Em
Blir kjent med forumet
Hurra! Drister meg til å si gratulererLitt sterkere i dag10dpo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Drister meg til å si gratulererLitt sterkere i dag10dpo

Håpe detDigg med masse igjen!! Jeg hadde 3 på frys, men er nå på mitt 2 frys, kun 1 igjen i fryseren nå, så håper den sitter!!!

Hurra! Drister meg til å si gratulerer![]()
skumle og spennende dager fremover
Så spennende, gratulerer!Litt sterkere i dag10dpo

Ja, det kan jeg forestille megHvisker forsiktig takkskumle og spennende dager fremover
![]()
må si jeg gleder meg til å teste selv. Siden vi er to damer har jeg naturlig nok aldri fått oppleve spenningen med graviditetstesting Kjenner til den der ja. Så morro og nervepirrende å endelig ha en grunn til å teste om en er gravid eller ikke.Ja, det kan jeg forestille megmå si jeg gleder meg til å teste selv. Siden vi er to damer har jeg naturlig nok aldri fått oppleve spenningen med graviditetstesting
![]()
Så gøy med noen andre i samme situasjonKjenner til den der ja. Så morro og nervepirrende å endelig ha en grunn til å teste om en er gravid eller ikke.Har kjent på trangen til å teste mange ganger (før vi startet med aid/ivf) fordi ønsket om å være gravid har vært så stor, men det er jo ganske lite vits i når jeg er gift med ei jente. Hehe...

Den ser jegFrister bare å sove en uke, så stå opp å ta test![]()
For et deilig symptom daHar en sånn merkelig følelse på at det klaffer denne gang. Mitt gravid symptom er at jeg blir rolig og avslappet.
Lykke til på mandag da! Gleder meg til p følge med på testingFår lyst til å teste selv, men skal ikke sette inn egg før mandag![]()
Ja, det håper jeg virkeligSå gøy med noen andre i samme situasjonhåper vi begge kan få oppleve to streker snart
![]()

Vil noen være med og danse mensen-dansen for meg? Vil ha mensen nå, i dag!
Jeg blir gal
Har ryddet og styrt i dag, trent litt og rørt meg for å prøve å terge heksa.. vurderer snart tisse på en pinne bare for å lure henne på besøk!
Prøvde nå, vi får se hva som skjerDet er nok det eneste som fungerer, har alltid fungert her![]()
Fortsatt ingentingKom igjen, kom igjen!!!![]()
Jeg blir gal
Har ryddet og styrt i dag, trent litt og rørt meg for å prøve å terge heksa.. vurderer snart tisse på en pinne bare for å lure henne på besøk!

Jeg blir gal