Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er det man liksom regner sånn dpo nå som man ruger?
Satt inn 3 dagers på mandag[emoji848]
Er jeg 5 dpo i dag da?
Sender deg en god klem. Sitter i samme situasjon selv etter avbrutt sist forsøkJeg hadde første kontroll idag på sprøytedag 7 og er skikkelig skuffet. Det var bare tre follikler som forhåpentligvis vil vokse seg store nok, men de var alle mindre enn 10 mm. Det blir ny kontroll på mandag og hvis de er store nok da, så blir det egguttak på onsdag. På kort protokoll har jeg hatt fire og fem follikler, så jeg er skikkelig lei meg nå over at jeg må gjennom disse ekstreme spraybivirkningene og så blir resultatet dårligere enn på kort protokoll. :-(
På de to forrige forsøkene har jeg hatt masse eggløsningsslim, men nå føles det bare fullstendig tørt og sårt der nede. Er det sprayen som gjør det, tro, eller er det fordi folliklene er så små enda? Jeg tror sprayen ødelegger hele forsøket, dessverre. Den gir meg masse ekle bivirkninger, og så vokser åpenbart ikke folliklene noe særlig heller. Får mange flere stimuleringsdager nå enn jeg pleier også.
Bekymrer meg skikkelig for at jeg ikke skal få ut tre egg og deretter at ingen skal overleve til innsett. Forrige gang hadde jeg fem follikler og en var tom. Av de fire ble to befruktet og en utviklet seg og kunne settes inn. Går det like dårlig nå, blir det jo ikke noe innsett. :-( Kan i hvert fall bare slutte å drømme om to inn og et par på frys. :-(
Er rett og slett ekstremt skuffet. I natt hadde jeg så kraftige smerter i eggstokkområdene at jeg ikke fikk sove selv om jeg tok paracet, så jeg trodde at det var mange større på gang, og så er det nesten ingen...
Vi er 5 dpo[emoji1303][emoji5] 3-dagersegg satt inn for 2 dager siden[emoji5] så plusser man[emoji5]
Sender deg en god klem. Sitter i samme situasjon selv etter avbrutt sist forsøkhåpe at lykken snur, eventuelt at et av de tre eggene er gullegget <3
Jeg hadde første kontroll idag på sprøytedag 7 og er skikkelig skuffet. Det var bare tre follikler som forhåpentligvis vil vokse seg store nok, men de var alle mindre enn 10 mm. Det blir ny kontroll på mandag og hvis de er store nok da, så blir det egguttak på onsdag. På kort protokoll har jeg hatt fire og fem follikler, så jeg er skikkelig lei meg nå over at jeg må gjennom disse ekstreme spraybivirkningene og så blir resultatet dårligere enn på kort protokoll. :-(
På de to forrige forsøkene har jeg hatt masse eggløsningsslim, men nå føles det bare fullstendig tørt og sårt der nede. Er det sprayen som gjør det, tro, eller er det fordi folliklene er så små enda? Jeg tror sprayen ødelegger hele forsøket, dessverre. Den gir meg masse ekle bivirkninger, og så vokser åpenbart ikke folliklene noe særlig heller. Får mange flere stimuleringsdager nå enn jeg pleier også.
Bekymrer meg skikkelig for at jeg ikke skal få ut tre egg og deretter at ingen skal overleve til innsett. Forrige gang hadde jeg fem follikler og en var tom. Av de fire ble to befruktet og en utviklet seg og kunne settes inn. Går det like dårlig nå, blir det jo ikke noe innsett. :-( Kan i hvert fall bare slutte å drømme om to inn og et par på frys. :-(
Er rett og slett ekstremt skuffet. I natt hadde jeg så kraftige smerter i eggstokkområdene at jeg ikke fikk sove selv om jeg tok paracet, så jeg trodde at det var mange større på gang, og så er det nesten ingen...
Så da er vi liksom 17 dpo når vi skal teste?[emoji15]
Jeg hadde første kontroll idag på sprøytedag 7 og er skikkelig skuffet. Det var bare tre follikler som forhåpentligvis vil vokse seg store nok, men de var alle mindre enn 10 mm. Det blir ny kontroll på mandag og hvis de er store nok da, så blir det egguttak på onsdag. På kort protokoll har jeg hatt fire og fem follikler, så jeg er skikkelig lei meg nå over at jeg må gjennom disse ekstreme spraybivirkningene og så blir resultatet dårligere enn på kort protokoll. :-(
Var på kontroll i dag og den ene de så forrige dagen var borte, så da blir det ikke noe mer på meg denne gangen. Får heller satse på et nytt forsøk om en stund når jeg er klar for det igjen. Men først en pause fra sprøyter[emoji4] Lykke til alle sammen[emoji173]️ Skal følge med dere[emoji4]

Huff er vondt med sånne resultater! Håper virkelig det snur og at det kommer noen etter[emoji173]️ jeg har selv få follikler og har kun hatt 2-3 som har vært mellom 10-17 mm på ultralyd men har fått ut 4 - 5 - 4 egg.
Er ofte ikke kvantitet men kvalitet som er viktig! Om du får ut 2 egg så kan faktisk ett av de være gullegget [emoji173]️
Krysser fingrene for deg!!
Så trist at du fikk en så kjedelig opplevelse på UL, spesielt siden du har hatt noen møkkauker på spray[emoji57] håper de kommer seg skikkelig til mandag og at de er av KNALL kvalitet!! Husk at kvalitet er viktigere enn kvantitet! Det kan være TRE gullegg på tur vettu[emoji173]️[emoji173]️
Huff! Føler virkelig med deg. Litt av en berg og dalbane dette... Det er absolutt lov og forståelig å være skuffet når man går gjennom så mye dritt også føler man at det er null utbytte. Samtidig er jo ikke løpet kjørt så ikke ta alle sorger på forskudd Fortsatt muligheter for at gullegget er der inne. Krysser fingrene for at det går bedre enn forventet!
Okaj, må bare spørre! Husker ikke fra uttaket sist! Men, veit det er vanlig med mye EL-slim før uttak, det har jeg hatt begge gangene! Men nå er det masse nå etter uttaket også! Har jo gått på Cyclogest mange ganger, og jeg bruker ikke å ha EL-slim!! Er liksom hvitt gørr som kommer ut en liten periode etter den er tatt, men utenom det så er det «tørt» i løpet av dagen! Nå er det jo vått og slimete hele tiden!! Er dette normalt???

Så trist å høre. Lykke til neste gang når du er klar for nytt forsøk![]()
Jeg hadde mensen helt i sluttfasen på første kontroll denne gangen, og alt så fint ut hos megÆæh, gikk opp for meg i dag, at jeg fortsatt småblør litt! Startet på gonal F på blødningsdag 3, og blør fortsatt. Er så lite at jeg trenger ikke en gang å bruke innlegg, meen, nå ble jeg jo super bekymret over at slimhinnen sikkert ikke har fått bygd seg opp pga detflere som har blødd helt til første kontroll? Redd for avbrutt forsøk nå
![]()
Fantastisk![emoji173]️