Guro
Forelsket i forumet
SpennendeTestetrangen kom for fullt!! Svaaak strek, måtte den bli sterkere!9dpo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeTestetrangen kom for fullt!! Svaaak strek, måtte den bli sterkere!9dpo!
Jeg ser! Så spennendeTestetrangen kom for fullt!! Svaaak strek, måtte den bli sterkere!9dpo!
Fin stigning!Litt sterkere i dag10dpo

Så kjekt du kom så raskt i gang igjen. Lykke tilDa blir det nytt forsøk i februartipper innsett blir i uke 8 eller slutten av uke 7
begynner å teste etter eggløsning neste helg
Guro - 33 år - #1 ICSI - #2FER - Søskenforsøk - Haukeland - Naturlig syklus - Lutinus - Innsett uke 7 eller 8 (?)
Masse lykke til imorgen!!!!Innsett i morgen. Hadde håpet på en blasto, men får håpe 2-dagers egget klamrer seg fast![]()
Ja jeg ble veldig glad for detSå kjekt du kom så raskt i gang igjen. Lykke til![]()
siden jeg hadde hatt innsett i naturlig syklus var det bare å kjøre på med engang hvis jeg ville 
Innsett i morgen. Hadde håpet på en blasto, men får håpe 2-dagers egget klamrer seg fast![]()

Litt sterkere i dag10dpo

Jaa, det er alt for spennende! Tusen takk for detDet må være litt for spennende med den der testingen etter innsett! Håper for deg![]()

Ja men deilig når du nettopp har vært sur for det ikke gikk å få raskt nytt håpJa jeg ble veldig glad for detsiden jeg hadde hatt innsett i naturlig syklus var det bare å kjøre på med engang hvis jeg ville
så blir innsett om et par uker ca
så først er det det mest nervepirrende å teste etter eggløsning
men gikk bra sist så satse på at det gjør det nå og
![]()
krysser alt for at det går nå Ja satse på detJa men deilig når du nettopp har vært sur for det ikke gikk å få raskt nytt håpkrysser alt for at det går nå
![]()

Digg med masse igjen!! Jeg hadde 3 på frys, men er nå på mitt 2 frys, kun 1 igjen i fryseren nå, så håper den sitter!!!Ja satse på dethar 3 egg på frys, så er jo ganske sikker på at ett av de overlever
burde hvertfall det
![]()
Tusen takkLykke til![]()