene etter.Rugedag 5 i dag og svake streker på RFSU og Boots sine tester. Clearblue (med to streker) var derimot blenda. Det var ikke veldig konsentrert urin. Strekene har mer farge i seg i virkeligheten. De ser grå ut på bildene. Kan det være tilfeldige skyggestreker på både RFSU og Boots...?! Vet at RFSU er kjent for skyggestreker og siden CB var blenda, så tør jeg ikke håpe dette betyr noe....![]()

Takk! Høres bra ut. Jeg håper inderlig dette er positivt og at jeg ikke er uheldig med skyggestreker på to ulike merker på samme dagJeg testet med rfsu på rugedag 6, 11 dpo, og fikk opp en svak strek, testet ikke før da. Jeg var også veldig skeptisk etter å ha lest om den :/ men det viste seg at den viste riktig, har fått positive strimler og clearblue digital dagene etter.Samme skjedde til meg, den var rosa i virkeligheten, men syntes den ble grå på bilder. Krysser fingrene for deg
![]()
Drikker veldig mye om kveldene, har blitt så tørst hele tiden, så håper det er derfor. Ser de blir sterkere om jeg tar på nytt rundt 12-13.00. Clearblue tok jeg i dag. 
Håper for deg jeg og! Tenker at det kanskje skal godt gjøres å få så sterke streker på to forskjellige tester hvis det skulle være skyggestreker, så tror og håper det er en god sjanse for at det ikke er skygge.Takk! Høres bra ut. Jeg håper inderlig dette er positivt og at jeg ikke er uheldig med skyggestreker på to ulike merker på samme dag![]()
Oi, wow! Det var jo veldig vakre tester daHer er mine testerSkal slutte å teste på morgenen, de blir så svake, og da blir jeg så stressa!
Drikker veldig mye om kveldene, har blitt så tørst hele tiden, så håper det er derfor. Ser de blir sterkere om jeg tar på nytt rundt 12-13.00. Clearblue tok jeg i dag.
Skal prøve på nytt på søndag, håper på å få 2-3 da.
Har ikke verdens fineste skrift, så må bare unnskylde den
![]()

krysser fingrene for deg !!Da ruger jeg på en blastocyst. Er litt overstimulert, men de skulle følge med meg
Minst to i fryseren, de skulle ringe meg senere idag eller imorgen![]()

Godt poeng! Jeg løp på butikken og kjøpte enda en RFSU (hahaha- testetøs!) og den er der fremdeles.Håper for deg jeg og! Tenker at det kanskje skal godt gjøres å få så sterke streker på to forskjellige tester hvis det skulle være skyggestreker, så tror og håper det er en god sjanse for at det ikke er skygge.Jeg har fått skyggestreker før, da vi prøvde på egenhånd. Da måtte jeg vri testen i lyset for å se noe, og fikk ikke opp streken på bilder husker jeg.
![]()
Flotte testerHer er mine testerSkal slutte å teste på morgenen, de blir så svake, og da blir jeg så stressa!
![]()
Så fine tester, bra stigning på 14 dpo ettermiddag! Skal du ta blodprøve også eller holder du deg til hjemmetester? Jeg blir også helt gal av å sammenligne streker og vurdere om de er blitt sterkere, men jeg synes at min har blitt sterkere fra 13-15. Jeg har mye mensenmurringer (16 dpo i dag), og er usikker på om det er en bra ting eller ikke. Har tatt blodprøve i dag og skal ta ny på fredag. Det er så skummelt å ikke vite om dette går eller ikke!!Her er mine testerSkal slutte å teste på morgenen, de blir så svake, og da blir jeg så stressa!
![]()

Så utrolig trist å høre!Da melder jeg meg ut herfra med blødning og smerter. Masse lykke til til dere andre og gratulerer til alle gravide![]()