Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det var leitDa ble det dessverre avbrutt forsøk på oss..
Da er vi helt likt i løypaOppdatering her: satt opp til UL-kontroll på fredag 15.feb for å sjekke hvordan slimhinnen ser ut. Begynte på Progynova på torsdag, så gleder meg til å høre på fredag når innsett blir!
Skulle gjerne hatt plaster istedenfor pillerDa er vi helt likt i løypabare at jeg bruker estradot istedenfor progynova
![]()

Tok progynova på de to første fryseforsøkene.. virker vel på samme måteSkulle gjerne hatt plaster istedenfor piller![]()
Jeg ville bare skrive til deg! Vårt første forsøk (IVF) ble også avbrutt grunnet ingenting å sette tilbake.Da ble det dessverre avbrutt forsøk på oss..
Problemet er å huske dem og at bivirkningene blir så skarpe i starten etter å ha tatt dem (par timer) i noen uker.Tok progynova på de to første fryseforsøkene.. virker vel på samme måtehvor mange dager er egget du skal sette inn?
Jeg ville bare skrive til deg! Vårt første forsøk (IVF) ble også avbrutt grunnet ingenting å sette tilbake.
Er ikke blitt gravid enda, men har i ettertid fått satt inn to 2-dagers og to blastocyster. Blir innsett med blasto denne gangen og så hold ut til neste uttak, da gjør de noe annerledes (i vårt tilfelle ICSI og høyere dose) og du får innsett, det er jeg sikker på![]()
Så vidt vi forstod på telefonsamtalen med legen i går så blir det nok lang protokoll og nye medisiner i neste runde ja. Håper det virker bedre. Ser den! Om jobb og tanker på noe annet hjelper - gjør det! Hvis ikke er det veldig innafor med en liten sykemelding ogTakk for oppmuntrende ordSå vidt vi forstod på telefonsamtalen med legen i går så blir det nok lang protokoll og nye medisiner i neste runde ja. Håper det virker bedre.
Må innrømme at det føltes litt meningsløst å gå på jobb i dag etter så intense dager med uttak, venting og så avbrutt. Men, har nok godt av å komme tilbake til en normal hverdag. Første gang jeg har gledet meg til mens kommer - skal bli godt å få en ny plan å forholde seg til.
Ser den! Om jobb og tanker på noe annet hjelper - gjør det! Hvis ikke er det veldig innafor med en liten sykemelding ogdette ordner seg
Og hvis de ikke sa det, dette avbrutte forsøket teller ikke så dere får tre nye egguttak offentlig![]()

Tok progynova på de to første fryseforsøkene..Skulle gjerne hatt plaster istedenfor piller![]()
jeg hadde skikkelig bivirkninger av plasteret første gang også, men mindre denne gangen (ka skje fordi jeg har vært syk med influensa som hr overskygget bivirkningene ) men du kan jo høre om å få byttet om det skulle bli at du måtte igjennom en ny runde, men det satser vi da sterkt på du ikke skalProblemet er å huske dem og at bivirkningene blir så skarpe i starten etter å ha tatt dem (par timer) i noen uker.
Har bare 5-dagers blastocyster.
Jeg går jo gjennom den nye runden nåTok progynova på de to første fryseforsøkene..
jeg hadde skikkelig bivirkninger av plasteret første gang også, men mindre denne gangen (ka skje fordi jeg har vært syk med influensa som hr overskygget bivirkningene ) men du kan jo høre om å få byttet om det skulle bli at du måtte igjennom en ny runde, men det satser vi da sterkt på du ikke skal![]()
sist var jeg helt ødelagt like etter å ha tatt pilleneJa, det er ganske ille! Hvor lenge skal man fortsette på pillene/plasteret om man blir gravid egentlig ?Jeg går jo gjennom den nye runden nåsist var jeg helt ødelagt like etter å ha tatt pillene
Jeg skulle fortsette til 10+5Ja, det er ganske ille! Hvor lenge skal man fortsette på pillene/plasteret om man blir gravid egentlig ?
Problemet er å huske dem og at bivirkningene blir så skarpe i starten etter å ha tatt dem (par timer) i noen uker.
Har bare 5-dagers blastocyster.

Gratulerer ❤Vis vedlegget 288458
11 dpo, kom opp en svak strek i dag. Håper på å få se fin stigning utover neste uke![]()
Så kjipt det ble avbrutt ❤ håper dere er heldige med fangsten neste gang ❤Vi hadde kjørt en halvtime da vi fikk telefon om at det ikke var vits at vi kom til innsett. Av de tre eggene som var befruktet, var det to de hadde troen på - men de hadde stoppet å utvikle seg i dag.
Føler meg ganske tom, og litt snurt for at 22 stikk ikke førte til innsett en gang... Samtidig var det jo godt å stoppe her når det først skulle stoppe uansett..
Nå er det bare å vente på telefon fra legen for å høre hva han tenker videre...
Stilig!! Det var jo en kjekk Valentins presang ❤Innsett på torsdag!og det blir innsett av en liten hjerteklump for det er jo valentines
![]()