Februar 2019

Får lyst til å teste selv, men skal ikke sette inn egg før mandag :hilarious:

Ja, det kan jeg forestille meg :Heartred må si jeg gleder meg til å teste selv. Siden vi er to damer har jeg naturlig nok aldri fått oppleve spenningen med graviditetstesting :p
Kjenner til den der ja. Så morro og nervepirrende å endelig ha en grunn til å teste om en er gravid eller ikke. :D Har kjent på trangen til å teste mange ganger (før vi startet med aid/ivf) fordi ønsket om å være gravid har vært så stor, men det er jo ganske lite vits i når jeg er gift med ei jente. Hehe...

Kjenner til den der ja. Så morro og nervepirrende å endelig ha en grunn til å teste om en er gravid eller ikke. :D Har kjent på trangen til å teste mange ganger (før vi startet med aid/ivf) fordi ønsket om å være gravid har vært så stor, men det er jo ganske lite vits i når jeg er gift med ei jente. Hehe...
Så gøy med noen andre i samme situasjon :D håper vi begge kan få oppleve to streker snart :Heartred

Vil noen være med og danse mensen-dansen for meg? Vil ha mensen nå, i dag!
Jeg blir gal :sorry:
Har ryddet og styrt i dag, trent litt og rørt meg for å prøve å terge heksa.. vurderer snart tisse på en pinne bare for å lure henne på besøk!

Har ryddet og styrt i dag, trent litt og rørt meg for å prøve å terge heksa.. vurderer snart tisse på en pinne bare for å lure henne på besøk!

Det er nok det eneste som fungerer, har alltid fungert her:)

Slenger meg på her jeg!
Kernaw - B2 - IVF #1- Medicus, Gonal F og Orgalutran, uttak og innsett i uke 6
:-)

:cool05:dance008:dance011:dance018
Sånn! En av disse må da funke, kom igjen heksa!

Back
Topp