Februar 2019

Jaa, det hadde vært noe! Jeg har bestemt meg for å bare forte meg å løpe på do når jeg må tisse, slik at jeg ikke rekker å teste:hilarious: 10dpo er sikkert alt for tidlig her også da jeg har hatt negativ test 11dpo de gangene jeg har vært gravid.
Har ikke peiling om jeg produserer hcg raskt eller sent. Men merket det egentlig hjalp på å starte tidlig...for nå forventer jeg bare negativt uansett så slapper helt av. Blir nok sikkert ikke skikkelig strek før sånn 12 dpo uansett.

Har ikke peiling om jeg produserer hcg raskt eller sent. Men merket det egentlig hjalp på å starte tidlig...for nå forventer jeg bare negativt uansett så slapper helt av. Blir nok sikkert ikke skikkelig strek før sånn 12 dpo uansett.

Ja med Ovitrelle er jo det veldig greit. Så godt at du klarer å slappe av, her er det helt kaos i hode! :hilarious:

Har en sånn merkelig følelse på at det klaffer denne gang. Mitt gravid symptom er at jeg blir rolig og avslappet.

Så utrolig bra! Måtte det være magi i følelsen din og spiren klorer seg godt fast! Hatt litt murringer nå, men den dårlige følelsen min har ikke endret seg.. Håper jeg får en overraskelse som motbeviser meg

Så utrolig bra! Måtte det være magi i følelsen din og spiren klorer seg godt fast! Hatt litt murringer nå, men den dårlige følelsen min har ikke endret seg.. Håper jeg får en overraskelse som motbeviser meg
Om magefølelsen min stemmer er en annen ting. Får håpe min er rett og din er feil da ;)

Det må være godt når det er overstått! Håper uttaket gikk bra, og at dere får gode egg! :)
Ja, veldig godt å endelig være ferdig med det. Men gikk egentlig bedre enn forventet. (Selvom det gjorde vondt) Fikk ut 12 egg så håper iallefall 8 klarer seg. :joyful:
Spent på tlf i morgen :happy::happy::happy:

Testetrangen kom for fullt!! Svaaak strek, måtte den bli sterkere!:smiley-angelic001 9dpo!

Vedlegg

• IMG_20190202_003119.jpg
    IMG_20190202_003119.jpg
    11,5 KB · Visninger: 92
Back
Topp