Februar 2019

Litt sterkere i dag:smiley-angelic001 10dpo

Vedlegg

• IMG_20190202_081128.jpg
    IMG_20190202_081128.jpg
    13,3 KB · Visninger: 95
Da blir det nytt forsøk i februar :) tipper innsett blir i uke 8 eller slutten av uke 7:happy: begynner å teste etter eggløsning neste helg :)

Guro - 33 år - #1 ICSI - #2FER - Søskenforsøk - Haukeland - Naturlig syklus - Lutinus - Innsett uke 7 eller 8 (?)
Så kjekt du kom så raskt i gang igjen. Lykke til :)

Så kjekt du kom så raskt i gang igjen. Lykke til :)
Ja jeg ble veldig glad for det :happy: siden jeg hadde hatt innsett i naturlig syklus var det bare å kjøre på med engang hvis jeg ville ;) så blir innsett om et par uker ca :D så først er det det mest nervepirrende å teste etter eggløsning :nailbiting::rolleyes: men gikk bra sist så satse på at det gjør det nå og ;)

Ja jeg ble veldig glad for det :happy: siden jeg hadde hatt innsett i naturlig syklus var det bare å kjøre på med engang hvis jeg ville ;) så blir innsett om et par uker ca :D så først er det det mest nervepirrende å teste etter eggløsning :nailbiting::rolleyes: men gikk bra sist så satse på at det gjør det nå og ;)
Ja men deilig når du nettopp har vært sur for det ikke gikk å få raskt nytt håp :Heartred krysser alt for at det går nå :)

Ja satse på det :D har 3 egg på frys, så er jo ganske sikker på at ett av de overlever :) burde hvertfall det :woot:
Digg med masse igjen!! Jeg hadde 3 på frys, men er nå på mitt 2 frys, kun 1 igjen i fryseren nå, så håper den sitter!!!

Back
Topp