FEBRUAR 2018

Jeg gruer meg til cetrotide :sour:
noen som har noe pent å si?
Tok fjerde dose rekovelle og sykt fornøyd med meg selv at jeg fikk til uten å skrike :hilarious: men imorgen er det jo cetrotide, og da må jeg stikke to ganger på rad!
Litt mer styr med cetrotide, jeg brukte lang tid første gangen for å være sikker på at jeg gjorde det riktig. Den svir etter stikket, så jeg tok alltid den etter Rekovelle, for å ikke miste motet [emoji23] du klarer det helt fint!

Åååh!! 10 knøtt er!! Dette blir bra! [emoji813]bigred
Håper jeg får samme uttelling, kjenner ikke så mye mer enn vanlig i eggstokkene egentlig...
Jaaa, nå må det gå veien [emoji173] Hvis det er noen trøst gjorde ikke jeg det heller, tvilte på at det hadde skjedd noe som helst før kontrollen. Tror rekovelle er en "snill" medisin sånn sett.

Uttak ferdig, og de fikk ut 10 egg, veldig fornøyd med det [emoji4] jeg kjente faktisk ingenting, verken av medisinene eller selve uttaket, og er egentlig litt skuffa over at jeg ikke fikk oppleve den rusen mange snakker om etter vival og morfin-komboen [emoji23]

Nå begynner den nervepirrende ventingen. Fikk beskjed om at de ringer etter 12 i morgen, det blir 24 lange timer..

Gratulerer med flott uttak[emoji7] rart du ikke merket medisinene når du ikke merket uttaket![emoji23] når blir innsett?

Kontoll gikk fint. Ingen store folikker, så får definitivt innsett. Litt skuffa over bare 6mm slimhinne, så rekker ikke innsett før helgen. Oppstimulerer med Estradot itillegg til Progynova, så ny kontroll på fredag.

Spurte om innsett av 2 embryo, siden vi har 10 på frys. De nevnte da at ved en evt sånn avgjørelse så settes to av «like dårlig» kvalitet inn.
Edit: pga påvist graviditet ved sist innsett og ung alder, ønsket de å forsøke med 1 blasto av gangen. Faktisk pga de var mer redd for trillinger, enn tvillinger sa de. Men da vet jeg at det er rom for å sirkulere muligheten, og ved evt neste innsett kan jeg spørre igjen...

Kjedelig med en til kontroll.

Min slimhinne var bra og jeg skal sette inn neste mandag :-)

Men jeg synes de vil at jeg skal starte så tidlig med progesteronstøtte.. Når starter du? Jeg skal begynne i morgen, og da setter de inn blastocyst 7. dagen med progesteron.

Så jeg vurderer å utsette med en dag.

Da er jeg offisielt ruger av et perfekt blasto egg [emoji7] de 5 andre eggene overlevde ikke helgen . Litt kjedelig å vite vi må gjennom hormoner igjen en gang , men nå krysser jeg alt jeg har for at dette går veien [emoji173][emoji173][emoji173] når kan jeg teste tror dere ? [emoji23]

Gratulerer[emoji173]️

Jeg har time om 5 min, så snaart her også!

Jeg har jo kun blasto på frys, så kvaliteten er visstnok så god at de turte rett og slett ikke innsett av to, pga faren for at da ett ville dele seg dobbelt og ja, det ville endt med trillinger. De ga meg ikke noe statistikk, og tenker jo sjansen for det er mikroskopisk. Men, forstår jo avgjørelsen når jeg ble gravid ved forrige innsett.. men, har hvertfall åpnet for spørsmålet til en evt neste gang:)

Ja, blastocyster deler seg vel oftere, så da er det vel forståelig. :-)

Da er jeg offisielt ruger av et perfekt blasto egg [emoji7] de 5 andre eggene overlevde ikke helgen . Litt kjedelig å vite vi må gjennom hormoner igjen en gang , men nå krysser jeg alt jeg har for at dette går veien [emoji173][emoji173][emoji173] når kan jeg teste tror dere ? [emoji23]

Må du ruge i 9 mnd[emoji173]️

Men jeg synes de vil at jeg skal starte så tidlig med progesteronstøtte.. Når starter du? Jeg skal begynne i morgen, og da setter de inn blastocyst 7. dagen med progesteron.

Jeg startet sist onsdag og satt inn egget i dag. Er så sykt grisete. Men de sa jeg måtte ta 3 ganger dagen fra uttak og noen uker :( så får bare høre på de :)

Ruger[emoji173]️

11/12 befruktet[emoji173]️ og 10 henger med mot blasto[emoji7]

Gratulerer med et perfekt egg, det må jo være gullegget [emoji173]

Hm, ja det var kanskje litt tidlig? Jeg vet ikke om det har noe å si, progesteronstøtte er vel bra bra?
Ikke fått beskjed om når jeg starter enda, men regner med det blir fredag/lørdag etter kontroll også innsett 5 dager etterpå :)

Back
Topp